Jump to content

Recommended Posts

2 hours ago, Geologos said:

Ωραιοι τυποι φαινονται αυτοι, οσο τους εχω δει στα σοσιαλ

Συμφωνώ ,το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι τους βλέπω μόνο στα σόσιαλ. (Boomer Alert)

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Tsosmi said:

Συμφωνώ ,το μόνο μου πρόβλημα είναι ότι τους βλέπω μόνο στα σόσιαλ. (Boomer Alert)

Και εγω, αλλα εγω εχω μια λιγο καλυτερη δικαιολογια απο σενα.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Geologos said:

Και εγω, αλλα εγω εχω μια λιγο καλυτερη δικαιολογια απο σενα.

Έλα μωρέ ,μη φύγετε μερικά χιλιομετράκια απ' την Ελλάδα,αμέσως να βρείτε δικαιολογίες όλοι . 😂

  • Hahaha 2
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Νονός said:

"Αν μπορούσες να επιλέξεις αν η κόρη σου θα γινόταν πουτάνα ή τραπεζίτης, ΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΕΣ ?"

 

Υπάρχει πάντα και το "ό,τι γουστάρει"

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Evolve said:

 

Υπάρχει πάντα και το "ό,τι γουστάρει"

Ναι, ΟΚ, εννοείται ότι την επιλογή την έχει ο άμεσα ενδιαφερόμενος. Απλά, η προτίμηση του γονέα "δείχνει" κάποια πράγματα γύρω από την ... προοδευτική φιλοσοφία περί κοινωνίας και επαγγελμάτων.

  • Δικεφαλάκι 1
  • Hahaha 1
Link to comment
Share on other sites

Λες και υπάρχει προοδευτικός γονέας που θέλει η κόρη του να εξασκήσει το αρχαιότερο επάγγελμα ή λες και τις περισσότερες φορές η "επιλογή" γίνεται ελευθερα. Ονειρευόταν ένα κορίτσι 10 χρόνων  ότι μια μέρα θα γινοταν πουτανα. Εκτός αν μιλάμε για καταστάσεις Ταϊλάνδης, με γονιούς να σπρώχνουν τα παιδιά τους στην πορνεια, όπου και πάλι δεν μπορούμε να μιλήσουμε για "ελεύθερη επιλογή". 

 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, όλα τα δεκάχρονα κορίτσια που ξέρω τραπεζίτισσες θέλουν να γίνουν.

Σοβαρά πάντως, προφανώς έχεις δίκιο περί επιλογής και "επιλογής". Το πόιντ μου, έστω και προβοκατόρικα, είναι ότι εγώ ως γονιός κοριτσιού και αγοριού, θέλω τρία πράγματα από τα παιδιά μου: (α) να είναι χαρούμενα, (β) να μην βλάψουν κάποιον που δεν τους έβλαψε, (γ) να είναι ΑΕΚ. Αυτά. Τέλος. Το τι θα τα κάνει χαρούμενα (υγεία, λεφτά, αγάπη, αποδοχή, στάτους, ανέσεις, οικογένεια, τέχνη, αθλητισμός, καριέρα, σεξ, whatever) είναι δικό τους θέμα, όσο δεν παραβιάζει το (β). Μπορώ να προσπαθήσω να τα βοηθήσω να ανακαλύψουν τι είναι αυτό που θα κάνει τα ίδια (όχι εμένα ή "τον κοινωνικό περίγυρο" που κακό ψόφο να χει, ουπς (β)) χαρούμενα, αλλά δεν μπορώ να επιλέξω τι θα κάνουν στη ζωή τους και ούτε μου πέφτει λόγος, και το λέω με το χέρι στην καρδιά. Αρκεί να είναι επιλογή και όχι "επιλογή", όπως λες.

Πωωω, τώρα έπλασα εικόνες στο μυαλό μου και ψυχοπλακώθηκα. Σκέψου να πάει να μου γίνει τραπεζίτισσα.

  • Δικεφαλάκι 3
Link to comment
Share on other sites

Η πλάκα είναι ότι το αρχικό ποστ μου ήταν απλά για κοινωνικές αξίες που περνάνε ασυνείδητα μέσα από την γλώσσα και ήθελα να συμπληρώσω αυτό που έγραψε ο Νονός αμέσως πριν, με το οποίο συμφωνούσα. Θα μπορούσα να φέρω και το παράδειγμα του "πουστη" " που επίσης θεωρείται βρισιά ή κάποιο άλλο. Και απλά έγραψα, οτι όταν βρίζουμε δεν καθόμαστε προφανώς  να σκεφτούμε για τις αξίες που ασυνείδητα εκφράζει ο τρόπος που χρησιμοποιούμε την γλώσσα. Η συζήτηση για το τι θέλουμε να γίνει η κόρη μας, είναι κάπως εκτός αυτού που έγραψα, ποσο μάλλον η σύνδεση με  την προοδευτική φιλοσοφία των γονιών. 

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Rayo Vallecano 21 said:

Η πλάκα είναι ότι το αρχικό ποστ μου ήταν απλά για κοινωνικές αξίες που περνάνε ασυνείδητα μέσα από την γλώσσα και ήθελα να συμπληρώσω αυτό που έγραψε ο Νονός αμέσως πριν, με το οποίο συμφωνούσα. Θα μπορούσα να φέρω και το παράδειγμα του "πουστη" " που επίσης θεωρείται βρισιά ή κάποιο άλλο. Και απλά έγραψα, οτι όταν βρίζουμε δεν καθόμαστε προφανώς  να σκεφτούμε για τις αξίες που ασυνείδητα εκφράζει ο τρόπος που χρησιμοποιούμε την γλώσσα. Η συζήτηση για το τι θέλουμε να γίνει η κόρη μας, είναι κάπως εκτός αυτού που έγραψα, ποσο μάλλον η σύνδεση με  την προοδευτική φιλοσοφία των γονιών. 

Το παράδειγμα με τον πουστη έχει γλωσσολογικό ενδιαφέρον. Πολύ συχνά γίνεται χρήση του όρου με θετική σημασία, όπως "πω τον πουστη τι γκολάρα έβαλε". Αντίστοιχα και το κερατάς, που επίσης είναι ένας χαρακτηρισμός που πάει κόντρα στην άρρενωπότητα.

  • Δικεφαλάκι 3
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Atlas21 said:

Το παράδειγμα με τον πουστη έχει γλωσσολογικό ενδιαφέρον. Πολύ συχνά γίνεται χρήση του όρου με θετική σημασία, όπως "πω τον πουστη τι γκολάρα έβαλε". Αντίστοιχα και το κερατάς, που επίσης είναι ένας χαρακτηρισμός που πάει κόντρα στην άρρενωπότητα.

Κάποια στιγμή είχα πάει για ποδόσφαιρο με συμφοιτητές στην ΝΥ. Συνηθισμένος από μπάλα στην Ελλάδα, έλεγα και ξανάλεγα "ε ρε πούστη" όποτε κάποιος έκανε μαλακία ή ξέρω γω μου έκλεβαν την μπάλα, ή τρώγαμε γκολ κλπ. Ε, μια δυο τρεις άρχισαν να με ρωτάνε τι σημαίνει αυτό που λέω. Άντε τώρα να εξηγείς σε παρέα ΑμερικανοΚουβειτοΙταλοΚινέζοΙνδών ότι η λέξη πούστης σημαίνει "fag" αλλά η φράση σημαίνει "damn" :P

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Evolve said:

(α) να είναι χαρούμενα, (β) να μην βλάψουν κάποιον που δεν τους έβλαψε, (γ) να είναι ΑΕΚ. Αυτά. Τέλος.

Τι "τέλος", ρε φίλε ? Εδώ, "Χιούστον γουί χαβ πρόμπλεμ" να πούμε.

Καταρχάς, ιστορικά, το (α) με το (γ) αποτελούν αντικρουόμενες συνθήκες. Μην μου ξετσουμίζετε με τα Αλμέιδα ντέις που ζείτε-ούμε προς ώρας. Αυτά στην ΑΕΚτζήδικη ιστορία είνα τα "διαλείμματα". Το "έργο" είναι άλλο. Με πόνο, κλάμα και στεναχώρια. Ουδεμία "χαρά", έτσι όπως την εννοεί όλος ο υπόλοιπος ψυχικά ισορροπημένος κόσμος.

Μετά, αυτό το (β) ... Σε πλήρη αντίφαση με τον ορισμό του "επιτυχημένου" εν Ελλάδι. Άμα "δεν βλάψεις αυτόν που δεν σε έβλαψε", πως θα πας μπροστά ? Δεν κάνουμε δουλίτσα έτσι.

Εβόλβε μου, σόρι, αλλά δεν τα βλέπω καλά τα παιδιά με τα μυαλά που κουβαλάς ..... :D

  • Δικεφαλάκι 2
  • Hahaha 1
  • Μπομπίτσα 1
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλες αλήθειες, αλλά έτσι πορευόμαστε διαλεκτικά, μέσα στις αντιφάσεις μας και τις νοθείες μας. Ας είναι το (γ) η νοθεία του (α) μας, we will allow it. Ο έρμος ο μικρός άρχισε να βλέπει ΑΕΚ το καλοκαίρι του 2018, υπάρχει ολόκληρος κλάδος της συμβουλευτικής και της ψυχανάλυσης που σε λίγα χρόνια θα βαράει υπερωρίες για πάρτη μας. Αλμέιδα σε αγαπώ.

Το (β) δεν το διαπραγματευόμαστε, βέβαια υποννοεί και ένα follow up στο οποίο είναι όλο το ζουμί και θα το αφήσουμε για άλλη μέρα, παρότι ίσως είναι το πιο on topic από όλα.

  • Δικεφαλάκι 2
  • Hahaha 1
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Atlas21 said:

Το παράδειγμα με τον πουστη έχει γλωσσολογικό ενδιαφέρον. Πολύ συχνά γίνεται χρήση του όρου με θετική σημασία, όπως "πω τον πουστη τι γκολάρα έβαλε". Αντίστοιχα και το κερατάς, που επίσης είναι ένας χαρακτηρισμός που πάει κόντρα στην άρρενωπότητα.

Και επίσης να πούμε ότι παρότι κανένα από τα δύο δεν έχει θετικό connotation, άλλο το "πούστη κόρακα τι σφύριξες" και άλλο το "πούστρα που είναι ο αρχηγός του σύριζα". Ένα από τα δύο δεν είναι οκ.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

https://www.facebook.com/share/v/vcTYKMuzwF34KRAW/

Αρχηγός. 

 

 

Απόψε δίνουμε βήμα στον Αρχηγό και έναν από τους ιδρυτές της Original 21 τον Δημήτρη τον Χατζηχρήστο

 

Γεννημένος το 1958 και μεγαλωμένος στα Παναθήναια της Λεωφόρου Αλεξάνδρας. 

Πρώτο παιχνίδι που είδα την ΑΕΚ ήταν με τον Εθνικό στη Νέα Φιλαδέλφεια με σκορ 2-1 τον Γενάρη του '71, με πολύ βροχή και πρέπει να ήταν το τελευταίο παιχνίδι του Στέλιου Σεραφειδη. 

 

Πρώτο εκτός στη Καβάλα 1η αγωνιστική τον Σεπτέμβρη του '72 με το 0-1 του Παπαϊωάννου. Πιο πολύ θυμάμαι ότι είχε τραυματιστεί ο Τόσκας, παρά το γκολ.

 

"Σε ερώτηση για το πως έζησε τα ντέρμπι χωρίς νεκρές ζώνες τη δεκαετία του '70 και αρχές '80 απαντάει"

 

Άλλη η ζωή, άλλες εποχές, άλλοι χαρακτήρες.

Στη θύρα 13 οι Παναθηναϊκοί στη 14 εμείς, παντού είμασταν μισοί μισοί και στο Καραϊσκάκη τα ίδια, όλοι μαζί, υπάρχουν βίντεο και στο YouTube.

Ένας χωροφύλακας πάνω και ένας κάτω. 

Μάλιστα το 1975 ειμασταν πιο πολλοί από τους Ολυμπιακούς στην 7. 

Στη Φιλαδέλφεια στην 21 μισοί μισοί και αργότερα και στη Σκεπαστή μισοί μισοί. 

 

Αυτό άλλαξε προς τα μέσα της δεκαετίας του '80. 

Στη Τούμπα έχω δει αγώνα το 1975 μέσα από τη Θύρα 4 και από το 1982 που ιδρύθηκε η Original και μετά είχαμε κερκίδες και στη Θεσσαλονίκη. 

 

"Σε ποια ηλικία ασχολήθηκες με τα συνδεσμιακα και από πού ξεκίνησες.

Τι ήταν αυτό που σας ώθησε να φτιάξετε την Original και ποιοι οι ιδρυτές; 

Ποιες οι δυσκολίες στην αρχή;"

 

Το 1975 τελείως ανοργάνωτα ξεκινάμε μέσα σε σπίτια, το ένα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και το άλλο 3ης Σεπτεμβρίου 132. Έτσι ξεκίνησε η θύρα 21.

 

Η Ορίτζιναλ ξεκινάει το 1982 και το κίνητρο το βασικό ήταν, ότι δε θέλαμε να γίνουμε σύνδεσμος, θέλαμε να παραμείνουμε δεσμός. 

Όταν η Θύρα 21 γίνεται σύνδεσμος, εμείς επιστρέφουμε στα σπίτια, όπου με τα ίδια χαρακτηριστικά γνωρίσματα, ξεκινάμε τη λεγόμενη Γνήσια Θύρα 21, την Ορίτζιναλ. 

Δεν υπήρξαν ιδρυτές, υπήρξε μια ομάδα και αυτή η ομάδα ήταν ο Αλέξανδρος Μαργαρίτης, ο Μάκης Τσακαρδοκης, ο Βασίλης Τσατσαρης, ο Νίκος Κουρκουλιωτης, ο Γιώργος Κωνσταντινίδης, ο Γιάννης Μεγκουλης, ο Σολωνας από Νέα Ιωνία, ο Σπύρος από Πατήσια, ο Γιώργος Πλούσιος και άλλα πολλά παιδιά που ξεχνάω το όνομα τους.

 

Σημείο αναφοράς ότι ξεκινάγαμε από την αρχή, μετά από ένα χρόνο στεγαζόμαστε στην οδό Ζωναρά όπου ήταν και το πρώτο δωματιάκι. 

Δυσκολία ήταν η αναγνώριση από την επίσημη ΑΕΚ.

 

Στη Ζωναρά μείναμε λίγο παραπάνω από 2 χρόνια και μετά επιστρέψαμε πάλι στο σπίτι. Δύσκολο χρονικό σημείο από το '85 μέχρι το '89 που ειμασταν στο σπίτι.

Το 1989 πάμε στην πλατεία Αργεντινής Δημοκρατίας που ήταν 100 μέτρα από το σπίτι. Εκεί κάναμε μεγάλο έρανο και καταφέραμε να το αγοράσουμε με 

5 εκατομμύρια δραχμές.

Αυτό που μας ώθησε, ήταν το γεγονός ότι θα μας διώχνανε και από εκεί.

 

"Ισχύουν οι φήμες περί καλών σχέσεων με Παναθηναϊκους της περιοχής στο ξεκίνημα της προσπάθειας".

 

Με τους Παναθηναϊκούς είχαμε και καλές και κακές σχέσεις. Η γειτονιά είχε αρκετούς Παναθηναϊκούς, ακόμα και στις πολυκατοικίες πάνω από το δωματιάκι, οπότε θέλοντας και μη, έπρεπε να έχουμε καλές σχέσεις με την γειτονιά.

Μας βλέπανε με οπαδικό μίσος αλλά ήταν αναγκασμένοι να μας υποστούν.

 

"Μάιος του 1991 ο τελικός Κυπέλλου έγινε στη Λεωφόρο μεταξύ Παναθηναϊκού - Αθηναϊκού. Αληθεύει ότι μετά έγινε πέσιμο στο δωματιάκι και μπήκες μπροστά ώστε να πειράξουν εσένα και όχι το δωματιάκι;"

 

Δυστυχώς είναι αλήθεια γιατί το πλήρωσα ακριβά, ευτυχώς όχι πανάκριβα. Η ουσία είναι ότι εκείνο το βράδυ το δωματιάκι έμεινε άθικτο. 

 

"Ποια τα πρώτα παρακλάδια της Ορίτζιναλ"

 

Μπραχάμι, Ελευσίνα, Αγία Παρασκευή και Περιστέρι ήταν τα πρώτα club στην Αθήνα. Το club στη Πάτρα ήταν το πρώτο επαρχιακό.

Σκοπός, πρόθεση ήταν να εξαπλωθούμε σε όλη την Ελλάδα με γνώμονα την αγάπη για την ΑΕΚ.

 

"Εποχή Ζαφειροπουλου με τα μεγάλα επεισόδια στη Σκεπαστή στον αγωνα με τον Ηρακλή. Τι θυμάσαι;"

 

Τα πέτρινα χρόνια της ΑΕΚ, φέρνανε γκρίνια και εσωστρέφεια. Όταν η διοίκηση δε μπορεί, ο κόσμος αντιδρά. 

Μπήκανε μέσα τα ΜΑΤ και κάνανε μεγάλη ζημιά, καταστροφική. Από τότε όμως και μετά δε ξαναμπήκαν.

 

"Εφημεριδακι, τηλεοπτική εκπομπή, τηλεφωνητής, πότε και πως ξεκίνησαν"

 

Η ιδέα ήταν παιδιών τα οποία τα όνειρα μας συμβαδιζαν γύρω από το τρόπο επαφής και επικοινωνίας με το κόσμο της ΑΕΚ. Με κάποιο τρόπο θέλαμε οι φίλοι της ΑΕΚ να μάθουν πως νιώθουμε, πως αντιλαμβανομαστε και πως εκφραζόμαστε όσον αφορά την αγάπη μας για την ΑΕΚ.

 

"Μεγαλύτερη εκτός έδρας εκδρομή που θυμάσαι"

 

Στη Τουμπα το 1992 τελευταία αγωνιστική, όπου και φύγαμε 47 πούλμαν από το δωματιάκι.

Γέμισε η Λεωφόρος Αλεξάνδρας, το 1ο πούλμαν ήταν στην Ασκληπιού και το τελευταίο στου Μούσχουρη. 

Άλλη μεγάλη εκδρομή ήταν στο Παρίσι το 1997 όταν και έφευγε το ένα αεροπλάνο μετα το άλλο, συν τα 4 πούλμαν οδική.

 

"Πιο αστεία στιγμή που θυμάσαι από εκδρομή, ποια η μεγαλύτερη ταλαιπωρία και ποια η πιο ζόρικη στην επαρχία"

 

Από τις πιο αστείες εκδρομές ήταν στα Τρίκαλα για το βόλεϊ με αρχηγό του πούλμαν τον Τάνκερ. 

 

Η μεγαλύτερη ταλαιπωρία όταν σπάσαμε τα μπλόκα των αγροτών στα Γιάννενα, ίσως να ήταν το '91...μπορεί και αργότερα

Η εκδρομή στα Γιάννενα ήταν πάντα ζόρικη, μια χρονιά είχαμε 13 συλλήψεις.

 

"Τι ήταν το "συννεφάκι" και πότε ξεκίνησε;"

 

Το Συννεφάκι πρεπει να ξεκίνησε πριν 20-25 χρόνια, παίζαμε μια φορά στη Λάρισα και εμείς πήγανε στη λίμνη Πλαστήρα με χιονοθύελλα και ειμασταν μόνο 8 άτομα. Άλλη φορά πήγαμε 100 άτομα στην Ελαφόνησο να δούμε τα club της Σπάρτης και της Καλαμάτας να παίζουν μπάλα. 

Άλλος κόσμος, οικογένειες που δε θέλανε να πάνε κονσέρβα και θυμάμαι μάλιστα ότι ο Σκαι μας είχε κάνει αφιέρωμα με τον Οικονομέα.

Είμασταν μια γιάφκα παλιών χουλιγκάνων που αρνιόταν να στοιχηθεί στα αστυνομικά μέτρα, εμπλουτισμενη με λίμνες, καταρράκτες, οροπέδια, χιονοδρομικά και παραλίες. 

Φεύγαμε από τη Παρασκευή, Κυριακή ο αγώνας και γυρνάγαμε Δευτέρα.

 

"Ονειρική η πρώτη χρονιά του Ντέμη ως πρόεδρος. Η 2η όμως χρονιά ξεκίνησε στραβά με τα επεισόδια στο Περιστέρι. Τι προηγήθηκε και τι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά"

 

Προηγήθηκε η εσωστρέφεια του Ντέμη να μη μας δώσει όλα τα εισητηρια του αγώνα, έδωσε τα μισά σε μας και τα μισά στη μπουτίκ. 1200 εισητήρια πήρε η ΑΕΚ στο σύνολο αλλά σε έδρες σαν τη Νίκαια, το Αιγάλεω, τον Κορυδαλλό και το Περιστέρι ο κόσμος πρέπει να πηγαίνει συμπαγής. 

Ήρθε κόσμος περιμένοντας πάρτι σαν του ΟΑΚΑ, δε περίμενε τέτοιο αγώνα. Είχε βγάλει και ο Ατρόμητος εισητήρια στα εκδοτήρια και μπήκαν και οπαδοί άλλων ομάδων.

Ο Ντέμης μας χρέωσε ότι το κάναμε επίτηδες.

 

"2 γενιές οπαδών (οι κάτω των 35) δεν έχουν νοιώσει πως είναι να πηγαίνεις στην έδρα του αντιπάλου και να κοντράρεσαι σε φωνή και παλμό. 

Τη πολιτεία την βολεύει, οι ΠΑΕ μας έχουν γραμμένους, ποιος μπορεί να δώσει λύση;"

 

Κάνεις δε μπορεί να δώσει λύση, αν δε θέλει η πολιτεία, κάτι που είναι εξαιρετικά απίθανο.

Λύση για να δοθεί, πρέπει να ξεκινήσουν όλα από την αρχή, θέλει επίπεδο από όλες τις πλευρές. 

Δυστυχώς σιγά σιγά σιγά σβήνει όλο αυτό το οπαδικό. Δεν υπάρχει σεβασμός και υπακοή, ο καθένας κάνει ότι γουστάρει και έτσι το κράτος κάνει ότι θέλει.

 

"Θα μπορούσε να υπάρξει ποτέ κοινή γραμμή μεταξύ οπαδών; 

Για θέματα όπως το κλείσιμο γηπέδων, τις εκτός έδρας εκδρομές, τις τιμές των εισιτηρίων, την συμπεριφορά των ΜΑΤ.

Έχουν γίνει τέτοιες ενέργειες στο παρελθόν;"

 

Εξαιρετικά απίθανο. Πολλοί οπαδοί κολλάνε στο παρελθόν..άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο.

Προσπαθήσαμε τότε με τους ΠΑΟΚτσήδες επί Βίκτωρα Μητρόπουλου αλλά δεν έκατσε.

 

"Σου έκανε εντύπωση ότι δε μίλησε κανένας για το κλείσιμο των γηπέδων, ούτε ΠΑΕ...αλλά ούτε και οι σύνδεσμοι οπαδών"

 

Οι περισσότεροι Σύνδεσμοι οπαδών έχουν πλέον κλείσει, με τα κριτήρια που τους έχουν βάλει. Αυτοί που μείνανε δε τους ενδιαφέρει αυτή η πλευρά του οπαδισμού. Δυστυχώς έχουν άλλες προτεραιότητες.

 

"Σε παλαιότερη συνέντευξη έχεις δηλώσει ότι η συμπεριφορά της αστυνομίας προς τους οπαδούς, οι εκδρομές κονσέρβα, τα ψαχτηρια, ο εξευτελισμός και η αργή μετάβαση στο γήπεδο...αφού είχε ξεκινήσει ο αγώνας, αρκετές φορές στο ημίχρονο, ξενερωνε κόσμο"

 

Αυτό ήταν ένα σχέδιο μεθοδευμένο, επιτελικό για να μην μετακινουνται οι οπαδοί. Κάποια στιγμή θα βαρεθείς, θα ξενερώσεις. Θέλουν να μετατρέψουν τους οπαδούς σε φιλάθλους του nba. 

Είμαστε όμως διαφορετικός λαός, διαφορετική κουλτούρα οι Μεσογειακοί, πιο αντιδραστικοι.

 

"Έχει αλλάξει τόσο πολύ η νοοτροπία στους οπαδούς, που πλέον θεωρείται τοπ εκδρομή το να πας στη Πυλαία για το χάντμπολ με τον ΠΑΟΚ, να ανταλλάξεις 5-10 στυλό, μπινελίκια, να σε βγαλουν έξω στο μισάωρο πριν καν δεις αγώνα....σε σχέση με παλιά που ο σκοπός ήταν η παρουσία, η φωνή και η συμπαράσταση στην ομάδα,"

 

Ήρθαν οι παίκτες μπροστά στην εξέδρα, παρακάλαγαν να σταματήσουμε, να παίξουν τον αγώνα και να πάρουμε το Κύπελλο. Δε τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα δυστυχώς. Θέλανε και οι μεν και οι δεν να κάνουν το κομμάτι τους.

 

"Γιατί πολιτικοποιηθηκε τόσο έντονα η κερκίδα της ΑΕΚ;"

 

Η εξέλιξη της εποχής δυστυχώς. Όλοι είμαστε πολιτικοποιημενοι έξω από την ΑΕΚ. 

Μέσα στην ΑΕΚ είμαστε μόνο ΑΕΚ.

Αυτό όμως δε μπορούν να το καταλάβουν όλοι δυστυχώς. 

 

Το 1985 υπάρχει ολοσέλιδο αφιέρωμα στην Ορίτζιναλ από το Έθνος με την φωτογραφία μου, που να λέει "ο αρχηγός των αναρχικών οπαδών της ΑΕΚ ιδρύει την ορίτζιναλ" 

Υπογραφή Στράτος Σεφτελης.

 

Από τότε μέχρι σήμερα προσπαθώ να αποδείξω και να εξηγήσω για ποιο λόγο πρέπει μέσα στην ΑΕΚ να είμαστε μόνο ΑΕΚ και ότι έξω από την ΑΕΚ ο καθένας έχει δικαίωμα να είναι ότι θέλει

Επειδή όμως για μένα δεν υπήρξε ποτέ έξω από την ΑΕΚ, ήμουν μόνο ΑΕΚ. 

 

"Αρκετός κόσμος δεν είχε δει με καλό μάτι την ενασχόληση με την ερασιτεχνική. 

Τι σας ώθησε να πάρετε τα ηνία;"

 

Η προβλεπόμενη διάλυση των τμημάτων και η καταστροφή προ των πυλών. Γιαυτό και όλοι οι πολλοί δε κατάλαβαν ποτέ, ότι ασχοληθήκαμε με αυτό το κομμάτι για να μη διαλυθεί η ΑΕΚ.

 

"Από που βγήκε "Και τα κουρέλια τραγουδούν ακόμα""

 

Αυτό ήταν ένα πανό που το κάνανε στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, στο σπίτι του Πέτρου για να το βάλουμε στην εκκλησία του Αγίου Γεράσιμου στα Ιλίσια. 

 

"Κιτρινόμαυρο μονοπάτι"

Θέλουμε να ξεκινήσει πάλι αλλά οι θεραπείες, μας κρατάνε πίσω.

Είμαστε άρρωστοι και είναι πια αργά, χρόνια πάθηση από το 1971!

 

"Υπάρχει πολύς κόσμος και από άλλες ομάδες που τρέφει πολύ μεγάλο σεβασμό στο πρόσωπο σου. Το αντιλαμβάνεσαι όταν κυκλοφορείς έξω;"

 

Έχω πει και παλιότερα, ότι ευχαριστώ όλο το κόσμο ανεξαρτήτων συλλογικών προτιμήσεων. Αυτή η αγάπη του κόσμου με κρατάει ζωντανό. Εύχομαι ότι όσοι περνάνε τα ίδια, μακάρι να δέχονται την αγάπη που έχω δεχτεί εγώ. 

Ακόμα και ο τελευταίος τελειωμένος όσο δύσκολο και αν είναι, πρέπει να καταλάβει ότι δεν υπάρχουν καλοί και κακοί Παναθηναϊκοί και Ολυμπιακοί, υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι. 

 

"Τέλος τι σήμαιναν για σένα τα εκτός έδρας;"

 

Ήταν το παν, το πιο σημαντικό κομμάτι του οπαδού, εκεί χαίρεσαι περισσότερο, εκεί λυπάσαι περισσότερο, εκεί ταλαιπωρεισαι περισσότερο, εκεί δένεσαι με τους υπόλοιπους.

Η χαρά του εντός κρατάει 2 ώρες, το εκτός κρατάει 2 μέρες.

  • Μπομπίτσα 7
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το πρώτο του ποδοσφαιρικο παιχνίδι της ΑΕΚ σε ηλικία 13 χρόνων που αναφέρει, ο ίδιος είχε πει στην εκπομπή "κιτρινόμαυρο μονοπάτι" ότι είχε πάει με τον πατέρα του και στο Καλλιμαρμαρο στον τελικό με την Σλαβια σε ηλικία 10 χρονών. Είχε περιγράψει και πως ξεκίνησαν με άλλους Ενωσιτες  πριν από το παιχνίδι και ξαναβρεθηκαν μετά από αυτό στην ομόνοια καθώς και το αυτοκίνητο του Γιώργου Αμερικάνου που σχεδόν "σηκώθηκε" στα χέρια των οπαδών στα πανηγύρια. 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Ορίτζιναλ για όλο αυτό στην Λαμία 

 

ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΘΩΟΙ !
Τα αδέρφια μας είναι ελεύθερα. Εμείς πάντα θα είμαστε ελεύθεροι και θα μαχόμαστε για τα δικαιώματα μας και την ελευθερία μας. Αυτή που η κυβέρνηση θέλει να καταλύσει με έναν άθλιο και συνάμα επικίνδυνο αθλητικό νόμο. Νόμο κατασκευασμένο με προφανή στόχο το οπαδικό κίνημα.
Ένα οπαδικό κίνημα που χωρίς να θέλουμε να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλο μας, έχει τις δικές του τεράστιες ευθύνες και οφείλει να προβεί σε γενναία αυτοκάθαρση.
Σε μια χώρα που η αστυνομία δηλώνει καθημερινά απούσα σε συνεχή σοβαρά εγκλήματα αλλά είναι πάντοτε παρούσα κι άμεσα "αποτελεσματική" όταν έχει να δράσει κατά οπαδών.
Σε μια χώρα που επιτρέπεται να πανηγυρίζεις με πυρσούς νίκες πολιτικών κομμάτων αλλά την ίδια ώρα απαγορεύεται να πανηγυρίσεις με τον ίδιο ακριβώς τρόπο τη νίκη της ομάδας σου. Επικίνδυνα πράγματα, περίεργα μονοπάτια…
Σε αυτή τη χώρα που οι πολιτικά αρμόδιοι για την αντιμετώπιση της οπαδικής βίας αρνούνται πεισματικά να ακούσουν τους προβληματισμούς και τις θέσεις των ίδιων των οπαδών.
Σε αυτή την χώρα λοιπόν, εμείς θα συνεχίσουμε την μοναχική πορεία μας, σε δρόμους και γήπεδα. Δεν μας τρομάζει τίποτα. Θα πολεμάμε πάντα και το άδικο θα μας βρίσκει μπροστά του. Αυτό είναι υπόσχεση.
Τέλος κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου σε όλους τους φορείς. Τα βίαια μέτρα ιστορικά σε αυτή την χώρα φέρνουν βία.
Αλλάξτε όσο είναι καιρός τον αντισυνταγματικό νόμο που αφορά τους οπαδούς. Οι οπαδοί δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Απαιτούμε στα δικαστήρια να μπορούν να έχουν οι οπαδοί την ίδια ποινική αντιμετώπιση την οποία έχουν όλοι οι πολίτες. Να έχουν τα ίδια νομικά δικαιώματα και όταν καταδικάζονται να τυγχάνουν αντίστοιχης ποινικής μεταχείρισης, της οποίας τυγχάνουν ακόμα και οι καταδικασθέντες για κακουργήματα.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ !
ΥΓ: Αρθρο 4 Συντάγματος: (Ισότητα των Ελλήνων)
1. Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2. Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
  • Μπομπίτσα 2
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×