Jump to content

Recommended Posts

Posted
Quote

Ως αποτέλεσμα, το Δικαστήριο Χάντμπολ επέβαλε πρόστιμο 20.000 ευρώ στην AEK Athens HC. Επιπλέον, ο σύλλογος αποκλείεται από τη συμμετοχή σε διοργανώσεις της EHF για δύο σεζόν. Το ήμισυ της απαγόρευσης (μία σεζόν) επιβάλλεται με αναστολή για περίοδο δοκιμασίας δύο ετών. Μπορεί να ασκηθεί έφεση στο Εφετείο της EHF εντός 7 ημερών.

ο ενας χρονος ειναι με αναστολη 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Το γάμησαν και το Χάντμπολ. Συγχαρητήρια σε όλους.

Posted

Η Αλκαλοιντ έφαγε μόνο 5 χιλιάρικα πρόστιμο. Επίσης βροχή από προστιματα και 5 ματς κεκλεισμένων έφαγε η Παρτιζαν για το μεταξύ μας παιχνίδι. Θεωρώ πέσαμε πολύ στα μαλακα και νομίζω σε αυτό οφείλεται η πορεία μας τόσα χρόνια σε τελικές φάσεις. Είμαστε δυνατό brand για την Ehf 

Posted

Έφεση παίζει;

Posted
13 minutes ago, Ασμοδαίος said:

Έφεση παίζει;

Ναι 

  • Δικεφαλάκι 3
Posted
8 hours ago, Ασμοδαίος said:

Έφεση παίζει;

Στην έφεση ποιο πιθανό είναι να τιμωρηθείς περισσότερο … δεν κατέβηκες σε ευρωπαϊκό τελικό και στην ουσία η ποινή είναι ένας χρόνος εκτός, μια χαρά είναι. 

Posted
2 hours ago, Nickpes21 said:

Στην έφεση ποιο πιθανό είναι να τιμωρηθείς περισσότερο … 

Ίσως. Αλλά σίγουρα θα υπάρξει βολιδοσκόπηση προθέσεων και διερεύνηση παλαιότερων ποινών. 

Posted

δεν υπαρχει περιπτωση αυξησης της ποινης 

Posted

Δίκαιη ποινή, για δίκαιη απόφαση του συλλόγου.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Έχει ο Λούπος (υπέυθυνος τύπου ερασιτεχνικής) αυτή την ώρα εκπομπή στο ένωση.  Να πω στα πολύ γρήγορα τι είπε για το χάντμπολ.

Για το 5ο παιχνίδι, δεν τα λέω, γιατί επανέλαβε αυτά που γράφτηκαν στο non-paper που είχε κυκλοφορήσει (φταίει η αστυνομία που τους έβαλε εκεί και η ΟΧΕ κλπ).

Για τα Σκόπια είπε ήξερε η διοίκηση τι θα γίνει, ήταν σκληρή απόφαση αλλά σωστή. Λέει οτι θεωρεί περίεργο που υπήρχε πλήρη στήριξη απο τον κόσμο για την απόφαση εκείνο το βράδυ, μετα οι ίδιο έβριζαν για τις συνέπειες.

Ο προπονητής λέει θύμωσε μόνο εξ αιτίας όσων έγινων στα Σκόπια. Σκέφτηκαν να τον διώξουν, αλλά επειδη υπήρχαν πολλοί Γάλλοι και η ομάδα ήταν δική του θεωρήσαν πως δεν έπρεπε να τον διώξουν. Θεωρεί λέει πως το πρωτάθλημα χάθηκε 50% λόγω Σκοπίων και 50% λόγω προπονητή.

Τέλος, λεει πως η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική και χωρις Ευρώπη (δική μου σκέψη, δεν το είπε ξεκάθαρα, μαλλον το εχουν πάρουν απόφαση και δεν θα γίνει έφεση). Λέει θα έχουμε και καλύτερη ομάδα του χρόνου.

Άσχετο, αλλά ξέρω οτι πολλά απο τα πάνω είναι πολύ εκνευριστικά, όμως αξίζει να βάλετε την εκπομπή απο την μέση και μετά γιατί έχει την Στεφάτου απο το ποδόσφαιρο γυναικών. Είναι συμπαθέστατη, και πραγματικά όποτε την ακούω (και άλλα κορίτσια απο την ομάδα) βγάζουν και συναίσθημα αλλά και χαίρεσαι να τις ακους.

  • Δικεφαλάκι 3
Posted
22 minutes ago, Διονύσης said:

Τέλος, λεει πως η ομάδα θα είναι ανταγωνιστική και χωρις Ευρώπη (δική μου σκέψη, δεν το είπε ξεκάθαρα, μαλλον το εχουν πάρουν απόφαση και δεν θα γίνει έφεση). Λέει θα έχουμε και καλύτερη ομάδα του χρόνου.

με 50 ευρώ καρτα φίλου θα πρέπει να υπάρχει η απαίτηση σε κάθε τμήμα που κατεβάζουμε να έχουμε το καλύτερο ροστερ. βέβαια στο χαντμπολ είναι και παπασταμάτης 

  • Δικεφαλάκι 2
  • stavros 9-11 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×