Διονύσης Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 To ρόστερ και οι αριθμοί των παιχτών (λογικά ολοκληρώθηκε). Ο 16 έχει ανακοινωθεί; Πρέπει να το έχασα, γιατί δεν μου θυμίζει τίποτα το όνομα απο τις ανακοινώσεις (ψάχνοντας στο ίντερνετ, βρήκα έναν τερματοφύλακα απο την Τυνησία με ένα παρόμοιο όνομα, δεν το έγραφε ακριβώς έτσι). 4
Διονύσης Posted September 13, 2024 Posted September 13, 2024 Η ανδρική ομάδα της ΑΕΚ κληρώθηκε με το Κιλκίς στους «16», ενώ εφόσον προκριθεί, θα αντιμετωπίσει στη φάση των «8», μια εκ των Σαλαμίνα ή ΠΓΣ ή ΧΑΝΘ για την πρόκριση στο F4. Στα ημιτελικά, εφόσον πάντα προκριθεί η ΑΕΚ, θα βρει μπροστά της, τη νικήτρια ομάδα που θα προκύψει από τα ζευγάρια Αξιούπολη – Φοίβος ή Ζαφειράκης και Λεωνίδας – Αθηναϊκός ή Δούκας για μια θέση στον τελικό. Το γυναικείο τμήμα περνάει άνευ αγώνος τη φάση των «16» ενώ στα προημιτελικά, θα αντιμετωπίσει τον Ορφέα Κατερίνης ή τον Άρη Νίκαιας. Εφόσον η ΑΕΚ περάσει στο φάιναλ φορ, θα αντιμετωπίσει στον ημιτελικό τη νικήτρια ομάδα του ζευγαριού ΟΦΝΙ – Άρτα. https://www.enwsi.gr/1565386/aek/handball/aek-me-kilkis-stoys-16-toy-kypelloy-i-omada-chantmpol-poy-vlepei-teliko.html Kαλή κλήρωση στο κύπελλο για να πάμε τελικό, ο πιό δύσκολος αντίπαλος είναι ο Δούκας στα ημιτελικά. Αντίστοιχα και στις γυναίκες, μάλλον σχετικά βατό να πάμε F4, οπού θα παίξουμε με την Νέα Ιωνία. 2
amd Posted September 17, 2024 Posted September 17, 2024 @SpiRos 🤾♂️ Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γουίλσον Ντέβιες! 1
aekolatris Posted September 17, 2024 Posted September 17, 2024 Αυτό το σκ ξεκινά το πρωτάθλημα με ιωνικο στη νφ 2
SpiRos Posted September 17, 2024 Posted September 17, 2024 2 hours ago, amd said: @SpiRos 🤾♂️ Η ΑΕΚ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γουίλσον Ντέβιες! Τα ίδια που ειχα πει για τον άλλο Πορτογάλο, καλός παίχτης κάποτε, 36 χρονών τώρα, δεν ξέρω πόση αθλητικότητα έχει απομείνει. 1
fanch21 Posted September 17, 2024 Posted September 17, 2024 6 hours ago, aekolatris said: Αυτό το σκ ξεκινά το πρωτάθλημα με ιωνικο στη νφ Γηπεδο μόνο σε αυτό και στα ευρωπαϊκά μέχρι τον Δεκέμβριο για να δούμε από κοντά χαντμπολ. Οποτε όσοι πιστοί προσέλθετε Σάββατο στις 18:00 2
stavros 9-11 Posted September 21, 2024 Author Posted September 21, 2024 Κάποτε πήγαινες στα "ερασιτεχνικά" και το μισό ΚΜ ήταν εκεί. Για ξεκουνηθείτε οι νεότεροι, όχι μόνο opap arena, σελφιζ και ποπ κορν. 2
Micro21 Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Υπαρχει κανενα λινκ για το ματς;Δεν βλεπω να αναφερουν κατι για καλυψη στο ακκαουντ της ΕΡΑ
Navas Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 https://www.youtube.com/live/qBL4OPEoPvA?si=g6IouM6xZlNuwycC 2
Micro21 Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 καλο κλεισιμο στο ημιχρονο,ειμαστε στο +3
fanch21 Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Ασφυκτικά γεμάτο παρότι τα σιχαματα του Ιωνικου ζήτησαν ένα δεκάρικο 2
stavros 9-11 Posted September 21, 2024 Author Posted September 21, 2024 1 minute ago, fanch21 said: Ασφυκτικά γεμάτο παρότι τα σιχαματα του Ιωνικου ζήτησαν ένα δεκάρικο Που σαι ρε εμφανίσου
Micro21 Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Πολυ καλη εμφανιση απο οταν βρεθηκαμε 3 γκολ πισω και μετα,δεδομενου του οτι ειμαστε και καινουργια ομαδα.Ελπιζουμε να ειναι καλα ο Γαλλος για αρχη,ας μην γινουμε νοσοκομειο και εδω,ηδη χασαμε τον Μιλλερ.Συνεχιζουμε
stavros 9-11 Posted September 21, 2024 Author Posted September 21, 2024 Η ομάδα δείχνει περιορισμένων δυνατοτήτων. Ο κόσμος τιγκαρε το γήπεδο, δεν ξέρω πότε θα ξαναεχει κόσμο αυτό το τμήμα. Πάμε κι ο,τι γίνει
aekolatris Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Δε ξέρω μάγκες εμένα για πρώτο ματς καλή μου φάνηκε
fanch21 Posted September 21, 2024 Posted September 21, 2024 Θέλει πολλή δουλειά ή ομάδα. Σημαντικό να δούμε την κατάσταση του Γκαρεν. Έδειχνε να πονάει πολύ και λογικά η ζημιά είναι στον ώμο. Παναγιώτου πάντως τρομερό ταλεντακι 1
Leon21 Posted September 22, 2024 Posted September 22, 2024 14 hours ago, fanch21 said: Θέλει πολλή δουλειά ή ομάδα. Σημαντικό να δούμε την κατάσταση του Γκαρεν. Έδειχνε να πονάει πολύ και λογικά η ζημιά είναι στον ώμο. Παναγιώτου πάντως τρομερό ταλεντακι Οι πρώτες εξετάσεις ευτυχώς όμως είναι θετικές. Ο παίκτης υποβλήθηκε σε μαγνητική τομογραφία, η οποία ήταν καθαρή. Απέφυγε δηλαδή τα χειρότερα. 2
Recommended Posts