Jump to content

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ (Formula, Rally, 2-4 τροχοί γενικά)


Macross
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Αμιγώς ηλεκτρικό θα παίρνατε?

Μου αρέσει πολύ το jeep avenger.

350lt πορτ παγκαζ Btw.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, agelos said:

Αμιγώς ηλεκτρικό θα παίρνατε?

Μου αρέσει πολύ το jeep avenger.

350lt πορτ παγκαζ Btw.

Ελλαδα με τιποτα. Εκτος αν εχεις δικο σου σπιτι με πυλωτη και μπορεις να βαλεις φορτιστη της προκοπης.

Σε 5 χρονια και αναλογα πως εχει εξελιχθει η φαση μπορει να το σκεφτομουν και αρχικα για αμαξι πολη, σιγουρα οχι για ταξιδια.

Ουτε καν Plug in υβριδικο, που ειναι ακομα χειροτερη απατη.

Αυτη την στιγμη μονο full hybrid (non plug in) θα κοιτουσα, τα οποια δυστυχως ειναι ακομα ελαχιστα και αβολα.

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, agelos said:

Αμιγώς ηλεκτρικό θα παίρνατε?

Μου αρέσει πολύ το jeep avenger.

350lt πορτ παγκαζ Btw.

Περιμένει τέλη Αυγούστου ο μπατζανακης την EQA.

Μη βιαστεις, άσε να δούμε πως θα πάει.

Έχουμε βρει το γενναίο. 😁

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, agelos said:

Αμιγώς ηλεκτρικό θα παίρνατε?

Μου αρέσει πολύ το jeep avenger.

350lt πορτ παγκαζ Btw.

πήρα ηλεκτρικό και δεν το έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή, 20,000 χλμ ενα χρόνο και κάτι, με ταξίδι ακόμα και σε Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Smaug said:

πήρα ηλεκτρικό και δεν το έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή, 20,000 χλμ ενα χρόνο και κάτι, με ταξίδι ακόμα και σε Ελλάδα.

Περίμενε λίγα χρονάκια και το δάκρυ θα είναι μαύρο αγαπητέ!!! 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Smaug said:

πήρα ηλεκτρικό και δεν το έχω μετανιώσει ούτε μια στιγμή

Ειναι μεχρι να τα κλασει η μπαταρια... μετα το μετανιωνει το πορτοφολι.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, agelos said:

Αμιγώς ηλεκτρικό θα παίρνατε?

Μου αρέσει πολύ το jeep avenger.

350lt πορτ παγκαζ Btw.

Tο χω σταμπαρει κ περιμενω να βγουν κ οι αλλες εκδοσεις. 

Ηλεκτρικο εγω δεν με τπτ. Τουλαχιστον προς το παρον. Να γυρνας βραδυ απι αθηνα κ να πρεπει να σταματησεις κανα μισαωρο να γεμισεις...... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hades said:

Περίμενε λίγα χρονάκια και το δάκρυ θα είναι μαύρο αγαπητέ!!! 

χαχα, από ποιάς άποψης αγαπητέ; προς το παρόν βάζω 450 χλμ με 25 ευρώ, εσύ;

1 hour ago, baRon21 said:

Ειναι μεχρι να τα κλασει η μπαταρια... μετα το μετανιωνει το πορτοφολι.

7 χρόνια εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, CHⓇIS said:

Να δουμε που θα τις πετανε τοσες μπαταριες

βάση Ευρωπαϊκής νομοθεσίας πρέπει να ανακυκλωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Ας κανουν κ στην ελλαδα εστω 20 30κ σημεια φορτισης γ να αρχισουμε να συζηταμε. Αυτη τη στιγμη υπαρχουν κατω απο 2κ. Επισης το πως ειναι χτισμενες οι πολεις στην ελλαδα δημιουργουν εκ νεου προβλημα. Να παρκαρεις δν μπορεις καλα καλα. 

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Smaug said:

χαχα, από ποιάς άποψης αγαπητέ; προς το παρόν βάζω 450 χλμ με 25 ευρώ, εσύ;

7 χρόνια εγγύηση.

Το ότι υπάρχουν καρτέλ καυσίμων με τις πλάτες της κυβέρνησης στο μητσοτακισταν, δε σχετίζεται με το κομμάτι της αξιοπιστίας σε σύγκριση με έναν θερμικό κινητήρα. Πόσα συνεργεία εξειδικευονται στα service των ηλεκτρικών, ακόμα και μετά από σεμινάρια; τι υποδομές υπάρχουν για να έχει ο καθένας ηλεκτρικό; τι μεταπωλητικη αξία θα έχει μετά από 5+ έτη; 😎

Link to comment
Share on other sites

Επίσης τα 450 χλμ αυτονομίας με ένα "γέμισμα" με ποια ταχύτητα επιτυγχάνονται; 😎

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, σε τι ποσοστό αποσβενεται και χάνει επίδοση η μπαταρία κάθε χρόνο; το χειμώνα δε θέλει περισσότερη ενέργεια; τι κόστος αλλαγής έχει μετά την εγγύηση; 

Θέλεις να συνεχίσω ή έκλεισες ήδη το νέο Kona; 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Hades said:

Το ότι υπάρχουν καρτέλ καυσίμων με τις πλάτες της κυβέρνησης στο μητσοτακισταν, δε σχετίζεται με το κομμάτι της αξιοπιστίας σε σύγκριση με έναν θερμικό κινητήρα. Πόσα συνεργεία εξειδικευονται στα service των ηλεκτρικών, ακόμα και μετά από σεμινάρια; τι υποδομές υπάρχουν για να έχει ο καθένας ηλεκτρικό; τι μεταπωλητικη αξία θα έχει μετά από 5+ έτη; 😎

Service; Τι είναι αυτό, δεν καταλαβαίνω;

Καρτέλ λέει, ΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧ, αριστερά βενζίνη δεξιά πετρέλαιο, με παραπάνω φόρους. Αξιοπιστία; Τι γράφεις αγαπητέ ξέρεις από πότε υπάρχουν ηλεκτρικοί κινητήρες και σε τι εφαρμογές έχουν application;

Υποδομές δεν έχω γνώμη για Ελλάδα. Εγώ πάντως που έφτασα Ηγουμενίτσα και εκεί φόρτισα και στην Ακράτα. Κανένα πρόβλημα.

Μεταπωλητική αξία; Για πες μου το πετρέλαιο σου που θα το πουλάς σε 5 χρόνια που δεν θα αγοράζει κανείς θερμικό.

image.png

28 minutes ago, Hades said:

Επίσης τα 450 χλμ αυτονομίας με ένα "γέμισμα" με ποια ταχύτητα επιτυγχάνονται; 😎

110 km/h

24 minutes ago, Hades said:

Επίσης, σε τι ποσοστό αποσβενεται και χάνει επίδοση η μπαταρία κάθε χρόνο; το χειμώνα δε θέλει περισσότερη ενέργεια; τι κόστος αλλαγής έχει μετά την εγγύηση; 

Θέλεις να συνεχίσω ή έκλεισες ήδη το νέο Kona; 

0.2% - 0.5% το χρόνο αλλά εξαρτάται και απο τα km και το πως το φορτίζεις. Το χειμώνα θέλει παραπάνω ενέργεια από 450 km πέφτει στα 350 km. Γιατί να το αλλάξω μετά την εγγύηση; 

Όπως και στο άλλο thread, αν θέλετε να έχετε άποψη διαβάστε λίγο.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Hades said:

Επίσης, σε τι ποσοστό αποσβενεται και χάνει επίδοση η μπαταρία κάθε χρόνο; το χειμώνα δε θέλει περισσότερη ενέργεια; τι κόστος αλλαγής έχει μετά την εγγύηση; 

Θέλεις να συνεχίσω ή έκλεισες ήδη το νέο Kona; 

Ρε συ αδη στο εξωτερικο κ δη γερμανιες κτλ δν τα σκεφτονται αυτα γτ τα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο φθηνα κ εχουν διαφορετικους μισθους. Επισης εχουν υποδομες. Στην ελλαδα σκεφτομαστε ετσι. Ενας γερμανος σ ολοκληρη τη ζωη του μπορει να αλλαξει 10 πλας αυτοκινητα κ στην ελλαδα βαρυα 4κ πολλα ειπα

Link to comment
Share on other sites

Τα αυτοκίνητα δεν είναι πιο φθηνά, αυτό με τους μισθούς σωστό. 10 πλας αυτοκίνητα σημαίνει ότι από τα 25 μέχρι τα 65 αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο. Ακόμα και για Γερμανία αυτό το θεωρώ υπερβολικό, κάπου στην 7αετία θα το έβαζα αλλά βαριέμαι να ψάξω. Εχουν κάτι καλά σαιτ ΑDAC αν ενδιαφέρεσαι που μπορεί να βρεις αυτά τα στατιστικά.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Smaug said:

Τα αυτοκίνητα δεν είναι πιο φθηνά, αυτό με τους μισθούς σωστό. 10 πλας αυτοκίνητα σημαίνει ότι από τα 25 μέχρι τα 65 αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο. Ακόμα και για Γερμανία αυτό το θεωρώ υπερβολικό, κάπου στην 7αετία θα το έβαζα αλλά βαριέμαι να ψάξω. Εχουν κάτι καλά σαιτ ΑDAC αν ενδιαφέρεσαι που μπορεί να βρεις αυτά τα στατιστικά.

Εγω το βλεπω απο συγγενεις που εχω κ πολλους πανω. Καθε 3 4 χρονια ερχονται με καινουργιο. Οχι ολοι αλλα οι περισσοτεροι

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Smaug said:

110 km/h

Απο τα 120 και πανω πεφτει εκθετικα η αυτονομια. 
 

Τεσπα να το χαρεις το αμαξι και μπραβο σου που εκανες το αλμα στην αμιγως ηλεκτρικη αυτοκινηση απλως πιστευω οτι θελει ακομα 5-10 μαξ να ωριμασουν λιγο και οι συνθηκες γυρω απο το ηλεκτρικο αυτοκινητο (σημεια φορτισης κλπ) οσο και η ιδια η τεχνολογια που ενσωματωνει το καθε αμαξι. Πιστευω θα υπαρχουν και πιο πολλες επιλογες στο εγγυς μελλον και λιγο πιο προσιτες στο ευρυ κοινο. Ειδωμεν. 

ΥΓ αν θες πες για ποιο αμαξι μιλαμε τοση ωρα, με ιντριγκαρες🤣

Link to comment
Share on other sites

KIA EV6

Kαι ναι μετά τα 120-130 km/h καληνύχτα αυτονομία. Aν στην autobahn το πας με 170-180 km/h βγάζει δεν βγάζει 170 km.
 

Link to comment
Share on other sites

Επισης εριξα ενα ματι στις τιμες 

Id 5 46κ στη γερμανια

55κ στην ελλαδα με φπα οπως λεει κ ο αλαφουζ... 

  • Hahaha 2
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Smaug said:

Τα αυτοκίνητα δεν είναι πιο φθηνά, αυτό με τους μισθούς σωστό. 10 πλας αυτοκίνητα σημαίνει ότι από τα 25 μέχρι τα 65 αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο. Ακόμα και για Γερμανία αυτό το θεωρώ υπερβολικό, κάπου στην 7αετία θα το έβαζα αλλά βαριέμαι να ψάξω. Εχουν κάτι καλά σαιτ ΑDAC αν ενδιαφέρεσαι που μπορεί να βρεις αυτά τα στατιστικά.

Το περισσότερο που είχα κρατήσει αμάξι ήταν από το 2005 μέχρι το 2018. 

Όταν με το καλό πλήρωσα το καινούργιο και το παρέλαβα, υπολόγισα πολύ μετριοπαθώς ότι σε αυτά τα 13 χρόνια με τα 16Κ που είχα δώσει για το καινούργιο θα είχα πάρει άλλες 2 φορές καινούργιο με ότι συνεπαγόταν αυτό σε εγγυήσεις, κόστος σέρβις, καταναλώσεις (ειδικά στη δεκαετία 2005-2015 έγιναν άλματα εκεί) και γενικά όλα τα πλεονεκτήματα που έχει ένα καινούργιο αυτοκίνητο. 

Αν δεν είχε γίνει αυτή η εκρηκτική άνοδος των τιμών στα ΙΧ θα είχα ήδη αλλάξει το παλίοτερο από τα δύο που έχω. 

Η λογική του Έλληνα που θέλει ένα αμάξι για 20+ χρόνια είναι ακόμα μια αποδείξη γιατί όταν οι άλλοι πήγαιναν στα φεγγάρια εμείς πηγαίναμε με τα γαϊδούρια. 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, CHⓇIS said:

Επισης εριξα ενα ματι στις τιμες 

Id 5 46κ στη γερμανια

55κ στην ελλαδα με φπα οπως λεει κ ο αλαφουζ... 

image.png
49 έχει Γερμανία.

Ελλάδα πόσους φόρους έχει και πάει από 43k στα 55k :D
image.png

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×