Jump to content

Recommended Posts

Posted

Νικήσαμε την Ανόρθωση 31-23 σε φιλικό.

Posted

459086048_979174510890908_48194164445359

 

To ρόστερ και οι αριθμοί των παιχτών (λογικά ολοκληρώθηκε). Ο 16 έχει ανακοινωθεί; Πρέπει να το έχασα, γιατί δεν μου θυμίζει τίποτα το όνομα απο τις ανακοινώσεις (ψάχνοντας στο ίντερνετ, βρήκα έναν τερματοφύλακα απο την Τυνησία με ένα παρόμοιο όνομα, δεν το έγραφε ακριβώς έτσι).

  • Δικεφαλάκι 4
Posted

Η ανδρική ομάδα της ΑΕΚ κληρώθηκε με το Κιλκίς στους «16», ενώ εφόσον προκριθεί, θα αντιμετωπίσει στη φάση των «8», μια εκ των Σαλαμίνα ή ΠΓΣ ή ΧΑΝΘ  για την πρόκριση στο F4.

Στα ημιτελικά, εφόσον πάντα προκριθεί η ΑΕΚ, θα βρει μπροστά της, τη νικήτρια ομάδα που θα προκύψει από τα ζευγάρια Αξιούπολη – Φοίβος ή Ζαφειράκης και Λεωνίδας – Αθηναϊκός ή Δούκας για μια θέση στον τελικό.

Το γυναικείο τμήμα περνάει άνευ αγώνος τη φάση των «16» ενώ στα προημιτελικά, θα αντιμετωπίσει τον Ορφέα Κατερίνης ή τον Άρη Νίκαιας. Εφόσον η ΑΕΚ περάσει στο φάιναλ φορ, θα αντιμετωπίσει στον ημιτελικό τη νικήτρια ομάδα του ζευγαριού ΟΦΝΙ – Άρτα.

https://www.enwsi.gr/1565386/aek/handball/aek-me-kilkis-stoys-16-toy-kypelloy-i-omada-chantmpol-poy-vlepei-teliko.html

Kαλή κλήρωση στο κύπελλο για να πάμε τελικό, ο πιό δύσκολος αντίπαλος είναι ο Δούκας στα ημιτελικά. Αντίστοιχα και στις γυναίκες, μάλλον σχετικά βατό να πάμε F4, οπού θα παίξουμε με την Νέα Ιωνία.

  • Δικεφαλάκι 2
Posted

@SpiRos

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, παίζει ποδόσφαιρο, παίζει αμερικανικό ποδόσφαιρο και κείμενο

 

🤾‍♂️ Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γουίλσον Ντέβιες!

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Αυτό το σκ ξεκινά το πρωτάθλημα με ιωνικο στη νφ

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
2 hours ago, amd said:

@SpiRos

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, παίζει ποδόσφαιρο, παίζει αμερικανικό ποδόσφαιρο και κείμενο

 

🤾‍♂️ Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γουίλσον Ντέβιες!

Τα ίδια που ειχα πει για τον άλλο Πορτογάλο, καλός παίχτης κάποτε, 36 χρονών τώρα, δεν ξέρω πόση αθλητικότητα έχει απομείνει. 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
6 hours ago, aekolatris said:

Αυτό το σκ ξεκινά το πρωτάθλημα με ιωνικο στη νφ

Γηπεδο μόνο σε αυτό και στα ευρωπαϊκά μέχρι τον Δεκέμβριο για να δούμε από κοντά χαντμπολ. Οποτε όσοι πιστοί προσέλθετε Σάββατο στις 18:00

  • Δικεφαλάκι 2
Posted

Κάποτε πήγαινες στα "ερασιτεχνικά" και το μισό ΚΜ ήταν εκεί. Για ξεκουνηθείτε οι νεότεροι, όχι μόνο opap arena, σελφιζ και ποπ κορν.

  • Μπομπίτσα 2
Posted

Υπαρχει κανενα λινκ για το ματς;Δεν βλεπω να αναφερουν κατι για καλυψη στο ακκαουντ της ΕΡΑ

Posted

μαεστρια στο τερμα παλι..

Posted

καλο κλεισιμο στο ημιχρονο,ειμαστε στο +3

Posted

Ασφυκτικά γεμάτο παρότι τα σιχαματα του Ιωνικου ζήτησαν ένα δεκάρικο 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
1 minute ago, fanch21 said:

Ασφυκτικά γεμάτο παρότι τα σιχαματα του Ιωνικου ζήτησαν ένα δεκάρικο 

Που σαι ρε εμφανίσου

Posted

Πολυ καλη εμφανιση απο οταν βρεθηκαμε 3 γκολ πισω και μετα,δεδομενου του οτι ειμαστε και καινουργια ομαδα.Ελπιζουμε να ειναι καλα ο Γαλλος για αρχη,ας μην γινουμε νοσοκομειο και εδω,ηδη χασαμε τον Μιλλερ.Συνεχιζουμε

Posted

Η ομάδα δείχνει περιορισμένων δυνατοτήτων. Ο κόσμος τιγκαρε το γήπεδο, δεν ξέρω πότε θα ξαναεχει κόσμο αυτό το τμήμα. Πάμε κι ο,τι γίνει 

Posted

Δε ξέρω μάγκες εμένα για πρώτο ματς καλή μου φάνηκε 

Posted

Θέλει πολλή δουλειά ή ομάδα. Σημαντικό να δούμε την κατάσταση του Γκαρεν. Έδειχνε να πονάει πολύ και λογικά η ζημιά είναι στον ώμο. Παναγιώτου πάντως τρομερό ταλεντακι

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
14 hours ago, fanch21 said:

Θέλει πολλή δουλειά ή ομάδα. Σημαντικό να δούμε την κατάσταση του Γκαρεν. Έδειχνε να πονάει πολύ και λογικά η ζημιά είναι στον ώμο. Παναγιώτου πάντως τρομερό ταλεντακι

Οι πρώτες εξετάσεις ευτυχώς όμως είναι θετικές. Ο παίκτης υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία, η οποία ήταν καθαρή. Απέφυγε δηλαδή τα χειρότερα. 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted

αρχίζει στις 15:00, λινκ εδώ 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted

Πάμε για ρεκόρ μεγαλύτερης νικης

Guest
This topic is now closed to further replies.
×