amd Posted June 16, 2025 Posted June 16, 2025 Quote Ως αποτέλεσμα, το Δικαστήριο Χάντμπολ επέβαλε πρόστιμο 20.000 ευρώ στην AEK Athens HC. Επιπλέον, ο σύλλογος αποκλείεται από τη συμμετοχή σε διοργανώσεις της EHF για δύο σεζόν. Το ήμισυ της απαγόρευσης (μία σεζόν) επιβάλλεται με αναστολή για περίοδο δοκιμασίας δύο ετών. Μπορεί να ασκηθεί έφεση στο Εφετείο της EHF εντός 7 ημερών. ο ενας χρονος ειναι με αναστολη 1
Karagimi Posted June 16, 2025 Posted June 16, 2025 Το γάμησαν και το Χάντμπολ. Συγχαρητήρια σε όλους.
fanch21 Posted June 16, 2025 Posted June 16, 2025 Η Αλκαλοιντ έφαγε μόνο 5 χιλιάρικα πρόστιμο. Επίσης βροχή από προστιματα και 5 ματς κεκλεισμένων έφαγε η Παρτιζαν για το μεταξύ μας παιχνίδι. Θεωρώ πέσαμε πολύ στα μαλακα και νομίζω σε αυτό οφείλεται η πορεία μας τόσα χρόνια σε τελικές φάσεις. Είμαστε δυνατό brand για την Ehf
Nickpes21 Posted June 17, 2025 Posted June 17, 2025 8 hours ago, Ασμοδαίος said: Έφεση παίζει; Στην έφεση ποιο πιθανό είναι να τιμωρηθείς περισσότερο … δεν κατέβηκες σε ευρωπαϊκό τελικό και στην ουσία η ποινή είναι ένας χρόνος εκτός, μια χαρά είναι.
Ασμοδαίος Posted June 17, 2025 Posted June 17, 2025 2 hours ago, Nickpes21 said: Στην έφεση ποιο πιθανό είναι να τιμωρηθείς περισσότερο … Ίσως. Αλλά σίγουρα θα υπάρξει βολιδοσκόπηση προθέσεων και διερεύνηση παλαιότερων ποινών.
Διονύσης Posted June 19, 2025 Posted June 19, 2025 Έχει ο Λούπος (υπέυθυνος τύπου ερασιτεχνικής) αυτή την ώρα εκπομπή στο ένωση. Να πω στα πολύ γρήγορα τι είπε για το χάντμπολ. Για το 5ο παιχνίδι, δεν τα λέω, γιατί επανέλαβε αυτά που γράφτηκαν στο non-paper που είχε κυκλοφορήσει (φταίει η αστυνομία που τους έβαλε εκεί και η ΟΧΕ κλπ). Για τα Σκόπια είπε ήξερε η διοίκηση τι θα γίνει, ήταν σκληρή απόφαση αλλά σωστή. Λέει οτι θεωρεί περίεργο που υπήρχε πλήρη στήριξη απο τον κόσμο για την απόφαση εκείνο το βράδυ, μετα οι ίδιο έβριζαν για τις συνέπειες. Ο προπονητής λέει θύμωσε μόνο εξ αιτίας όσων έγινων στα Σκόπια. Σκέφτηκαν να τον διώξουν, αλλά επειδη υπήρχαν πολλοί Γάλλοι και η ομάδα ήταν δική του θεωρήσαν πως δεν έπρεπε να τον διώξουν. Θεωρεί λέει πως το πρωτάθλημα χάθηκε 50% λόγω Σκοπίων και 50% λόγω προπονητή. Τέλος, λεει πως η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική και χωρις Ευρώπη (δική μου σκέψη, δεν το είπε ξεκάθαρα, μαλλον το εχουν πάρουν απόφαση και δεν θα γίνει έφεση). Λέει θα έχουμε και καλύτερη ομάδα του χρόνου. Άσχετο, αλλά ξέρω οτι πολλά απο τα πάνω είναι πολύ εκνευριστικά, όμως αξίζει να βάλετε την εκπομπή απο την μέση και μετά γιατί έχει την Στεφάτου απο το ποδόσφαιρο γυναικών. Είναι συμπαθέστατη, και πραγματικά όποτε την ακούω (και άλλα κορίτσια απο την ομάδα) βγάζουν και συναίσθημα αλλά και χαίρεσαι να τις ακους. 3
Leon21 Posted June 19, 2025 Posted June 19, 2025 22 minutes ago, Διονύσης said: Τέλος, λεει πως η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική και χωρις Ευρώπη (δική μου σκέψη, δεν το είπε ξεκάθαρα, μαλλον το εχουν πάρουν απόφαση και δεν θα γίνει έφεση). Λέει θα έχουμε και καλύτερη ομάδα του χρόνου. με 50 ευρώ καρτα φίλου θα πρέπει να υπάρχει η απαίτηση σε κάθε τμήμα που κατεβάζουμε να έχουμε το καλύτερο ροστερ. βέβαια στο χαντμπολ είναι και παπασταμάτης 2
Recommended Posts