Jump to content

Recommended Posts

Posted
1 minute ago, Διονύσης said:

Εφυγε και ο Παπαδιονυσίου, ανακοινωθηκε απο τον Δούκα. Έπαιξε πολλά χρόνια στην ομάδα και μου ήταν απο τους πιο συμπαθείς παίχτες. 

Μάλιστα δήλωσε το εξής: 

 «Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους τις ΑΕΚ για όλα αυτά τα χρόνια της συνεργασίας μας. Ζήσαμε μαζί πολλές επιτυχίες αλλά είχαμε και αποτυχίες. Ελπίζω να μπορέσουν να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση που επικρατεί και να είναι σε θέση να έχουν μια ομάδα αντάξια με το όνομα και την ιστορία της ομάδας»

Νομίζω απο Έλληνες δεν έχουν φύγει επίσημα μόνο Αραμπατζης και Κεδέρης (και οκ Νικολαϊδης, που όμως δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι).

Κατάφεραν αυτά τα παιδιά να κάνουν 2 νίκες απλήρωτα και με διοίκηση μπουρδέλο...στοιχειώδης σοβαρότητα να υπήρχε και θα κάναμε νταμπλ...

  • Δικεφαλάκι 3
Posted

Αποχώρησε και ο Άρσιτς.

Posted

Έφυγε και ο Κεδερης 

Posted

Ο τελευταίος να κλείσει την πόρτα.

Posted

ΑΕΚ,παοκ,ξυνη και Διομήδης στο ehf European cup,ξεκινάμε από τον 2ο γύρο ως ανίσχυροι 

Posted
🤾‍♂️ Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γιαν Ζεντί!
🦅 Ο Γιαν αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που έχει έρθει στη χώρα μας. Αγωνίστηκε, μεταξύ άλλων, για 2 χρόνια στην Paris Saint-Germain, κατακτώντας δυο Νταμπλ και έπαιξε στο Champions League!
🥇 Πρόκειται για τον διεθνή Γάλλο τερματοφύλακα, που έχει κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2021, ενώ συμμετείχε με τη Γαλλία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2020 και στο Παγκόσμιο της επόμενης χρονιάς!

May be a graphic of 1 person and text

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Σαν μπαμ μπουμ μου φαινεται αυτο, νταμπλουχος γαλλιας, διεθνης γαλλος και champions league συμμετοχη

Posted

43 κλείνει φέτος... Ναι μεγάλο όνομα, δεν ξέρω αν το έχει ακόμα.

Posted
3 minutes ago, Karagimi said:

Σαν μπαμ μπουμ μου φαινεται αυτο, νταμπλουχος γαλλιας, διεθνης γαλλος και champions league συμμετοχη

Ναι μάλλον μεγάλο όνομα, απλά δες ηλικία (42). Τουλάχιστον έπαιζε στην πρώτη εθνική της Γαλλίας μέχρι πέρσυ, έστω σε ομάδα που έπεσε. Επίσης, είχε ανακοινώσει την απόσυρση του, ίσως ξέρει τον προπονητή μας και αποφάσισε να βοηθήσει.

Posted

Ξενέρωσα Μόλις είδα ηλικία κ

Posted

Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Αντάμα Κεϊτά. Ο 27χρονος (05/06/1997) διεθνής Γάλλος αριστερός εξτρέμ, ύψους 1,85 μ., υπέγραψε το συμβόλαιό του και εντάσσεται στο δυναμικό της ανδρικής ομάδας Χάντμπολ του Συλλόγου.

Ο Αντάμα Κεϊτά σε ηλικία 18 ετών εντάχθηκε στην Παρί Σεν Ζερμέν, την κορυφαία ομάδα Χάντμπολ στην Ευρώπη και μία από τις κορυφαίες του πλανήτη. Αφού ξεχώρισε στην Ακαδημία των μόνιμων Πρωταθλητών Γαλλίας, υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο τον Φεβρουάριο του 2018. Με την ανδρική ομάδα των Παριζιάνων έχει κατακτήσει 7 Πρωταθλήματα (2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024), 3 Κύπελλα (2018, 2021, 2022), 2 Λιγκ Καπ (2018, 2019), 2 Σούπερ Καπ (2019, 2023), καθώς και 3 φορές την 3η θέση στο F4 του EHF Champions League (2018, 2020, 2021) και 1 φορά την 4η (2023).

Έχει σκοράρει 88 γκολ στην κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση του πλανήτη, κεντρίζοντας τα βλέμματα όλων των φιλάθλων για το επιθετικό του ταλέντο και τον ξεχωριστό του τρόπο να στέλνει την μπάλα στα δίχτυα με κάθε πιθανό τρόπο.

Έχει κληθεί πολλές φορές στην Εθνική Νέων της Γαλλίας, πανηγυρίζοντας το 2017 το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Αλγερίας.

Αντάμα, καλώς ήρθες στην οικογένεια της ΑΕΚ!

https://www.aek.gr/stin-aek-o-antama-keita/

Αυτός μοίαζει πράγματι πολύ καλη μεταγραφή. Μόνο και μόνο που ήταν τόσα χρόνια στο ρόστερ της PSG, δεν μπορεί να είναι και κακός.

  • Μπομπίτσα 2
Posted

Παίρνουμε παιχτουρες από PSG? Αύρα Μ.Η και στο χάντμπολ. Διαρκείας μπάλα, μπάσκετ να ψηθούμε και για τα ερασιτεχνικά να τρώμε φακές όλο τον χειμώνα χαλάλι για την ΑΕΚΑΡΑ.

Posted

Μεταγραφαρα! Ανταμα καλώς ήρθες στην μεγαλύτερη ομάδα του σύμπαντος

Posted

Εναν τετοιο θελουμε για 6αρι και στην μπαλα...να δαγκωνει καρωτιδες

Posted

Από την Β ομάδα της Παρί, δεν έχω ιδέα. Στο υψηλό επίπεδο δεν ακούμπησε φυσικά, αλλά ας ελπίσουμε για το ελληνικό επίπεδο να αποδειχθεί καλός. Αριστερό άκρο, ελπίζω να έχει ταχύτητα, του πούστη δηλαδή.

  • Sad 1
Posted

Τι αποτομη προσγειωση ηταν αυτη;

  • Hahaha 1
Posted
8 minutes ago, AlexKR21 said:

Τι αποτομη προσγειωση ηταν αυτη;

 το τμημα που αφησε απληρωτους παιχτες περσι και εδιωξε σχεδον τους παντες δεν γινεται να εφερνε παιχτη απο την 1η ομαδα της PSG ας ελπισουμε να πληρωθει αυτος 

  • Δικεφαλάκι 1
  • Sad 1
Posted
36 minutes ago, amd said:

 το τμημα που αφησε απληρωτους παιχτες περσι και εδιωξε σχεδον τους παντες δεν γινεται να εφερνε παιχτη απο την 1η ομαδα της PSG ας ελπισουμε να πληρωθει αυτος 

Τι θα γινει, θα μας μοιραζεις καταθλιψη σε ολα τα αθληματα εσυ;

Posted

μαντηλι να κλαψουμε δεν εχουμε ελπιζουμε να δωκει ο μαριο και στην ΕΡΑ (αλλα με αλλη διοικηση)

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Ανακοινώθηκε ο Λιαπης από τα Ξυνη. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
×