Jump to content

Κλειστό Άνω Λιοσίων- ΑΕΚ


Recommended Posts

Θα μπορούσαμε να είχαμε μείνει και στο ΟΑΚΑ και ας ήταν "αχανές" Με κανέναν βαζελο ή γαυρο θα μαζεύαμε 10 χιλιάδες κόσμο και αν κάναμε καλή πορεία στην Ευρώπη, σε κάποιους αγώνες, περισσότερο ακόμα κόσμο. Δεν ήταν και μπασκετικό  νταχαου, το κλειστό. 

Link to comment
Share on other sites

Το ΟΑΚΑ το παίρνει ο βάζελος. Θα έπρεπε να τον πληρώνουμε για να παίζουμε. Το θέμα περισσότερο έχει να κάνει με την ποιότητα της ομάδας κ την κατάσταση του ελληνικού μπάσκετ. Δεν θα μαζέψεις κόσμο όταν κ τα 2 είναι σε χαμηλό επίπεδο, καλύτερα να το θέσω για την ομάδα, σε επίπεδο μη διεκδίκησης τίτλων. Εδώ οι απαταιώνιοι είναι στην Ευρωλίγκα κ δεν μαζέυουν κόσμο, ειδικά στην Α1.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, billy21 said:

Το ΟΑΚΑ το παίρνει ο βάζελος. Θα έπρεπε να τον πληρώνουμε για να παίζουμε. Το θέμα περισσότερο έχει να κάνει με την ποιότητα της ομάδας κ την κατάσταση του ελληνικού μπάσκετ. Δεν θα μαζέψεις κόσμο όταν κ τα 2 είναι σε χαμηλό επίπεδο, καλύτερα να το θέσω για την ομάδα, σε επίπεδο μη διεκδίκησης τίτλων. Εδώ οι απαταιώνιοι είναι στην Ευρωλίγκα κ δεν μαζέυουν κόσμο, ειδικά στην Α1.

Τώρα το παίρνει, επειδή αδειασαμε επιτέλους (για αυτους)  την γωνία. Δημόσιο κλειστό είναι αυτό του  ΟΑΚΑ, δεν μπορούσε να δικαιολογηθει ότι θα δινόταν σε μια ομάδα, όταν έπαιζε και αλλη εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/13/2022 at 4:50 PM, CHⓇIS said:

Γ μενα επρεπε να κυνηγησει με νυχια κ με δοντια το γαλατσι

Στο Γαλάτσι στέριωσε αυτό το Κρίστμας Θίατερ, φκιάσανε και το καλοκαιρινό έξω και πέφτει η γαζέτα παγκουΐ χειμώνα - καλοκαίρι.

Τα κουφάρια ήθελε να ξεφορτωθεί το κράτος.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Rayo Vallecano 21 said:

Τώρα το παίρνει, επειδή αδειασαμε επιτέλους (για αυτους)  την γωνία. Δημόσιο κλειστό είναι αυτό του  ΟΑΚΑ, δεν μπορούσε να δικαιολογηθει ότι θα δινόταν σε μια ομάδα, όταν έπαιζε και αλλη εκεί. 

Το ΟΑΚΑ δεν ξέρω αν ανήκει στο κράτος ή σε αυτό το... ταμείο που ξεπουλάει τα πάντα σε κάθε ενδιαφερόμενο ή αν είναι το ίδιο. Πάντως το κλειστό είχε δωθεί με εμάς ακόμη μέσα. Μικρή σημασία έχει πια.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, billy21 said:

Το ΟΑΚΑ δεν ξέρω αν ανήκει στο κράτος ή σε αυτό το... ταμείο που ξεπουλάει τα πάντα σε κάθε ενδιαφερόμενο ή αν είναι το ίδιο. Πάντως το κλειστό είχε δωθεί με εμάς ακόμη μέσα. Μικρή σημασία έχει πια.

Νομιζω οτι το είχαν υποσχεθεί στον βαζελο, με την προοπτική ότι θα φεύγαμε εμείς, και τελικά τους κάνανε την χάρη. Τεσπα, οπως και να χει τώρα έγινε. Το κλειστό στα Λιόσια θα ηταν καλή επιλογή για το μέλλον  αν υπήρχε προοπτική να φθάσει εκεί η γραμμή 4 του μετρό, που θα περνάει και από Φιλαδέλφεια και θα κάνει και ανταπόκριση με άλλες γραμμές, αυτό όμως αν συμβεί θα ειναι σε καμία πενηνταριά χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Νομιζω οτι το είχαν υποσχεθεί στον βαζελο, με την προοπτική ότι θα φεύγαμε εμείς, και τελικά τους κάνανε την χάρη. Τεσπα, οπως και να χει τώρα έγινε. Το κλειστό στα Λιόσια θα ηταν καλή επιλογή για το μέλλον  αν υπήρχε προοπτική να φθάσει εκεί η γραμμή 4 του μετρό, που θα περνάει και από Φιλαδέλφεια και θα κάνει και ανταπόκριση με άλλες γραμμές, αυτό όμως αν συμβεί θα ειναι σε καμία πενηνταριά χρόνια. 

Τα κλειστό θα είναι ελκηστικό σαν επιλογή μετά από 20-30 χρόνια είτε έτσι είτε αλλιώς . Το θέμα είναι τι κάνουμε μέχρι τότε . 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, AG21 said:

Τα κλειστό θα είναι ελκηστικό σαν επιλογή μετά από 20-30 χρόνια είτε έτσι είτε αλλιώς . Το θέμα είναι τι κάνουμε μέχρι τότε . 

Τι θα έχει αλλάξει σε 30 χρόνια στην περιοχή, ώστε να κάνει ελκυστικό το κλειστό; 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Τι θα έχει αλλάξει σε 30 χρόνια στην περιοχή, ώστε να κάνει ελκυστικό το κλειστό; 

Εξάπλωση Αθήνας , κάποια κέντρα που είναι στα σχέδια τεχνολογικά , εμπορικά κτλ Αν γίνουν φυσικά .,..,

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, AG21 said:

Εξάπλωση Αθήνας , κάποια κέντρα που είναι στα σχέδια τεχνολογικά , εμπορικά κτλ Αν γίνουν φυσικά .,..,

Η εξάπλωση μιας μητρόπολης έχει να κάνει και με εξάπλωση των  ΜΜΜ, όμως. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Η εξάπλωση μιας μητρόπολης έχει να κάνει και με εξάπλωση των  ΜΜΜ, όμως. 

Σημερινό

Στον συνολικό σχεδιασμό για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική, καθώς και τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη είτε θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα και θα αλλάξουν την εικόνα του Λεκανοπεδίου, αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM.

Δίνοντας τις βασικές κατευθύνσεις του σχεδιασμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «η λογική μας είναι να αντιμετωπίσουμε το κυκλοφοριακό με την επέκταση του δικτύου σταθερής τροχιάς και των οδικών αξόνων».

«Χρειαζόμαστε περαιτέρω ενίσχυση του δικτύου μετρό», υπογράμμισε ο Υφυπουργός Υποδομών και έκανε γνωστό ότι «έως το τέλος του 2022 θα προκηρυχθεί η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς, Παλατιανή, Ίλιον και Άγ. Νικόλαος».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννης «τις επόμενες ημέρες θα προκηρυχθεί και ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής, που μαζί με τους διαγωνισμούς επέκτασης του Προαστιακού προς Ραφήνα και Λαύριο που ήδη “τρέχουν” θα ενισχύσουν σημαντικά το δίκτυο».

«Ουσιαστικά, θα έχουμε σε εξέλιξη τρεις διαγωνισμούς για την ενίσχυση του δικτύου του Προαστιακού Σιδηροδρόμου», πρόσθεσε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Ο κ. Καραγιάννης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη Γραμμή 4 του Μετρό, η κατασκευή της οποίας έχει ξεκινήσει και όπως είπε «με τη νέα Γραμμή Μετρό θα καταφέρουμε να πυκνώσουμε τους σταθμούς στο κέντρο της Αθήνας».

Όπως εξήγησε «η Γραμμή 4 του Μετρό θα απορροφήσει σημαντική κίνηση, καθώς καθημερινά θα εξυπηρετεί 340.000 επιβάτες».

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στην ανάγκη ενίσχυσης του τροχαίου υλικού, τονίζοντας ότι «στις αρχές του 2023 θα προχωρήσουμε σε διαγωνισμό για την προμήθεια 15 νέων συρμών, ενώ έχουμε και την ανακαίνιση των συρμών της Γραμμής 1».

Σε ό,τι αφορά τα λεωφορεία, σημείωσε ότι «ο στόχος είναι αρχές του 2023 να φτάσουν τα πρώτα λεωφορεία και να αυξήσουμε τον στόλο».

Προχωρούν τα οδικά έργα της Αττικής

Σχετικά με την επέκταση του δικτύου των οδικών αξόνων στην Αττική, ο κ. Καραγιάννης προανήγγειλε ότι «έως το τέλος του 2022 θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για τη Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω, που με τους τρεις αναβαθμισμένους κόμβους σε Ναυπηγεία, Σκαραμαγκά και Σχιστό θα αποφορτίσει τη δυτική πλευρά της πόλης».

Σημαντική ανακούφιση, σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών αναμένεται και από την επέκταση της Λ. Κύμης.

«Το έργο της κατασκευής της επέκτασης της Λ. Κύμης ξεκινά στις αρχές του 2023, θα έχει μήκος 3,5 χλμ. και τη μεγαλύτερη αστική σήραγγα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «προχωράμε και στις μεγάλες επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα, Λαύριο και την υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως».

«Το Ελληνικό θα αλλάξει όλο το νότιο κομμάτι της Αττικής και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κάτοικοι και επισκέπτες θα μπορούν να μετακινούνται με άνεση», τόνισε ο Υφυπουργός Υποδομών.

Κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στον Κηφισό, ο κ. Καραγιάννης αφού επισήμανε ότι αποτελεί αρμοδιότητα της Περιφέρειας πρόσθεσε ότι «είμαστε σε επαφή με την Περιφέρεια, συζητούμε κάποιες σημειακές παρεμβάσεις που μπορούν να γίνουν».

Κλείνοντας ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε επεξεργαστεί και υλοποιούμε ένα συνολικό σχέδιο για τις μετακινήσεις στην Αττική, όπου για 15-18 χρόνια δεν είχαν γίνει μεγάλα έργα υποδομής, και να αντιμετωπίσουμε ολιστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα».

%CE%95%CF%80%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B1%CF%

Link to comment
Share on other sites

On 11/13/2022 at 4:22 PM, mobster21 said:

Για εμένα ο πλέον ιδανικός χώρος είναι αυτός της Μπριτάννια. Εκεί πρέπει να στοχεύσει η ΑΕΚ.

 

On 11/13/2022 at 5:43 PM, billy21 said:

Είναι υψομετρικό το θέμα στην Φιλαδέλφεια για κλειστό, με αρκετές θέσεις. Τουλάχιστον έτσι λέγανε. Πλέον από την στιγμή που επιλέξαμε τα Λιόσια, τελείωσε κ η όποια πιθανότητα για να γίνει έστω κ με κάποιον τρόπο στα πάτρια. Ο Μάκης ονειρεύονταν εμπορικά κέντρα στον εξωτερικό χώρο του γηπέδου, στα Λιόσια, πράγματα δηλαδή δύσκολα κ ανέφικτα.

ειχα ρωτησει τον Χηνα (τον μεγαλο) στο fb πριν χρονια για τη μπριτανια και μου ειχε πει οτι θα γινει προσφυγη στο ΣΤΕ και θα απορριφθει τυχον σχεδιο για εκει

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, mobster21 said:

4000 χωρητικότητα έχει του Περιστερίου. Ας έδινες τα ευρωπαϊκά στο ΟΑΚΑ.

Αλλά οκ συζήτηση να γίνεται τώρα.

ειχαμε ψαχτει για το κλειστο της πυγμαχιας (Γ.Στεφανοπουλος) αλλα θυμαμαι οτι δεν μας εκανε τη χαρη ο δημος

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

  • AG21 pinned this topic
  • 4 weeks later...

Mid Season tickets ανακοίνωσαν μόλις από 50€. Παρόλο πως έχει πάει η χρονιά με αυτήν την πολύ μέτρια ομάδα που αντέχει να είναι κοντά στο πρωτάθλημα, μέσα στην πρόκριση στο BCL, και ένα βήμα από τον τελικό κυπέλλου δεν νομίζω ότι θα βρει ανταπόκριση.

Δεν το στηρίζουμε το μπάσκετ και είναι πολύ κρίμα. Μάκης τα έχει κάνει μουτι, πότε δίνει πότε δεν δίνει αλλά και έσοδα δεν υπάρχουν από πουθενά.

Με κάτι ψωφιες χορηγίες από κρουασάν και Πειραιώς δεν βγαίνει η χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

On 2/2/2023 at 5:09 PM, Agent HAF said:

Mid Season tickets ανακοίνωσαν μόλις από 50€. Παρόλο πως έχει πάει η χρονιά με αυτήν την πολύ μέτρια ομάδα που αντέχει να είναι κοντά στο πρωτάθλημα, μέσα στην πρόκριση στο BCL, και ένα βήμα από τον τελικό κυπέλλου δεν νομίζω ότι θα βρει ανταπόκριση.

Δεν το στηρίζουμε το μπάσκετ και είναι πολύ κρίμα. Μάκης τα έχει κάνει μουτι, πότε δίνει πότε δεν δίνει αλλά και έσοδα δεν υπάρχουν από πουθενά.

Με κάτι ψωφιες χορηγίες από κρουασάν και Πειραιώς δεν βγαίνει η χρονιά.

Νομίζω τα Λιόσια ήταν η ταφόπλακα μας και είναι κάτι που ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πήγαμε εκεί. Έστω για την ώρα μέχρι να φτιαχτούν όλα αυτά που λένε για να μπορούμε να πάμε γήπεδο σαν άνθρωποι.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Dali 21R said:

Νομίζω τα Λιόσια ήταν η ταφόπλακα μας και είναι κάτι που ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πήγαμε εκεί. Έστω για την ώρα μέχρι να φτιαχτούν όλα αυτά που λένε για να μπορούμε να πάμε γήπεδο σαν άνθρωποι.

Έχω διαφορετική άποψη για αυτό και κλείνω πιο πολύ ότι το έχουμε παρατήσει σαν φίλαθλοι. Εγώ προσωπικά το στήριξα από την αρχή και ας πήγε εκεί. Πως μας ήρθε ξαφνικά αυτό το ότι τα Λιόσια είναι μακριά λες και όλοι μένουμε σε πούμε από Πειραιά και προς τα πάνω ή Κηφισιά και κάτω; ΝΑΙ πράγματι το τρένο ήταν δίπλα στο ΟΑΚΑ αλλά εν τέλει πόσοι μαζευόμασταν;; 

Αν βάλουμε σαν κέντρο την Φιλαδέλφεια την πόλη με την μεγαλύτερη μας δύναμη τα Λιόσια από το Μαρούσι απέχουν 1.5km περισσότερο (ίσως και λιγότερο κάπου είχα δει ένα σχεδιάγραμμα). 

Δέχομαι ότι ο φόβος μην στο σπάσουν ή στο κλέψουν είναι κάποιος λόγος αν και τελευταία βλέπουμε όλοι ότι υπάρχουν security περιμετρικά. 

Γενικά νομίζω είναι λίγο από όλα αλλά στο τέλος θέμα θέλησης. Αν η ομάδα ήταν και καλύτερη με καλύτερους παίκτες ίσως αυτό τραβούσε κάπως περισσότερο. 

Έγινε πάντως αυτή η κίνηση και τώρα θα είμαστε εκεί. Ας το αποδεχτούμε και ας ελπίσουμε ότι η πρόσβαση θα γίνει κάπως καλύτερη για όσους δεν διαθέτουν μέσο.

 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Agent HAF said:

Έχω διαφορετική άποψη για αυτό και κλείνω πιο πολύ ότι το έχουμε παρατήσει σαν φίλαθλοι. Εγώ προσωπικά το στήριξα από την αρχή και ας πήγε εκεί. Πως μας ήρθε ξαφνικά αυτό το ότι τα Λιόσια είναι μακριά λες και όλοι μένουμε σε πούμε από Πειραιά και προς τα πάνω ή Κηφισιά και κάτω; ΝΑΙ πράγματι το τρένο ήταν δίπλα στο ΟΑΚΑ αλλά εν τέλει πόσοι μαζευόμασταν;; 

Αν βάλουμε σαν κέντρο την Φιλαδέλφεια την πόλη με την μεγαλύτερη μας δύναμη τα Λιόσια από το Μαρούσι απέχουν 1.5km περισσότερο (ίσως και λιγότερο κάπου είχα δει ένα σχεδιάγραμμα). 

Δέχομαι ότι ο φόβος μην στο σπάσουν ή στο κλέψουν είναι κάποιος λόγος αν και τελευταία βλέπουμε όλοι ότι υπάρχουν security περιμετρικά. 

Γενικά νομίζω είναι λίγο από όλα αλλά στο τέλος θέμα θέλησης. Αν η ομάδα ήταν και καλύτερη με καλύτερους παίκτες ίσως αυτό τραβούσε κάπως περισσότερο. 

Έγινε πάντως αυτή η κίνηση και τώρα θα είμαστε εκεί. Ας το αποδεχτούμε και ας ελπίσουμε ότι η πρόσβαση θα γίνει κάπως καλύτερη για όσους δεν διαθέτουν μέσο.

 

Μιλάω καθαρά για τη θέση του γηπέδου. Δε φοβάμαι μη μου κάνουν ζημιά στο αμάξι και ισχύει αυτό που λες με τους security. Η τοποθεσία όμως παραμένει κακή, χωρίς εύκολη πρόσβαση παρά μόνο από αττική οδό. Σε σχέση με το Οακα που όπως λες δε μαζευόμασταν και πολλοί , συμφωνώ εννοείται, σκέψου οτι το κάνεις ακόμα πιο δύσκολο οπότε θα μαζευτούν ακόμα λιγότεροι.

Αρα για να καλύψεις τη διαφορά και να ψηθεί να έρθει ο κόσμος σε ένα μέρος με πολύ δυσκολότερη πρόσβαση από οτι πριν , πρέπει να παρουσιάσεις και κάτι πολύ καλύτερο (που και αυτό δεν είναι σίγουρο γιατι χρονιές με καλή ομάδα το Οακα πάλι άδειο ήτανε) . Οπότε από όπου και να το πιάσεις είναι αρνητικό για την ώρα .

 

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι στο οακα ειχαμε το διπλασιο κοσμο κ σε ορισμενα ματς τριπλασιο απ οτι εχουμε στα λιοσια. 

Κ γ μενα ο λογος ειναι η προσβαση στο γηπεδο ιδιως γ τις ηλικιες 14 με 17 που δν εχουν μεσο κ στο οακα θα πηγαιναν ιδιως σε ντερμπυ

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα γενικά είναι η συγκοινωνία πού είναι προβληματική.

Όμως απ' την άλλη στο ΟΑΚΑ δεν μαζευόμασταν ποτέ τόσο πολλοί ώστε να πούμε ότι έχουμε κόσμο.

Επίσης, το δεδομένο ότι το είχαν τάξει στη βαζέλα και ότι θα βρισκόμασταν στον αέρα αργά ή γρήγορα δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

Πρέπει από εδώ και πέρα να κάνουμε ότι μπορούμε ώστε να γίνει έδρα με κόσμο σταθερά. Έτσι μόνο βοηθάμε την ΑΕΚ τόσα χρόνια αποδεδειγμένα. Όταν δε στηρίζαμε, τα τμήματα μαράζωναν. Ειδικά για το μπάσκετ είμαστε ηθικά υπόχρεοι.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Θα μιλησω προσωπικα. Οσες φορες πηγαινα ως επαρχιωτης αθηνα κ ειχε μπασκετ οακα πηγαινα. Τωρα αν θα βρεθω αθηνα κ δν με παρει καποιος με αμαξι να με παει δν θα παω. 

Διαρκειας ομω παιρνω καθε χρονο εδω κ 4 χρονια

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×