Jump to content

Recommended Posts

Posted
Quote

 

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Αλέξανδρο Κουκούλα. Ο 21χρονος ίντερ (13/05/2003) θα ενισχύσει τη νέα σεζόν το τμήμα του Χάντμπολ Ανδρών.

Ο Αλέξανδρος Κουκουλάς είναι διεθνής με την Εθνική Νέων και πρόκειται για έναν αθλητή που ξεχώριζε τα τελευταία χρόνια με τη φανέλα του Ιωνικού Νέας Φιλαδέλφειας. Έχει αγωνιστεί επίσης και στον Ολυμπιακό ΣΦΠ/Όμιλο Ξυνή.

 

 

Posted

Άρα 99% το τμήμα θα έχει ρόλο κομπάρσου φέτος 

Posted
On 6/22/2024 at 5:38 PM, Araujo21 said:

Ο Τέπερ αναμένεται να διατηρηθεί στο δυναμικό της ΑΕΚ και να αποτελέσει -πιθανόν- την βασική επιλογή για τα γκολπόστ της ομάδας

Μάλιστα. Ξέρουμε αν θα τοποθετηθεί ως το αριστερό ή ως το δεξί γκολποστ ο εν λόγω κύριος;

Posted
On 6/22/2024 at 3:38 PM, Araujo21 said:

Χάντμπολ: «Δένει» τον Τέπερ η ΑΕΚ

Αυτον που επρεπε να διωξουν τον κρατανε?
 

Στην εν λόγω λίστα, ο Νταν Τέπερ απέχει καθώς είναι ένας από τους λίγους που θα συνεχίσουν στο κιτρινόμαυρο σύνολο και τη νέα χρονιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΕΚ1924, ο Φρεντερίκ Μπουζόν έχει δώσει την θετική του εισήγηση για παραμονή του 29χρονου Ισραηλινού τερματοφύλακα, με τους ανθρώπους της Ερασιτεχνικής να προχωρούν στην ανανέωση του συμβολαίου του.

Ο Τέπερ αναμένεται να διατηρηθεί στο δυναμικό της ΑΕΚ και να αποτελέσει -πιθανόν- την βασική επιλογή για τα γκολπόστ της ομάδας, κάτι που ξεκίνησε από τον Ιανουάριο έχοντας αντικαταστήσει τον Ιβάν Μάτσκεβιτς.

Απο ολους κρατησαν τον χειροτερο. Απιστευτο

  • Sad 1
Posted

Με τέτοιες μεταγραφές πάμε καρφί να παλέψουμε για είσοδο στα play-offs...ντέρμπι με Διομήδη και Πυλαία...

Posted

Καλός παίκτης με πολύ καλά περιθώρια βελτίωσης.. Πρέπει να χτίσει η ομάδα πάνω σε έναν ελληνικό κορμό.

FB_IMG_1719480509423.jpg

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
10 minutes ago, Kamikaze21 said:

Καλός παίκτης με πολύ καλά περιθώρια βελτίωσης.. Πρέπει να χτίσει η ομάδα πάνω σε έναν ελληνικό κορμό.

FB_IMG_1719480509423.jpg

Ελληνικός κορμός, αλλά τον καλύτερο Έλληνα πίβοτ τον άφησες να πάει γαύρο...ατσαλωθείτε, εδώ όταν είχαμε εμφανώς καλύτερη ομάδα φτήναμε αίμα και χαρίζαμε τίτλους λόγω της ανοργανωσιάς του οργανισμού, τώρα που θα είμαστε και ξεκάθαρο αουτσάιντερ, τα πράγματα προμηνύονται ζοφερά...

Posted
9 minutes ago, Zesarin said:

Ελληνικός κορμός, αλλά τον καλύτερο Έλληνα πίβοτ τον άφησες να πάει γαύρο...ατσαλωθείτε, εδώ όταν είχαμε εμφανώς καλύτερη ομάδα φτήναμε αίμα και χαρίζαμε τίτλους λόγω της ανοργανωσιάς του οργανισμού, τώρα που θα είμαστε και ξεκάθαρο αουτσάιντερ, τα πράγματα προμηνύονται ζοφερά...

Ανακύκλωση γίνεται στους Έλληνες πρώτης γραμμής ανάμεσα σε ΑΕΚ και γαύρο.

Posted
9 minutes ago, Kamikaze21 said:

Ανακύκλωση γίνεται στους Έλληνες πρώτης γραμμής ανάμεσα σε ΑΕΚ και γαύρο.

Ανακύκλωση δεν θα το έλεγα, το εργάκι κυρίως ήταν την περίοδο 2020-2021 για εμάς "όποιον θέλουμε τον παίρνουμε" και κατά συνέπεια τα επόμενα χρόνια όποιον αφήναμε τον υπέγραφαν οι γαύροι...τώρα δεν βλέπω να παίρνουμε καν παίκτες κοντά στο επίπεδο των δευτεράντζων που αφήναμε στον γαύρο....

Posted
51 minutes ago, Zesarin said:

Ανακύκλωση δεν θα το έλεγα, το εργάκι κυρίως ήταν την περίοδο 2020-2021 για εμάς "όποιον θέλουμε τον παίρνουμε" και κατά συνέπεια τα επόμενα χρόνια όποιον αφήναμε τον υπέγραφαν οι γαύροι...τώρα δεν βλέπω να παίρνουμε καν παίκτες κοντά στο επίπεδο των δευτεράντζων που αφήναμε στον γαύρο....

Πλέον δεν υπάρχουν και πολλοί αξιόλογοι Έλληνες για να γίνει αυτό, αλλά σίγουρα έχει κλείσει και η κανουλα του Παπασταμάτη.

Posted

Το ταμείο είναι μείον. Θα αποκτηθούν αρκετοί νεαροί Έλληνες και κάποιοι αξιοπρεπείς ξένοι και μέχρι εκεί.

  • Sad 1
Posted

Αυτό που με την αλλαγή ιδιοκτησίας στο ποδόσφαιρο ξαφνικά βλέπουμε τα ερασιτεχνικά να καταρρέουν, πως εξηγείται;

Άντε κάποια ήταν όντως με προβλήματα, όμως να μην βάζει ο Παπασταμάτης πλάτη για ένα τμήμα που στήριζε τόσο καιρό; Δεν ξέρω...!

Ας πούμε ότι έιναι τυχαίο για να μην αρχίσω θεωρίες συνωμοσίας, αφού δεν υπάρχει εικόνα για τη διαχείριση στην ερασιτεχνική.

Posted

Δεν βλέπω πως συνδέεται να είμαι ειλικρινής. Εδώ και κάποια χρόνια η ποιότητα της ομάδας έχει καθοδική πορεία. Ειδικά απο την στιγμή που (όπως έχει γραφτεί) υπήρχαν οικονομικά προβλήματα όλη την χρονιά, δεν νομίζω οτι ξεκίνησε αυτό τώρα με την αλλαγή ιδιοκτησίας. Θα ήταν χρήσιμο να μίλαγε κάποια στιγμή ο Αλεξίου/Παπασταμάτης, άλλες φορές ήταν λαλίστατοι.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
On 6/27/2024 at 11:29 AM, Kamikaze21 said:

Καλός παίκτης με πολύ καλά περιθώρια βελτίωσης.. Πρέπει να χτίσει η ομάδα πάνω σε έναν ελληνικό κορμό.

 

Να χτίσει; Καλό... :D Σε κανένα άθλημα δεν μπορεί να σταθεί αυτή η φράση πλην ποδοσφαίρου. 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

 

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Βίκτωρα Βλαστό. Ο 23χρονος (24/09/2000) δεξιός εξτρέμ θα ενισχύσει τη νέα σεζόν το τμήμα του Χάντμπολ Ανδρών της ΑΕΚ.

Ο Βίκτωρας βρίσκεται τα τελευταία 12 χρόνια στη Δανία. Ξεκίνησε την καριέρα του από την TM Tonder, ενώ τη σεζόν 2021/22 αγωνίστηκε στη GOG. Την επομένη μεταγράφηκε στη Skive fH, όπου αγωνιζόταν μέχρι πρότινος.

Ο Βίκτωρας μιλώντας στο aek.gr, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στην ΑΕΚ. Είναι μια ομάδα που πάντα είναι στην κορυφή του ελληνικού χάντμπολ και έχει μεγάλη ευρωπαϊκή εμπειρία. Ανυπομονώ να γυρίσω στην Ελλάδα μετά από 12 χρόνια στο εξωτερικό. Ελπίζω να έχουμε μια σεζόν με πολλές επιτυχίες και τίτλους».

https://www.aek.gr/enarxi-synergasias-me-ton-viktora-vlasto/

Posted
58 minutes ago, Διονύσης said:

 

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Βίκτωρα Βλαστό. Ο 23χρονος (24/09/2000) δεξιός εξτρέμ θα ενισχύσει τη νέα σεζόν το τμήμα του Χάντμπολ Ανδρών της ΑΕΚ.

Ο Βίκτωρας βρίσκεται τα τελευταία 12 χρόνια στη Δανία. Ξεκίνησε την καριέρα του από την TM Tonder, ενώ τη σεζόν 2021/22 αγωνίστηκε στη GOG. Την επομένη μεταγράφηκε στη Skive fH, όπου αγωνιζόταν μέχρι πρότινος.

Ο Βίκτωρας μιλώντας στο aek.gr, δήλωσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου στην ΑΕΚ. Είναι μια ομάδα που πάντα είναι στην κορυφή του ελληνικού χάντμπολ και έχει μεγάλη ευρωπαϊκή εμπειρία. Ανυπομονώ να γυρίσω στην Ελλάδα μετά από 12 χρόνια στο εξωτερικό. Ελπίζω να έχουμε μια σεζόν με πολλές επιτυχίες και τίτλους».

https://www.aek.gr/enarxi-synergasias-me-ton-viktora-vlasto/

Θεωρητικά είναι ΟΚ μεταγραφή, για να δούμε και ποιους άλλους θα φέρουν...

Posted

Δεν τον ξέρω προφανώς, ας πούμε μοιάζει ψαγμένη. To βασικό είναι φαντάζομαι οι ξένοι που θα έρθουν. Αλλά από όσα διαβάζω ο Ολυμπιακός κρατάει τους καλούς και φέρνει και άλλους καλούς ξένους, οπότε φαντάζομαι ό,τι συζητάμε είναι για πιο κάτω που ας ελπίσουμε να είμαστε αξιοπρεπείς τουλάχιστον.

Posted

Έμαθε χάντμπολ στη Δανία, καλό αυτό, στην ουσία είναι μεταγραφή ξένου. Στην GOG φαντάζομαι δεν θα ακούμπησε και πολύ, η Skive είναι μια καλή ομάδα Β' Δανίας.

  • Δικεφαλάκι 3
Posted
5 minutes ago, Διονύσης said:

Δεν τον ξέρω προφανώς, ας πούμε μοιάζει ψαγμένη. To βασικό είναι φαντάζομαι οι ξένοι που θα έρθουν. Αλλά από όσα διαβάζω ο Ολυμπιακός κρατάει τους καλούς και φέρνει και άλλους καλούς ξένους, οπότε φαντάζομαι ό,τι συζητάμε είναι για πιο κάτω που ας ελπίσουμε να είμαστε αξιοπρεπείς τουλάχιστον.

Ο μόνος ψιλοσοβαρός ξένος του γαύρου πέρσι ήταν ο Σλίσκοβιτς, όλοι οι άλλοι ήταν κλάσεις κατώτεροι από τον Μαντάλινιτς, τον Λέμος...το ζήτημα είναι το ποιους θα φέρουμε εμείς και το να πληρώνονται όλοι στην ώρα τους...

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
6 minutes ago, Zesarin said:

Ο μόνος ψιλοσοβαρός ξένος του γαύρου πέρσι ήταν ο Σλίσκοβιτς, όλοι οι άλλοι ήταν κλάσεις κατώτεροι από τον Μαντάλινιτς, τον Λέμος...το ζήτημα είναι το ποιους θα φέρουμε εμείς και το να πληρώνονται όλοι στην ώρα τους...

Νομίζω και το πίβοτ ήταν καλός, αλλά θα φύγει διάβασα όπως και ο Μοντόρο που φέτος δεν φαινόταν καλός (τα προηγούμενα χρόνια μας έκανε ζημιές). Αλλά έχουν πιο δυνατό Ελληνικό κορμό, ειδικά λόγω του Σάββα (φεύγει ο Καραμπουρνιώτης αλλά θα πάρουν απο μας τον Λιάπη).

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
3 hours ago, Διονύσης said:

Νομίζω και το πίβοτ ήταν καλός, αλλά θα φύγει διάβασα όπως και ο Μοντόρο που φέτος δεν φαινόταν καλός (τα προηγούμενα χρόνια μας έκανε ζημιές). Αλλά έχουν πιο δυνατό Ελληνικό κορμό, ειδικά λόγω του Σάββα (φεύγει ο Καραμπουρνιώτης αλλά θα πάρουν απο μας τον Λιάπη).

Μοντορο ηταν οντως πολυ πεσμενος φετος,τον εβλεπες και στους τελικους οτι δεν τραβουσε φετος.Τραβηξαν πολυ κουπι οι ελληνες του γαυρου παντως

Posted
Quote

 

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Δημήτρη Παναγιώτου. Ο 20χρονος πλέι μέικερ (21/05/2004) θα ενισχύσει τη νέα σεζόν το τμήμα του Χάντμπολ Ανδρών.

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο ταλαντούχος Δημήτρης Παναγιώτου είναι ο βασικός πλέι μέικερ της Εθνικής Ελλάδος Ανδρών! Συμμετείχε στο Euro της Γερμανίας με την «γαλανόλευκη», ενώ πρόσφατα αγωνίστηκε στα μπαράζ για το Παγκόσμιο Κύπελλο κόντρα στην Ολλανδία, σημειώνοντας 9 γκολ κόντρα στους εξαιρετικούς «οράνιε».

 

0119cb082f06d19f74a125c28836b8c3_999302.

  • Μπομπίτσα 2
Posted
24 minutes ago, amd said:

0119cb082f06d19f74a125c28836b8c3_999302.

Ο συγκεκριμένος είναι πολύ μεγάλο ταλέντο και μάλλον ο καλύτερος Έλληνας Πλέι-Μέικερ...και επίσης πολύ καλό παιδί από ό,τι μου έχει πει φίλος που είναι μέσα στο άθλημα. Θα μπορούσε κάλλιστα να παίζει και εξωτερικό, μάλλον επειδή σπουδάζει παράλληλα στην Αθήνα δεν φεύγει...

Posted
6 minutes ago, Zesarin said:

Ο συγκεκριμένος είναι πολύ μεγάλο ταλέντο και μάλλον ο καλύτερος Έλληνας Πλέι-Μέικερ...και επίσης πολύ καλό παιδί από ό,τι μου έχει πει φίλος που είναι μέσα στο άθλημα. Θα μπορούσε κάλλιστα να παίζει και εξωτερικό, μάλλον επειδή σπουδάζει παράλληλα στην Αθήνα δεν φεύγει...

Αυτός και ο Τόσκας φαίνονται οι πιο ελπιδοφόροι πιτσιρικάδες , με το κριτήριο ότι παίζουν ήδη στην Εθνική βασικοί. Ο Τόσκας νομίζω πάει Γερμανία.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Εφυγε και ο Παπαδιονυσίου, ανακοινωθηκε απο τον Δούκα. Έπαιξε πολλά χρόνια στην ομάδα και μου ήταν απο τους πιο συμπαθείς παίχτες. 

Μάλιστα δήλωσε το εξής: 

 «Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους τις ΑΕΚ για όλα αυτά τα χρόνια της συνεργασίας μας. Ζήσαμε μαζί πολλές επιτυχίες αλλά είχαμε και αποτυχίες. Ελπίζω να μπορέσουν να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση που επικρατεί και να είναι σε θέση να έχουν μια ομάδα αντάξια με το όνομα και την ιστορία της ομάδας»

Νομίζω απο Έλληνες δεν έχουν φύγει επίσημα μόνο Αραμπατζης και Κεδέρης (και οκ Νικολαϊδης, που όμως δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι).

  • Δικεφαλάκι 2
Guest
This topic is now closed to further replies.
×