Jump to content

Recommended Posts

Posted

Για τελείως γιολο τουρνουά, τα πήγαμε καλά φαίνεται.

Posted

Μπορεί να είναι εικόνα ‎1 άτομο, παίζει ποδόσφαιρο, παίζει αμερικανικό ποδόσφαιρο και ‎κείμενο που λέει "‎f MEKATMLETICCUB AEK EX ATHLETICCLUB AEK ATHLETICOLUB AAEK OFFICUAL AEKATHLETICCLUB WWW.AEK.GR NDBALE WELCOME to our family ت AIA PERE ሞ9 Dylur Garain‎"‎‎

 

Quote

 Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Ντιλάν Γκαρέν!
Έχει αγωνιστεί στην Παρί Σεν Ζερμέν, ενώ υπήρξε  διεθνής με τις μικρές εθνικές ομάδες της Γαλλίας. Εχει κληθεί και στην Εθνική Ανδρών.

@SpiRos νεα προσθηκη σημερινη γι αυτον ξερουμε τιποτα?

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Δεν τον έχω δει ούτε αυτόν, έπαιζε σε μικρές ομάδες του γαλλικού πρωταθλήματος, το ίντερνετ μάλιστα τον έχει για φέτος στην γνωστή από παλιά ρουμάνικη Potaissa Turda. Λογικά κάτι χάλασε εκεί τελευταία στιγμή, σε καλή περίπτωση παρέμβαση του προπονητή μας, σε κακή περίπτωση... δεν τους έκανε εκεί για κάποιον λόγο. Φαίνεται για κλασσική περίπτωση παίχτη που ξεκίνησε με ποτένσιαλ, έφτασε 28 και έχει συνέχεια καθοδική πορεία.

  • Δικεφαλάκι 3
Posted

Αριστερό Ιντερ γράφει αλλά με ΜΟ 2 γκολ που πας ..

Posted

Παίζει να είναι όλοι αυτοί ηθοποιοί και να παίζουν ρόλους για να παραμυθιάζονται οι 400 άνθρωποι που ασχολούνται με το Κιτρινόμαυρο χάντμπολ ....

:(

  • Hahaha 1
Posted

Οι πρώτες αποδόσεις βγήκαν και είμαστε ξεκάθαρο αουτσάιντερ,για πρώτη φορά μετά το 2019. Βέβαια σε παρόμοια απόδοση ο Ολυμπιακός το 2022 το κατέκτησε. Εν πάση περιπτώσει ξεκινάμε μειονεκτικά αν και αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο 

Screenshot_20240826_133624_Stoiximan.jpg

Posted

Φέρε και τα αδέρφια Καραμπατιτς τώρα που γυρίζει με τους Γάλλους.

Posted

Χάσαμε 25-20 απο τον Ιωνικό Νέας Φιλαδελφείας σε φιλικό.

  • Hahaha 2
Posted

Τώρα όλοι αυτοί οι Γάλλοι ή θα βγουν καλοί ή σαπακια θα δείξει 

Posted
4 hours ago, Kamikaze21 said:

Τώρα όλοι αυτοί οι Γάλλοι ή θα βγουν καλοί ή σαπακια θα δείξει 

αυτος αν ειδα καλα αγωνιζεται με την εθνικη σενεγαλης εν τω μεταξυ

Posted

Παντελώς άγνωστος νεαρός παίχτης. Ελπίζω να είδε κάτι ο προπονητής για να τον έφερε, αλλιώς απλά γεμίζει το ρόστερ.

Posted

Η ΑΕΚ τιμωρήθηκε με 4 αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών για τα όσα έγιναν στον τελικό του πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό στη Νέα Φιλαδέλφεια. Αυτό σημαίνει πως θα στερηθεί την παρουσία του κόσμου της στα πρώτα τέσσερα εντός έδρας παιχνίδια με ΠΑΟΚ, ΧΑΝΘ, Ζαφειράκη Νάουσας και Δούκα.

  • Sad 2
Posted

Μπράβο στην ελληνική ομοσπονδία, το λύσαμε το πρόβλημα του χάντμπολ, θα πάει μπροστά έτσι το άθλημα...

Posted
1 hour ago, SpiRos said:

Μπράβο στην ελληνική ομοσπονδία, το λύσαμε το πρόβλημα του χάντμπολ, θα πάει μπροστά έτσι το άθλημα...

Θα μπορούσαμε και εμείς βέβαια να μην κατηγορούμε την ομοσπονδία για όλα και να σεβόμαστε το γήπεδο που μας φιλοξενεί,όχι να το κάνουμε ερείπιο. 

Posted
12 minutes ago, fanch21 said:

Θα μπορούσαμε και εμείς βέβαια να μην κατηγορούμε την ομοσπονδία για όλα και να σεβόμαστε το γήπεδο που μας φιλοξενεί,όχι να το κάνουμε ερείπιο. 

Αυτό ισχύει διαχρονικά. Δεν θα έλεγα ότι την κατηγορώ, απλά δεν είναι λύση για τίποτα αυτό.

Posted
15 minutes ago, fanch21 said:

Θα μπορούσαμε και εμείς βέβαια να μην κατηγορούμε την ομοσπονδία για όλα και να σεβόμαστε το γήπεδο που μας φιλοξενεί,όχι να το κάνουμε ερείπιο. 

Ήσουν στον αγώνα;

Posted
22 minutes ago, stavros 9-11 said:

Ήσουν στον αγώνα;

Ναι κανονικά 

Posted

Τους γαύρους δεν τους θυμάσαι να προκαλούν με κάθε τρόπο ώστε να γίνει ο,τι έγινε;

Posted

Οι γαυροι μια ζωή τα ίδια σκατα κάνουν. Ετσι εχουν μαθει στην πουστια. Εδω ο Μπαουερ προπερσι ετρωγε γκολ γιατι εβριζε εμας στην εξεδρα.Στην Χαλκίδα έψαχναν το ταρτάν και αν έβλεπαν κάτι πεταμενο το έδιναν στον παρατηρητή. Το θέμα είναι εμείς να μην αντιδραμε ώστε να αποφεύγουμε τιμωρίες. Πάντως τις 4 αγωνιστικές δεν νομίζω ότι τις φάγαμε για τα λιγοστά μπουκάλια που έπεσαν στους γκει. Λογικά το φάγαμε για τις καταστροφές και τα επεισόδια με τα ματ. 

Posted

Εντωμεταξύ Λέμος, Πλάθα και Ουγκάλντε (ως πρώτος προπονητής) είναι στην Ταταμπάνια φέτος, αν βολεύει η μέρα θα πάω να δω το ματς πρωταθλήματος εναντίον της ομάδος της πόλης μου, μπορεί να πάρω και κανά κασκόλ μαζί μου. :P 

  • Δικεφαλάκι 3
Posted

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο

@SpiRos 

🤾‍♂️ Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Μάριο Μάτιτς! 
🦅 Ο 30χρονος (23/07/1994) διεθνής περιφερειακός, ύψους 1,90 μ., έχει αγωνιστεί σε πολλές ομάδες στο Πρωτάθλημα της Νορβηγίας. 

Guest
This topic is now closed to further replies.
×