Jump to content

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ OPAP ARENA ​⚽


George_D
 Share

Recommended Posts

καλά τι σανό δίνων οι αρδ . Κανείς τους δεν λέει οτι κάθεται γιατί πλέον το γραφείο του μελ σαν ιδιοκτήτης δεν είναι στο Μαρούσι αλλα στην Άγια Σοφιά ? Εκεί κάνει τις συναντήσεις και όλες τις συννενοήσεις με τα στελέχοι . 

Ακόμα και τώρα που δεν έχει γίνει η μετακόμιση ( λογικά με το νέο έτος αφού έχει γίνει η δουλειά στην διακοπή ) 

Απο 365

Κάθε μέρα στο Ναό είναι ο «Τίγρης» και απολαμβάνει κάθε στιγμή...

Κάθε στιγμή, κάθε λεπτό, κάθε δευτερόλεπτο ζει ο Δημήτρης Μελισσανίδης αυτό το τετραήμερο. Από τα εγκαίνια και μετά ο «Τίγρης» είναι κάθε μέρα στο Ναό και μάλιστα για πάρα πολλές ώρες. Την Παρασκευή ήταν εκεί από νωρίς, απόλαυσε την εκδήλωση και παρέμεινε ως αργά. Στο γήπεδο πήγε και το Σάββατο απολαμβάνοντας ήρεμες στιγμές στη σουίτα του για αρκετές ώρες.

Το ίδιο έκανε και την Κυριακή! Ο Μελισσανίδης την Κυριακή κάθισε 5 ώρες στο γήπεδο. Πήγε από τις 15:30 και είδε και την προπόνηση που ξεκίνησε τρεις ώρες μετά!

Και φυσικά χθες. Στο πρώτο παιχνίδι. Από νωρίς πήγε στην Αγιά Σοφιά, θαύμασε την ατμόσφαιρα και την ομάδα και μετά το τέλος του αγώνα δεν αποχώρησε! Έμεινε στη σουίτα αρκετή ώρα μετά το τέλος του αγώνα. Και σε προσωπικό επίπεδο ο Μελισσανίδης ζει έντονα τη μεγάλη επιστροφή της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, όπου μπήκε μπροστάρης και το έκανε πράξη…

Link to comment
Share on other sites

btw το εστιατόριο στις σουίτες δουλευει απο ότι κατάλαβα αλλα χωρίς κουζίνα . Τα φαγητά έρχονται απο έξω στο πανοραμικό που έχει στηθεί ένας χώρος σαν catering που εξυπηρετεί το εστιατόριο . Έβλεπε να πηγαινοέρχονται οι δίσκοι και έριξα μια ματιά στο πανοραμικό  . 

Κάπως έτσι θα δουλεύει και όταν γίνει το πανοραμικό αλλα με τη κουζίνα του πανοραμικού που θα εξυπηρετεί και το εστιατόριο των σουιτών που γι'αυτο το λόγο ήρθε πιο δεξιά ( μικρή απόσταση με πανοραμικό ) .

Link to comment
Share on other sites

H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

Το μεγάλο στοίχημα της κατασκευής και της έναρξης της λειτουργίας του νέου μας γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια κερδήθηκε. Μπροστά μας, βέβαια, βρίσκεται η μεγάλη προσπάθεια της συνεχούς βελτίωσης των συνθηκών λειτουργίας της OPAP ARENA και της καλύτερης εξυπηρέτησης των φιλάθλων μας. Ένα κομβικό κομμάτι αυτής της προσπάθειας, είναι και η όσο το δυνατόν πιο άνετη πρόσβαση κι αυτό αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την ΑΕΚ.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε γνωστό πως πραγματοποιείται ένα πολύ μεγάλο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση, μέσω του έργου της Γραμμής 4 του Μετρό. Για το οποίο αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημόσια, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.

Η επέκταση του έργου της Γραμμής 4 προς τις βορειοδυτικές συνοικίες του Λεκανοπεδίου, από τον Σταθμό Άλσος Βεΐκου μέχρι την Πετρούπολη, περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης.

Ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης αυτής προέβλεπε την κατασκευή Σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού των π. ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.

Από τα τέλη όμως του 2020 διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι, τόσο τεχνικοί και κατασκευαστικοί, όσο και συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, που συνηγορούσαν υπέρ της επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου (βλ. συνημμένο σχέδιο), με Σταθμό πλησίον του ομώνυμου σταθμού των Πευκακίων αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Ν. Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του Σταθμού (πάρκο Μνημείου Μικρασιατών).

Από την εξέταση της εναλλακτικής αυτής λύσης διαπιστώθηκε ότι προκύπτει σαφής βελτίωση των κατασκευαστικών δεδομένων του έργου, ενώ τα πληθυσμιακά δεδομένα, όπως και τα δεδομένα των παρακείμενων χρήσεων γης και θέσεων εργασίας είναι ευνοϊκότερα για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας του έργου. Επιπλέον, στην επιλογή της εναλλακτικής θέσης της Ν. Φιλαδέλφειας έπαιξε καθοριστικό ρόλο η εγγύτητα του Σταθμού με το νέο γήπεδο της ΑΕΚ και τις προβλεπόμενες εκεί εμπορικές χρήσεις, καθώς ο σταθμός του Μετρό χωροθετείται σε απόσταση περίπου 150μ. από αυτό, σε σχέση με τα 400μ. απόσταση από το γήπεδο που ήταν χωροθετημένος.

Ήδη η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μελέτησε, δημοπράτησε, ξεκίνησε να υλοποιεί και ολοκληρώνει τις τοπογραφικές αποτυπώσεις για την επιλεγείσα αυτή χάραξη της επέκτασης.

Θα ακολουθήσουν οι γεωτεχνικές μελέτες και οι γεωλογικές έρευνες και μετά η μελέτη δημοπράτησης του έργου (Αρχιτεκτονική, στατική και Η/Μ μελέτη).

23b6280fb331686649455f04160eaeda_884882.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Άντε να γίνει να κατεβαίνουμε με τον ΗΣΑΠ Πευκάκια και να πέρνουμε από εκεί το Μετρό για σταθμό ΝΦ !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ελληνικό ή μελλοντικά Γλυφάδα - > πανεπιστήμιο Ακαδημία - > Φιλαδέλφεια 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά μην το περιμένετε και του χρόνου.. Αν όλα πάνε καλά μιλάμε για 10+ χρόνια από σήμερα. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, panther-21- said:

Καλά μην το περιμένετε και του χρόνου.. Αν όλα πάνε καλά μιλάμε για 10+ χρόνια από σήμερα. 

Μπα μην το λες.

Του Πειραιά το μέτρο που εξυπηρετεί απίστευτα το πανεπιστήμιο έγινε μπαμ μπαμ.

Χρημα να υπάρχει και όλα γίνονται.

Εχουμε και νέο ΕΣΠΑ

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το πρώτο κομμάτι της νέας Γραμμής 4 “Άλσος Βεΐκου – Γουδή” που έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται, σχεδιάζεται η μελλοντική επέκταση της γραμμής προς τα Δυτικά.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζεται η επέκταση της Γραμμής 4 από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη. Αντικείμενο της παρούσας πράξης αποτελεί η εκπόνηση tτων προκαταρκτικών μελετών, της προμελέτης και της ΜΠΕ για το τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Πετρούπολη», μήκους 6,8 χλμ. με 6 σταθμούς.

Η μελέτη του έργου αυτού περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά αντικείμενα μελετών έργων Μετρό, όπως ενδεικτικά: αρχιτεκτονικές μελέτες, στατικές
μελέτες, γεωτεχνικές μελέτες, μελέτες αερισμού/κλιματισμού, μελέτες ασθενών ρευμάτων, μελέτες παροχής ισχύος έλξης, μελέτες
σιδηροδρομικής επιδομής και υποδομής, μελέτες σηματοδότησης, κ.α., σε επίπεδο προμελέτης. Χρηματοδοτείται με 4,6 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση αυτή, κόστους 600 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από το Γαλάτσι προς την Πετρούπολη με 6 νέους σταθμούς:

  • Νέα Ιωνία
  • Πευκάκια
  • Νέα Φιλαδέλφεια
  • Πάρκο Τρίτση (Άγιοι Ανάργυροι)
  • Ίλιον
  • Πετρούπολη

Για την επέκταση αυτή έχουν ξεκινήσει ήδη οι τοπογραφικές εργασίες και σύντομα θα ακολουθήσουν και οι γεωτεχνικές έρευνες.

 

epektasi-grammis4-alsos-veikou-petroupol

 

https://ypodomes.com/ston-programmatismo-toy-ypodomon-oi-epektaseis-metro-gia-glyfada-kallithea-pyrkal-kai-petroypoli/?fbclid=IwAR3L51Q3DGXpGynDHJpnWTxE0Ae1kZQlFG-QL32H3qRrZW1k6kU7Qi04tek

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, baRon21 said:

Μπα μην το λες.

Του Πειραιά το μέτρο που εξυπηρετεί απίστευτα το πανεπιστήμιο έγινε μπαμ μπαμ.

Χρημα να υπάρχει και όλα γίνονται.

Εχουμε και νέο ΕΣΠΑ

Μιλάμε για μια επέκταση μιας γραμμής που δεν υπάρχει ακόμα ενώ ξεκίνησε η διαδικασία πολλή πριν το γήπεδο και μπήκε η κουβέντα της επέκτασης σχεδόν μαζί με τη κουβέντα του γηπέδου και ακόμα κάνουν χαράξεις  . Τα 10 χρόνια είναι το υπεραισιόδοξο σενάριο αν το ξεκινήσουν άμεσα και δεν βρουν προβλήματα. 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Πυρηνικός αντιδραστηρας.

 

Λυθηκε το ενεργειακο προβλημα της Ευρωπής.

 

image.png

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, AG21 said:

Μιλάμε για μια επέκταση μιας γραμμής που δεν υπάρχει ακόμα ενώ ξεκίνησε η διαδικασία πολλή πριν το γήπεδο και μπήκε η κουβέντα της επέκτασης σχεδόν μαζί με τη κουβέντα του γηπέδου και ακόμα κάνουν χαράξεις  . Τα 10 χρόνια είναι το υπεραισιόδοξο σενάριο αν το ξεκινήσουν άμεσα και δεν βρουν προβλήματα. 

Προβλεψη: θα ολοκληρωθεί πριν το μετρο Θεσσαλονικης.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, George_D said:

Εκτός από το πρώτο κομμάτι της νέας Γραμμής 4 “Άλσος Βεΐκου – Γουδή” που έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζεται, σχεδιάζεται η μελλοντική επέκταση της γραμμής προς τα Δυτικά.

Συγκεκριμένα, σχεδιάζεται η επέκταση της Γραμμής 4 από το Άλσος Βεΐκου προς την Πετρούπολη. Αντικείμενο της παρούσας πράξης αποτελεί η εκπόνηση tτων προκαταρκτικών μελετών, της προμελέτης και της ΜΠΕ για το τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Πετρούπολη», μήκους 6,8 χλμ. με 6 σταθμούς.

Η μελέτη του έργου αυτού περιλαμβάνει όλα τα τεχνικά αντικείμενα μελετών έργων Μετρό, όπως ενδεικτικά: αρχιτεκτονικές μελέτες, στατικές
μελέτες, γεωτεχνικές μελέτες, μελέτες αερισμού/κλιματισμού, μελέτες ασθενών ρευμάτων, μελέτες παροχής ισχύος έλξης, μελέτες
σιδηροδρομικής επιδομής και υποδομής, μελέτες σηματοδότησης, κ.α., σε επίπεδο προμελέτης. Χρηματοδοτείται με 4,6 εκατ. ευρώ.

Η επέκταση αυτή, κόστους 600 εκατ. ευρώ, θα συνεχίζει από το Γαλάτσι προς την Πετρούπολη με 6 νέους σταθμούς:

  • Νέα Ιωνία
  • Πευκάκια
  • Νέα Φιλαδέλφεια
  • Πάρκο Τρίτση (Άγιοι Ανάργυροι)
  • Ίλιον
  • Πετρούπολη

Για την επέκταση αυτή έχουν ξεκινήσει ήδη οι τοπογραφικές εργασίες και σύντομα θα ακολουθήσουν και οι γεωτεχνικές έρευνες.

 

epektasi-grammis4-alsos-veikou-petroupol

 

https://ypodomes.com/ston-programmatismo-toy-ypodomon-oi-epektaseis-metro-gia-glyfada-kallithea-pyrkal-kai-petroypoli/?fbclid=IwAR3L51Q3DGXpGynDHJpnWTxE0Ae1kZQlFG-QL32H3qRrZW1k6kU7Qi04tek

Λογικά κάπου μέσα στην δεκαετία του 2030 θα φθάσει το μετρό στην ΝΦ. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rayo Vallecano 21 said:

Λογικά κάπου μέσα στην δεκαετία του 2030 θα φθάσει το μετρό στην ΝΦ. 

Και θάλασσα στην Νέα Φιλαδέλφεια θα φέρει ο Μελισσανίδης

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, baRon21 said:

Ενήργησε αμεσα ο τιγρης.

24452475-D872-4D10-8447-4C0AFCC571AF.png

Πρώτον θέλει πόρτα στις σκάλες για τις μέρες που δεν θα έχει αγώνες, ίσως έχει πιο πάνω βέβαια. Δεύτερον λόγω της θέσης του τουρνικέ, περνάς εύκολα από πάνω. Μόνο αν έχει σεκιούριτι μπορεί να υπάρξει πλήρης αποτροπή.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, billy21 said:

Πρώτον θέλει πόρτα στις σκάλες για τις μέρες που δεν θα έχει αγώνες, ίσως έχει πιο πάνω βέβαια. Δεύτερον λόγω της θέσης του τουρνικέ, περνάς εύκολα από πάνω. Μόνο αν έχει σεκιούριτι μπορεί να υπάρξει πλήρης αποτροπή.

Δεν γίνεται.

Χθες δεν μπόρεσε κανένας να περάσει από πάνω.

Απλά μπαίνανε σαν τους...Χιώτες από τα τουρνικέ. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Abraham21r said:

Δεν γίνεται.

Χθες δεν μπόρεσε κανένας να περάσει από πάνω.

Απλά μπαίνανε σαν τους...Χιώτες από τα τουρνικέ. 

Βλέπω το σύρμα πειραγμένο πάντως. Αλλά αν μπαίνουν σαν κύριοι, δεν υπάρχει λόγος για ρίσκο.

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ μια και αναφέρθηκε ο λουστρος στο γήπεδο, εγώ θυμάμαι πλανόδιους  λουστρους ακόμα και αρχές της δεκαετίας του 90,στο κέντρο της Αθήνας. Θυμάμαι κιόλας μια φορά, που ήταν να φύγει  πορεία της R για το ΣΕΦ καμία 70ρια άτομα το 1992, από Βικτωρια με τον ηλεκτρικό, και ηταν ένας λουστρος στην πλατεία και λεει ο Στεφανακος, ένας πιτσιρικάς τότε 12-13 χρόνων που πήγαινε σε όλους τους αγώνες σε κάτι μεγαλύτερους "ρε μαλακες γυάλιστε τις αρβύλες σας, να βγάλει και ο άνθρωπος  τίποτα" και μερικοί το κάνανε :)

  • Δικεφαλάκι 3
Link to comment
Share on other sites

Μία χαρά θα πηγαίνει ο Τζαβέλας με τον μητογλα να γυαλίζουν τα νικε τους. Άλλο με τρώει εμένα. Μην πάμε μες την καβλα για πρωτάθλημα και αρχίσει ο πουτιν να πετάει πυρηνικές μπόμπες. Τόσο ΑΕΚ 

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×