Jump to content

Δημήτρης Μελισσανίδης


Guest ALati
 Share

Recommended Posts

Λες να ξερει απο ΕΥΠατζηδες πως παρακολουθουνται τηλεφωνα; :lol:

 

xD

όποιος δεν θυμάται, να του θυμίσω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

ευπατζης δεν ειναι καποιος υπαλληλος της παε?? xD

 

:lol: :lol: :lol:

Προβλεπω να σκανε συνομιλιες-τερατα χοντρου και παραλληλα συνομιλιες Ποντιου με πολιτικα προσωπα στα οποια θα λεει "φοβαμαι για τον Βαγγελη, ειναι καλο παιδι αλλα στριμωγμενο, εγω πηρα τον ΟΠΑΠ για να φτιαξουμε ποδοσφαιρο να χουμε ανταγωνισμο να ανεβει το προιον, ειναι κριμα αυτο που συμβαινει αλλα πρεπει να εφαρμοστει η δικαιοσυνη"

 

xD

Link to comment
Share on other sites

Guest Saxon21
Ο Μπόμπολας «κόβει τα πόδια» του Μελισσανίδη

 

Με δημοσίευμα του Έθνους για το λαθρεμπόριο καυσίμων. Πονοκέφαλος στο Μαξίμου από τη νέα επιχειρηματική κόντρα

 

Με δεδομένη τη σύγκρουση Μελισσανίδη-Κόκκαλη σε ΟΠΑΠ και ιπποδρομιακό στοίχημα και την κόντρα με τον Βαγγέλη Μαρινάκη στα γήπεδα και τη ναυτιλία στον μακρύ κατάλογο των εχθρών του ισχυρού άνδρα της ΑΕΚ προστίθεται και η οικογένεια Μπόμπολα.

 

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι δεν υπάρχει επί της ουσίας «συμμαχία» Κόκκαλη-Μπόμπολα παρά μόνο κοινή πεποίθηση ότι η υπέρμετρη ισχυροποίηση του επιχειρηματία προκαλεί βίαιες αλλαγές ισορροπιών τις οποίες τα παραδοσιακά τζάκια δεν είναι διατεθειμένα να τις αποδεχτούν.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης που επανεμφανίστηκε δυναμικά στο προσκήνιο μετά την εκλογή Σαμαρά, κατάφερε να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της ΑΕΚ χωρίς να επενδύσει κεφάλαιο και να πληρώσει τα χρέη, να πάρει τον ΟΠΑΠ, καταβάλλοντας τμηματικά το αντίτιμο σε βάθος 10ετίας και να εξαγοράσει την εφημερίδα Δημοκρατία, το site defencenet.gr και να χρηματοδοτεί αρκετά ακόμα media.

 

Από τα παραπάνω ιδιαίτερα έχει ενοχλήσει η υπόθεση του ΟΠΑΠ καθώς ο ιδιοκτήτης του κρατά στην ουσία και τα ηνία των περισσοτέρων media της χώρας καθώς αποτελεί το βασικό διαφημιζόμενο και μάλιστα διαχρονικά.

 

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Γιώργο Μπόμπολα φαίνεται να είναι η επιθετική είσοδος του Δημήτρη Μελισσανίδη στα media[/b], χώρο που δραστηριοποιείται μέσω του Πήγασου (Έθνος, Ημερησία) και του Mega Channel.

 

http://www.sofokleousin.gr/archives/187619.html

 

Ξυπνηστε τον ALati,νεραααααααααααααααααααααααα.xD

Link to comment
Share on other sites

Η τακτική, συνηθισμένη για όσους ξέρουν.

 

"Το θέμα μου δεν είναι να έχω μόνο βαπόρια. Το θέμα είναι να με έχουν ανάγκη και τα άλλα βαπόρια"

Κι έτσι έγινε βενζινάς βαποριωωωων.

"Ο δρόμος δεν είναι να έχω Τύπο και κανάλια. Ο δρόμος είναι να με έχουν ανάγκη αυτοί"

Κι έτσι πήραμε ΟΠΑΑΑΑΠ.

 

Τώρα που το πήραν χαμπάρι ας πιουν λίγο τήλιο που κάνει καλό.

Και μην είναι ακόμα τα μισά της διαδρομής λέω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

ο μπομπολας μπλεκεται και με το στοιχημαν.γρ..

αυτο που εγινε με μουλαριακο στοιχημα , στην ουσια εβαλε τροχοπεδι

σε οποιον ηθελε (περαν οπαπ) να βρει μια διεξοδο για την αγορα με δημιουργια ενος επιγειου δικτυου...

 

επισης ο οπαπ τσιμπησε και τη μεγαλυτερη εταιρια στην ελλαδα που εχει

να κανει ( να το πω απλα ) με προπληρωμενες καρτες ,διαδυκτυακες συναλλαγες κ.τλ

και με ενα ποσο μαλιστα που δειχνει οτι δε παει να βγαλει

κερδος απο αυτο...

 

απο εκει και περα αυτα περι δημοκρατιας και διφενς νετ μου ακουγονται πιπες

κσι εχουν να κανουν περισσοτερο με την ταυτιση που εχουν κανει στον φαηλο με τον ποντιο..

 

Αυτο με τις paysafe καπου το ακουσα κι εγω. Για τα media αυτο που μου ειπαν ειναι οτι δεν ενεπλακη ακριβως ο Τιγρης αλλα ο μεγαλος πισω απο τον Τιγρη (sic) που ειναι και συνεταιρος του Μπομπολα αλλου.

Τα υπολοιπα δεν τα ξερω/εχω ακουσει ποτέ. Να παρει καποιος το defencenet να το κανει τι ρε παιδια; xD

Link to comment
Share on other sites

Τα υπολοιπα δεν τα ξερω/εχω ακουσει ποτέ. Να παρει καποιος το defencenet να το κανει τι ρε παιδια; xD

Να κηρύττει 10 φορές τη μέρα την έναρξη της εκστρατείας για την κατάληψη της Πόλης. xD

Link to comment
Share on other sites

Ότι θα τους βρίσκει θα το μαθαίνουν τελευταίοι. Αυτό ξέρω εγώ.

Ζιζάνια στα αριστερά κι επίθεση από δεξιά. Έχει πολλά επεισόδια ακόμα το σήριαλ.

Link to comment
Share on other sites

Να παρει καποιος το defencenet να το κανει τι ρε παιδια; xD

 

Σκεψου πόσοι ψεκασμένοι υπάρχουν στην Ελλάδα. Περίπου 33% (όσα τα χρόνια του Ιησού επιστολές του οποίου πουλάει ο Βελόπουλος

) τους υπολογίζω εγώ. Είναι μια αγορά. Ένα target group.
Link to comment
Share on other sites

Λεμε λεμε για Τιγρη εμεις και ο αλλος ετοιμαζει και αναπληρωματικο Προεδρο στην ΕΠΟ αν χρειαστει να σφουγγαριστει ο Σαρρης. Ποτε θα βγαλεις μπροστα το Λακη ρε Μελισσανιδη; Την επομενη 3ετια; Δε μ αρεσουν αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Guest Saxon21
Λεμε λεμε για Τιγρη εμεις και ο αλλος ετοιμαζει και αναπληρωματικο Προεδρο στην ΕΠΟ αν χρειαστει να σφουγγαριστει ο Σαρρης. Ποτε θα βγαλεις μπροστα το Λακη ρε Μελισσανιδη; Την επομενη 3ετια; Δε μ αρεσουν αυτα...

 

Ο Λακης ειναι καμμενο χαρτι,δουλεψε αφιλοκερδως για το γαυροσωματειο και ειναι δικοπο μαχαιρι.Ας βρει να βαλει κανεναν ΙΤΣ.xD

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑ-ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ!!!

ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΛΕΥΡΕΣ

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις λαμβάνει η κόντρα Κόκκαλη-Μαρινάκη με τον Δημήτρη Μελισσανίδη, ενώ όπως εμπλέκεται ακόμα και ο Μπόμπολας, ενώ θέση φαίνεται να παίρνει και ο Θέμος Ανασταασιάδης. Αν και το πλέγμα των ισορροπιών στα media και την επιχειρηματική ελίτ είναι πολυσύνθετο εν τούτοις δημοσιεύματα της εφημερίδας Έθνος επαναφέρουν το ζήτημα του λαθρεμπορίου καυσίμων, ζήτημα το οποίο «καίει» τόσο επιχειρηματικά όσο και πολιτικά.

Του Χρήστου Φράγκου

 

Το πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας Έθνος του ομίλου Πήγασος, συμφερόντων της οικογένειας Μπόμπολα, «ξύνει πληγές», ενώ όπως αναφέρουν καλά πληροφορημένες πηγές στέλνει μηνύματα προς πολλαπλούς αποδέκτες, μεταξύ των οποίων και ο πρωθυπουργός.

 

Ο Δημήτρης Μελισσανίδης αν και δεν κατονομάζεται είναι προφανές ότι φωτογραφίζεται από το δημοσίευμα μιας και αν και καταδικασμένος για σχετικές υποθέσεις φοροδιαφυγής έχει καταφέρει να παραμένει καθαρός λόγω παραγραφής των αδικημάτων.

 

 

Αν και η επίθεση κατά του Δημήτρη Μελισσανίδη από το δημοσίευμα του Έθνους δεν είναι ορατή δια γυμνού οφθαλμού γίνεται αντιληπτή για τους μυημένους. Με αυτό τον τρόπο το συγκρότημα Μπόμπολα «πιάνει με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια: Αφενός προασπίζεται το Δημόσιο συμφέρον και χτυπάει μεγαλοκαρχαρίες της αγοράς καυσίμων και αφετέρου ρίχνει την προειδοποιητική βολή προς τον Δημήτρη Μελισσανίδη.

 

Το δημοσίευμα δράττεται της ευκαιρίας που προσφέρει ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, η οποία επισημαίνει έξι «κόλπα» μέσω των οποίων συντηρείται η αλυσίδα του λαθρεμπορίου καυσίμων. Από τα στοιχεία προκύπτει εμπλοκή δημοσίων υπαλλήλων στα τελωνεία και στις αρμόδιες διευθύνσεις των υπουργείων ενώ γίνεται λόγος για ατιμωρησία και ελλιπείς ελέγχους.

 

Από το δημοσίευμα προκύπτει αλλά δεν διατυπώνεται ρητώς ότι στην συντήρηση του καθεστώτος ανομίας συμβάλλει κυρίως η έλλειψη πολιτικής βούλησης για την ολοκληρωμένη και αυστηρή εφαρμογή νόμων και διατάξεων καθώς και συνέργεια πολιτικών μέσω της αποσάθρωσης των αρμόδιων διευθύνσεων και αμέλειας των ελέγχων.

 

Με δεδομένη τη σύγκρουση Μελισσανίδη-Κόκκαλη σε ΟΠΑΠ και ιπποδρομιακό στοίχημα και την κόντρα με τον Βαγγέλη Μαρινάκη στα γήπεδα και τη ναυτιλία στον μακρύ κατάλογο των εχθρών του ισχυρού άνδρα της ΑΕΚ προστίθεται και η οικογένεια Μπόμπολα.

 

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι δεν υπάρχει επί της ουσίας «συμμαχία» Κόκκαλη-Μπόμπολα παρά μόνο κοινή πεποίθηση ότι η υπέρμετρη ισχυροποίηση του επιχειρηματία προκαλεί βίαιες αλλαγές ισορροπιών τις οποίες τα παραδοσιακά τζάκια δεν είναι διατεθειμένα να τις αποδεχτούν.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δημήτρης Μελισσανίδης που επανεμφανίστηκε δυναμικά στο προσκήνιο μετά την εκλογή Σαμαρά, κατάφερε να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της ΑΕΚ χωρίς να επενδύσει κεφάλαιο και να πληρώσει τα χρέη, να πάρει τον ΟΠΑΠ, καταβάλλοντας τμηματικά το αντίτιμο σε βάθος 10ετίας και να εξαγοράσει την εφημερίδα Δημοκρατία, το site defencenet.gr και να χρηματοδοτεί αρκετά ακόμα media.

 

Από τα παραπάνω ιδιαίτερα έχει ενοχλήσει η υπόθεση του ΟΠΑΠ καθώς ο ιδιοκτήτης του κρατά στην ουσία και τα ηνία των περισσοτέρων media της χώρας καθώς αποτελεί το βασικό διαφημιζόμενο και μάλιστα διαχρονικά.

 

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι για τον Γιώργο Μπόμπολα φαίνεται να είναι η επιθετική είσοδος του Δημήτρη Μελισσανίδη στα media, χώρο που δραστηριοποιείται μέσω του Πήγασου (Έθνος, Ημερησία) και του Mega Channel.

 

Από τον χώρο των media έχει πλέον αποχωρήσει ο όμιλος Κόκκαλη, ο οποίος έχει περιορίσει αισθητά τη δραστηριοποίησή του στην ελληνική αγορά και κινείται πλέον κυρίως μέσω της Intralot.

 

Αντιθέτως ο διάδοχος του Σωκράτη Κόκκαλη στον Ολυμπιακό, ο εφοπλιστής, Βαγγέλης Μαρινάκης βρίσκεται πίσω από το site parapolitika.gr, την ομώνυμη εφημερίδα και ραδιόφωνο και συζητά την εξαγορά της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος.

 

 

http://prezatv.blogspot.gr/2014/09/blog-post_778.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όλη η συνέντευξη του αρχηγου μας που τα χωνει στον χοντρο για τα λεφτα της περιφερειας, το καραισκακη, τα υποπτα της ουεφα, τις αθλιοτητες σχετικα με ΕΠΟ-διαιτητες-Ζωγραφο

 

[video=youtube;EV3KzJTvfEQ]

Link to comment
Share on other sites

και θελω να κανω μια προσωπικη δηλωση κατα του πουσταρα του Μαρινακη, οτι απο του χρονου που θα ειμαστε α εθνικη, δεν προκειται να σταματησω να ποσταρω στο forum απο τη πρωτη αγωνιστικη μεχρι και τη τελευταια που θα παρουμε το πρωταθλημα, και μαλιστα σε 24ωρη βαση

Link to comment
Share on other sites

Όλη η συνέντευξη του αρχηγου μας που τα χωνει στον χοντρο για τα λεφτα της περιφερειας, το καραισκακη, τα υποπτα της ουεφα, τις αθλιοτητες σχετικα με ΕΠΟ-διαιτητες-Ζωγραφο

 

[video=youtube;EV3KzJTvfEQ]

 

 

Να 'σαι καλά George!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΤΕ, ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ - ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.

 

Οι 14 Έλληνες εφοπλιστές στο top-100 των Lloyd's

 

Μεταξύ των Ελλήνων πλοιοκτητών, την πρώτη θέση –και 4η της συνολικής κατάταξης– κατέλαβε ο κ. Γιάννης Αγγελικούσης, επικεφαλής της ASG. Ο κ. Αγγελικούσης ανέβηκε μία θέση σε σχέση με πέρυσι, χάρη κυρίως στη συνεχιζόμενη επέκταση του στόλου του και δη των πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου), σε συνδυασμό με την ευκολία πρόσβασής του σε τραπεζική χρηματοδότηση, χωρίς την ανάγκη εναλλακτικών μεθόδων άντλησης ρευστότητας, κυρίως μέσω ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων.

 

Ακολουθεί στην 11η θέση της παγκόσμιας κατάταξης ο κ. Πέτρος Παππάς, επικεφαλής της εισηγμένης Star Bulk Carriers, ο οποίος κατόρθωσε, με τη συνεργασία και της Oaktree, να ελέγχει σήμερα τον μεγαλύτερο στόλο φορτηγών πλοίων, μεταξύ των εισηγμένων εταιρειών των ΗΠΑ, με συνολικά 139 πλοία. Μάλιστα, όπως δηλώνει ο ίδιος, στόχος είναι η ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της εταιρείας με νέα πλοία.

 

Στην Τρίτη θέση των Ελλήνων πλοιοκτητών και 15η της λίστας, βρίσκεται η Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής του ομίλου εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών της Navios Group, η οποία συνέχισε και φέτος τη στρατηγική περαιτέρω επέκτασης και ενδυνάμωσης του στόλου της. Στην αμέσως επόμενη θέση βρίσκεται ο κ. Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής της DryShips, εισηγμένης εταιρείας φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου.

 

Ακολουθούν οι: Πήτερ Λιβανός (21η θέση), Γιώργος Προκοπίου (25η θέση), Θεόδωρος Βενιάμης (48η θέση), Κώστας Κωνσταντακόπουλος (50ή θέση), Νίκος Τσάκος (54η θέση), Βαγγέλης Μαρινάκης (67η θέση), Συμεών Παληός (81η θέση), Πήτερ Γεωργιόπουλος (83η θέση), Γιάννης Πλατσιδάκης - πρόεδρος της Intercargo (86η θέση) και Δημήτρης Μελισσανίδης (97η θέση).

 

Στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρέθηκε για το 2014 ο πρόεδρος της Κίνας, Σι Τζινπίνγκ, κατακτώντας την κορυφή, όχι μόνο λόγω της αυξανόμενης επιρροής της ασιατικής οικονομίας στην παγκόσμια ναυτιλία, αλλά κυρίως λόγω της επίδειξης ισχύος της Κίνας, μέσω της απόρριψης της συμφωνίας P3, η οποία θα συνένωνε τα δρομολόγια και τις παρεχόμενες μεταφορικές υπηρεσίες μιας σειράς εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (κατά το πρότυπο των αερομεταφορέων), στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη και ασφαλώς να ισχυροποιήσουν τη διαπραγματευτική τους δύναμη.

 

Παρ’ όλα αυτά η Κίνα δεν προσέφερε την απαιτούμενη έγκριση για την εν λόγω συνένωση με αποτέλεσμα το σχέδιο να ναυαγήσει, καθώς χωρίς τη συμμετοχή της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη, δεν είχε ιδιαίτερο νόημα μια τέτοια συμμαχία.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×