Jump to content

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ (Formula, Rally, 2-4 τροχοί γενικά)


Macross
 Share

Recommended Posts

10 hours ago, CHⓇIS said:

Ναι ρε. Ειναι πολυ ωραιο. 

Μια χαρά είναι ρε, να πάει να της μιλήσει 😁

Πατήσανε πάνω στο toyota cruiser urban και βγάλανε αυτό. Αν το s cross βγαίνει φθηνότερο και θέλεις σονι και ντε σουζουκι, πάρε αυτό καλύτερα. Grand vitara με 100 άλογα, απορώ πως ανέβηκε και τις σκάλες δηλαδή 

Πάρε ρε μλκ hyundai tucson να κάνεις βήματα μπροστά. Με αυτό πας και παίρνεις και τον Καβανι από το αεροδρόμιο 

Link to comment
Share on other sites

@CHⓇIS

μετά από 20k km με το Vitara, θα σου πω ότι θα το χαρακτήριζα ως ένα αξιοπρεπέστατο και VfM αυτοκίνητο.

Δεν μου έχει βγάλει κάποιο θέμα, πλην ενός τριξίματος στα πλαστικά που φτιάχτηκε εντός λίγων ωρών στην αντιπροσωπεία.

Στον δρόμο είναι άνετο και έχει και το γκαζάκι του.

Σχετικά οικονομικό. Με μοιρασμένα χιλιόμετρα εντός κι εκτός πόλης, η κατανάλωση είναι στο 6.4. Αν δεν το έπαιρνε η μονόζυγος συχνά, θα ήταν ακόμα πιο χαμηλά.

Από θέμα χώρων, έτσι κι έτσι. Οικογένεια με παιδί θεωρώ ότι οριακα θα χρειαστεί μπαγκαζιέρα για ταξίδι.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

Οικογένεια με παιδί κ νταλίκα να έχει θα χρειαστεί μπαγκαζιερα.

"Αφού μπορούμε να την βάλουμε, γιατί να μην πάρουμε κ αυτά μαζί μας;"

Το παιδί μετακομίζει, δεν πάει ταξίδι.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

Καλά, από τότε που πήρα το Κονα η γυναίκα μάλλον πιστεύει ότι πήρα Σταγερ και όταν είναι να πάμε χωριό έχει 4 τσάντες μόνο η ίδια. 

Όταν την έκανα παρατήρηση μάλιστα την πρώτη φορά βγήκε και από πάνω λέγοντας ότι πήραμε suv και πρέπει να χωράει τα πάντα αλλιώς να το πουλήσω. 

 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, agelos said:

@CHⓇIS

μετά από 20k km με το Vitara, θα σου πω ότι θα το χαρακτήριζα ως ένα αξιοπρεπέστατο και VfM αυτοκίνητο.

Δεν μου έχει βγάλει κάποιο θέμα, πλην ενός τριξίματος στα πλαστικά που φτιάχτηκε εντός λίγων ωρών στην αντιπροσωπεία.

Στον δρόμο είναι άνετο και έχει και το γκαζάκι του.

Σχετικά οικονομικό. Με μοιρασμένα χιλιόμετρα εντός κι εκτός πόλης, η κατανάλωση είναι στο 6.4. Αν δεν το έπαιρνε η μονόζυγος συχνά, θα ήταν ακόμα πιο χαμηλά.

Από θέμα χώρων, έτσι κι έτσι. Οικογένεια με παιδί θεωρώ ότι οριακα θα χρειαστεί μπαγκαζιέρα για ταξίδι.

Εγω το εχω 20 χρονια κ το μονο που εβγαλε εκτος προγραμματισμου ειναι πολλαπλασιαστη 2 φορες. Μιλαμε δν παθαινει τπτ να μην το ματιαξω. Κ γυρω στα 300κ κμ τα 150κ με υγραεριο

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, CHⓇIS said:

Γενικα τα γιαπωνεζικα κ τα τελευταια χρονια κ τα κορεατικα ειναι απροβληματιστα κ πολυ αξιοπιστα σε αντιθεση με τα ευρωπαϊκα

True

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, CHⓇIS said:

Γενικα τα γιαπωνεζικα κ τα τελευταια χρονια κ τα κορεατικα ειναι απροβληματιστα κ πολυ αξιοπιστα σε αντιθεση με τα ευρωπαϊκα

Χωρίς να έχω οποιαδήποτε σχέση με αμάξια, παντελώς άσχετος, αλλά αυτή την εντύπωση έχω εδώ και 30 χρόνια ξέρω 'γω.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Geologos said:

Λέτε λέτε για οικογένεια με παιδί και γκρινιάζετε για το τι βάζετε στα αυτοκίνητα σας.

Στα αεροπλάνα υπερατλαντικά να δείτε ΤΙ ΧΩΡΑΕΙ

Aν ερχοσουν απ την αλλη πλευρα θα λεγοταν υπερειρηνικα?? 

Link to comment
Share on other sites

Με πήρε ταξί Κόνα από το σπίτι για το αεροδρόμιο προς Τουρκιά (αδέλφια μας κατά του Κεφαλαίου λολ, θα επανέλθω με Χαραλαμπιδισμούς...) και με το ζόρι χώρεσε η μία βαλίτσα και οι δύο χειραποσκευές που είχαμε. Έμεινα μαλάκας πόσο γτπ χώρους έχει, και σκέφτηκα αμέσως Άδη τί παντόφλα θα τρώει. 

Βλέπω την τρώει φουλ. 

Γι αυτό τώρα τουαλέτα κλείνεται και τον παίζει με Tucson... 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Όσοι είναι υπεύθυνοι στρατηγικής αγώνα στην Ferrari, να έρθουν να βρουν τους αετονύχηδες που είχαμε τα τελευταία 2 χρόνια στον σχεδιασμό της ΑΕΚ, να πάρουν όλοι μαζί ένα αεροπλάνο, να πάνε κάπου απομονωμένα. Είναι φύρα για την εξέλιξη.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, billy21 said:

Όσοι είναι υπεύθυνοι στρατηγικής αγώνα στην Ferrari, να έρθουν να βρουν τους αετονύχηδες που είχαμε τα τελευταία 2 χρόνια στον σχεδιασμό της ΑΕΚ, να πάρουν όλοι μαζί ένα αεροπλάνο, να πάνε κάπου απομονωμένα. Είναι φύρα για την εξέλιξη.

Απιστευτα φοβικοι που δεν μαθαινουν απο τα λαθη τους ουτε με κνουτο πολυτελειας..

Κριμα τα παλικαρια Λεκλερκ & Σάινθ..που ειναι και οδηγαρες και καλο μονοθεσιο εχουν φετος..

Το παραπανω ''φωτορεπορταζ '' του Γιάννη τα λέει ολα.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επιτέλους ξεφορτωνομαι το περίφημο focus για το οποίο έχουν γραφτεί πολλά. Από Χαλκίδα κωλοφεραντζα στα χαι κλας μαγαζα πιπας μέχρι το ότι αναβοσβηνε η μηχανή με 90 εν κινήσει στην βουλιαγμένης. 

Πάμε κατηγορία SUV/crossover πλέον μιας και τα κωλοσουρτια χατσμπακ τα φάγαμε με το κουτάλι 20 χρόνια τώρα. 

Δοκίμασα σχεδόν ότι παίζει μέχρι 38χιλ και πραγματικά σαν τo CX 30 σαν πακέτο συνολικά δεν βρήκα. Οδηγικα, κινητήρας, κατανάλωση και ποιότητα κατασκευής. Αν βάλεις στην εξίσωση και το πραγματικό Made in Japan, με οτι συνεπάγεται για αξιοπιστία, τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή. 186 αλογαταρες και ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ. Μου έχει λείψει η ατμόσφαιρα και οι μεγάλες ροπές στα μοτερ. Θες οικονομία; κάνε αλλαγές στις 2500. Θες τράβηγμα; Ανέβασε στις 4000. Θέλεις ξεκωλιασμα; Κόφτες στις 8500-9000. Αγάπη μόνο! 

Από χώρους μέτριο, αλλα οκ η φώκια ήταν μικρότερη και δεν σκοπεύω να κάνω 3 παιδιά. 

Από κοντά η Tonale αλλά ξενέρωσα με τα 130 άλογα της πολύ όπως και με την τιμή για αυτό που έδινε (38χιλ η βασική έκδοση). Επίσης, το αυτοκίνητο είχε σοβαρό λαγκ απόκρισης στο Γκάζι. Οδηγικό όνειρο πάντως.. Ακόμα και στα SUV οι πουστηδες φτιάχνουν οδηγικες απολαύσεις. 

Το αδερφάκι της το Jeep Compass 4χιλ φθηνότερο με ίδιο πλαίσιο κινητήρα και αναβαθμισμενο εσωτερικό αλλά με τα κακά του μοτέρ της Alfa που έγραψα παραπάνω.  Επίσης το τιμόνι του ήταν σαν φτερό που ναι μεν βοηθάει στην πόλη αλλά δρόμο δεν νιώθεις. 

Ωραίο και σε καλή για την παράνοια της εποχής τιμή ή BMW X2 αλλά δεν σκοπεύω να αφήνω μια περιουσία στα σέρβις.. Ασε που η βασική της έκδοση ήταν "φτωχή" συγκριτικά. 

Sportage/Tucson ωραία μπιχλιμπίδια. Ειδικά το sportage με εξέπληξε θετικά στην αναβάθμιση του Μπραντ αφού πραγματικά ένιωθες πολυτέλεια. Καλά και οικονομικά μοτέρ με καλό τράβηγμα από χαμηλά (ειδικά αυτό με τα 180 άλογα), φοβερή εγγύηση αλλά... Και τα 2 πήραν 5χιλ πάνω μέσα σε 3 μήνες και έχουν σχεδόν ίδια τιμή με την BMW.. Εντάξει είπαμε ένα έλεος.. Το sportage πάντως πολύ καλύτερο οδηγικα του Tuscon. 

Toyota yaris cross και chr.  Το ένα υποφερτους χώρους εσωτερικά και ανύπαρκτο πορτμπαγκάζ, το άλλο καλύτερο πορτμπαγκάζ και ανύπαρκτο εσωτερικό. Τρελά χαμηλή κατανάλωση, ωραίο όχημα εξωτερικά, ψιλό αδιάφορο οδηγικα και ποιότητα μέσα so and so. Επίσης... 10-12 μήνες παράδοση.. Φιλάκια. 

Γάλλους δεν δοκίμασα αλλά ειδα το Peugeot 3008 που έχει φιλος.

Φαινόταν τρελό VFM στα 30χιλ με αυτόματο κιβώτιο πριν 6 μήνες. Σήμερα η ίδια έκδοση είναι 35 Χιλ. Το τιμόνι εμένα μου προκαλεί γέλιο πάντως, νομίζεις ότι είναι παιδικό. Έχω θέμα εμπιστοσύνης με Γάλλους οπότε δεν ακουμπάω. 

Ford... Απλά όχι.. Έχω δώσει σε 10 χρόνια 6χιλ για ζημιές, πέραν των καθιερωμενων σέρβις ενώ ο κινητήρας ήδη μου πεθαίνει.. 

Σίγουρα κάποιο ξεχνάω από αυτά που οδήγησα ενώ δεν προλαβα το face-lift Crossland της opel μιας και CX 30 με κέρδισε από την ώρα που κάθισα στο κάθισμα. 

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, panther-21- said:

 

Toyota yaris cross και chr.  Το ένα υποφερτους χώρους εσωτερικά και ανύπαρκτο πορτμπαγκάζ, το άλλο καλύτερο πορτμπαγκάζ και ανύπαρκτο εσωτερικό. Τρελά χαμηλή κατανάλωση, ωραίο όχημα εξωτερικά, ψιλό αδιάφορο οδηγικα και ποιότητα μέσα so and so. Επίσης... 10-12 μήνες παράδοση.. Φιλάκια. 

Μπήκα το Μάρτη που μας πέρασε στον κόσμο της υβριδικής τεχνολογίας με τη νέα Corolla. 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. 

Και σε οικονομία και σε οδηγική εμπειρία στην οποία η ΤΟΥΟΤΑ λες και πάτησε έναν διακόπτη και έτσι απλά γιατί είναι η ΤΟΥΟΤΑ, κάλυψε απόσταση δεκαετιών από τους άλλους παίκτες. 

Έφτασα κυριολεκτικά μια ανάσα από το να πω το Αϊ Ντου για το CHR και ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν έκανα καλά ή όχι. 

Φίλε, εύχομαι να σου βγει MAZDA. 

Υ.Γ. Τελικά που ήταν η μαλακία στο Φόκους που πήγε να σε στείλει αδιάβαστο; 

 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×