Micro21 Posted July 24, 2024 Posted July 24, 2024 τι έγινε ρε,μήπως δεν βαρεσαμε διάλυση ή είναι στάχτη στα μάτια αυτές οι κινήσεις;
SpiRos Posted July 24, 2024 Posted July 24, 2024 Τον είχαμε αντιμετωπίσει πριν 3 χρόνια όταν έπαιζε στην Σαφχάουζεν, στην Χαλκίδα είχε βάλει αρκετά γκολ. Μεταγραφή που δεν ξέρω που κολλάει στην εικόνα διάλυσης της ομάδας και πώς θα τον πληρώσουμε. Καλός πάντως. 10
Zesarin Posted July 24, 2024 Posted July 24, 2024 Έχει γραφτεί ότι ο παίκτης την τελευταία διετία έχει πέσει πολλά σκαλιά, καθώς είχε θέματα τραυματισμών. Ξέρει κανείς αν ισχύει αυτό;
SpiRos Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 7 hours ago, Zesarin said: Έχει γραφτεί ότι ο παίκτης την τελευταία διετία έχει πέσει πολλά σκαλιά, καθώς είχε θέματα τραυματισμών. Ξέρει κανείς αν ισχύει αυτό; Πέρσι είχε τραυματισμούς, πρόπερσι γεμάτη χρονιά έκανε, φυσικά και δεν θα ερχότανε αν δεν είχε θέματα ή αν δεν ήταν σε πτώση, πιστεύω αυτά εννοούνται, μην τα γράφουμε σε κάθε παίχτη, δεν είμαστε του βεληνεκούς να προσελκύσουμε σοβαρούς παίχτες χάντμπολ, μπανανία είμαστε. Από εκεί και πέρα παραμένει καλή μεταγραφή. 1
Micro21 Posted July 31, 2024 Posted July 31, 2024 https://www.aek365.org/a-1003543/xantmpol-anakoinwse-loulit-h-aek.htm απο ο,τι φαινεται,ο Μαριος εχει εστιασει στο να φερει παικτες εδω πρωτα 2
SpiRos Posted August 1, 2024 Posted August 1, 2024 18 hours ago, Micro21 said: https://www.aek365.org/a-1003543/xantmpol-anakoinwse-loulit-h-aek.htm Ο Πέταρ Λούλιτς αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που ανέδειξε τα τελευταία χρόνια το κροατικό χάντμπολ 😂😂😂 Ποτέ μου δεν κατάλαβα αυτή την ανάγκη ορισμένων ανθρώπων. Έκαναν και το 1,87 1,90 για καλό και για κακό. Άγνωστος ο μικρός, μακάρι να είναι ταλέντο, έστω κι αν δεν είναι... ένα από τα μεγαλύτερα της Κροατίας. 1
Micro21 Posted August 1, 2024 Posted August 1, 2024 3 hours ago, SpiRos said: Ο Πέταρ Λούλιτς αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που ανέδειξε τα τελευταία χρόνια το κροατικό χάντμπολ 😂😂😂 Ποτέ μου δεν κατάλαβα αυτή την ανάγκη ορισμένων ανθρώπων. Έκαναν και το 1,87 1,90 για καλό και για κακό. Άγνωστος ο μικρός, μακάρι να είναι ταλέντο, έστω κι αν δεν είναι... ένα από τα μεγαλύτερα της Κροατίας. άρα μας δίνουν παπα;
SpiRos Posted August 1, 2024 Posted August 1, 2024 9 minutes ago, Micro21 said: άρα μας δίνουν παπα; Πρώτη φορά θα είναι; Ο συνδυασμός του δεν ξέρει ο κόσμος χάντμπολ, με το ότι δεν ξέρει ούτε ο δημοσιογράφος, με το ότι θέλει να πάρει κλικ, με το ότι αισθάνεται γαμιάς γράφοντας ωραία πράματα που θα κάνουν γκελ στον κόσμο, οδηγεί σε αυτά τα "άρθρα". Ακόμα θυμάμαι το πρώτο πολιτισμικό σοκ που είχα πάθει κάπου πίσω στο 2013 περίπου, που έλεγε ο Αγγελίδης για την Παρτιζαν Βελιγραδίου (την αντιμετωπίσαμε στο Πρεσόβ της Σλοβακίας για Φ4 προκριματικώ ΤσΛ) ότι έχει μπάτζετ 1 εκ ευρώ και έχει μέσα ξένους και σταρ και εντωμεταξύ έπαιζε μόνο με 20χρονα σερβάκια περίπου. Βρε με έκανε να αποσυντονιστώ και να κοιτάξω ρόστερ στο ίντερνετ μπας και έχασα κανά επεισόδιο, αλλά έχασα 5 λεπτά από τη ζωή μου. 2
Micro21 Posted August 1, 2024 Posted August 1, 2024 15 minutes ago, SpiRos said: Πρώτη φορά θα είναι; Ο συνδυασμός του δεν ξέρει ο κόσμος χάντμπολ, με το ότι δεν ξέρει ούτε ο δημοσιογράφος, με το ότι θέλει να πάρει κλικ, με το ότι αισθάνεται γαμιάς γράφοντας ωραία πράματα που θα κάνουν γκελ στον κόσμο, οδηγεί σε αυτά τα "άρθρα". Ακόμα θυμάμαι το πρώτο πολιτισμικό σοκ που είχα πάθει κάπου πίσω στο 2013 περίπου, που έλεγε ο Αγγελίδης για την Παρτιζαν Βελιγραδίου (την αντιμετωπίσαμε στο Πρεσόβ της Σλοβακίας για Φ4 προκριματικώ ΤσΛ) ότι έχει μπάτζετ 1 εκ ευρώ και έχει μέσα ξένους και σταρ και εντωμεταξύ έπαιζε μόνο με 20χρονα σερβάκια περίπου. Βρε με έκανε να αποσυντονιστώ και να κοιτάξω ρόστερ στο ίντερνετ μπας και έχασα κανά επεισόδιο, αλλά έχασα 5 λεπτά από τη ζωή μου. Ώρες ώρες αναρωτιέμαι πού τα βρίσκουν και τα λένε.Το φαινόμενο των ινσαιντερς στην μεγαλύτερη του εικόνα,που λέγαμε και τις προάλλες
Navas Posted August 1, 2024 Posted August 1, 2024 1 hour ago, Micro21 said: Ώρες ώρες αναρωτιέμαι πού τα βρίσκουν και τα λένε.Το φαινόμενο των ινσαιντερς στην μεγαλύτερη του εικόνα,που λέγαμε και τις προάλλες Ταλέντο είναι να λεει κάποιος τόσες ακυριες. Έμπνευση στην αρλουμπα. 1
SpiRos Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Η γενιά του έβγαλε από την αφάνεια το πορτογαλικό χάντμπολ τα τελευταία 15 χρόνια. Παλιότερα ήταν κάτι σα να λέμε πορτογαλικό μπάσκετ, πλέον είναι υπολογίσιμη ευρωπαϊκή δύναμη η Πορτογαλία. Πάντα στο ρόστερ της εθνικής, καλή καριέρα. Στα αρνητικά ότι έχει κλείσει τα 34 και πρέπει να έχει χάσει από την αθλητικότητά του που πάντα τον διέκρινε, δυστυχώς δεν έτυχε να δω ματς της Πορτογαλίας το περασμένο γιούρο τον Γενάρη. Είχε παίξει και εναντίον της Ελλάδας πάντως, είχε 7 γκολ σε 6 ματς απ' ό,τι βλέπω. 5
Stylianopoulos Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Mαζι με τον Πορτογάλο εχουμε 11 συμβολαια εκ των οποιων οι 4 εφηβοι και 2 ή 3 δε θυμαμαι τερματοφυλακες. Εχουν ακομα να κανουν δουλειά. 20 Αυγουστου και δεν εχουμε καν ξεκινησει προετοιμασια ρε παιδια(τέλος Ιουλιου ξεκινάει νορμαλ) Επισης στο γνωστο τουρνουα της Στρούγκα που παιζαμε δεν κατεβηκαμε γιατι δεν ειχε ομάδα ακομα. Έχει δρομο το τμημα ακομα για φέτος. 8
Νονός Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 10 minutes ago, Stylianopoulos said: @amd βαλε δικεφαλάκι παραυτα Τα δικεφαλάκια στο χάΝμπολ μετράνε ίδιο με τα δικεφαλάκια στη μπάλα ? 1 1
Διονύσης Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Η ΑΕΚ θα συμμετάσχει στο φημισμένο Final 4 της Seha League και μάλιστα θα γίνει η πρώτη ελληνική ομάδα που θα αγωνιστεί στην εν λόγω διοργάνωση. Στο Final 4, που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη Μπολού της Τουρκίας, πλην της «Ένωσης», θα συμμετέχουν η πρωταθλήτρια Βόρειας Μακεδονίας Europharm Pelister, η πρωταθλήτρια Ρωσίας Chekhovski Medvedi και η πρωταθλήτρια Λευκορωσίας Brest Meshkov. Οι ημιτελικοί: 23 Αυγούστου 16:00 Chekhovski Medvedi – Europharm Pelister 19:00 ΑΕΚ – Brest Meshkov 24 Αυγούστου 16:00 Μικρός Τελικός 19:00 Τελικός Ο προπονητής της ομάδας, Φρεντερίκ Μπουζόν δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε στη διοργάνωση SEHA Gazprom League. Αυτά τα παιχνίδια έρχονται λίγο νωρίς στην προετοιμασία μας, αλλά πρέπει να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό. Τελικά, σε προσωπικό επίπεδο, είναι μεγάλη μου χαρά που θα βρεθώ με συνεργάτες μου από τον Βορρά και θα θυμηθούμε τα χρόνια μου στο Ροστόφ». https://www.aek.gr/h-aek-sto-final-4-tis-seha-league/ Εχει κανένας ιδεα πως εγινε αυτο; Η SEHA επίσημη διοργάνωση δεν ειναι; Που γίνεται πρωτάθλημα κλπ, πως μας βάλανε εμας κατευειαν στο final 4; Εγω το ειχα στο μυαλό μου, καπως σαν την αδριατικη λίγκα στο μπάσκετ πχ. Θυμαμαι κάποτε, στα καλα μας, θέλαμε να συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα και δεν μπορέσαμε και τωρα μας βάζουν κατευειαν στα τελικά; Υπαρχει κανενα ενδεχόμενο για κατι πιο μόνιμο;
Stylianopoulos Posted August 19, 2024 Posted August 19, 2024 Στο site της SEHA δε βρίσκω καμια πάντως επίσημη ενημέρωση. Ναι είναι ένα πρωτάθλημα περιφερειακο,σωστά τα λες. https://en.m.wikipedia.org/wiki/SEHA_League Η Α.Ε.Κ. θα συμμετασχει λοιπόν σε ενα τουρνουα στην Τουρκία στις 23-24 Αυγούστου χωρις καν έναρξη προετοιμασιας και μεταγραφες.. με αντιπάλους Σκοπιανους... Ρωσους και Λευκορώσους που η EHF έχει αποκλείσει από τις διοργανωσεις της; 1
Διονύσης Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 Βλέπω η σελίδα της SEHA στο Instagram δεν δουλευει πλεον. Υπαρχει κατι που λέγεται SEHA League East και μαλλον παίζουν ομαδες απο Ρωσία/Λευκορωσία (ειναι στα Ρωσικά οποτε δεν καταλαβα και πολλα). Εκει υπαρχει αυτο το final four που το διαφημίζει ως Seha League Final four όπου συμμετέχουμε εμεις και η Πελιστερ (μαζι μαλλον με τις πρωταθλήτριες Ρωσίας και Λευκορωσίας;). Αν βγάζω ακρη κάπως ετσι πρεπει να ειναι. Λογικα δεν θα πηγαν οι Ουγγρικές και κάλεσαν εμας.
stavros 9-11 Posted August 20, 2024 Author Posted August 20, 2024 Καλά το ότι η Δύση αποκλείει τους Ρώσους απ' τις διοργανώσεις δεν έχει την παραμικρή σημασία, εκτός αν ο αρθρογράφος έχει κάναν νταλκα με τα ναζιδια της Ουκρανίας, που κι έτσι να 'ναι, στο παπάρι μας η άποψη ή η αισθητική οποιουδήποτε.
amd Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 το βασικο ειναι μην υπαρχουν καθυστερησεις πληρωμων
Kamikaze21 Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 Δεν έχω καταλάβει ακομη τι διοργάνωση είναι σε αυτήν που θα παίξει η ΑΕΚ...Είναι τουρνουά ή κάτι άλλο?
SpiRos Posted August 20, 2024 Posted August 20, 2024 Λοιπόν η SEHA παλιά ήταν κανονικό πρωτάθλημα, κάτι σαν την ABA League στο μπάσκετ. Με τα χρόνια ξέφτυσε και έμεινε ένα F4 με προσκλήσεις, ένα φιλικό τουρνουά στην ουσία. 1
Recommended Posts