amd Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 2 minutes ago, Nea makri neo afm said: το ίδιο λέμε amd, τελικά το προσωπικό του δημιούργησε την επιθυμία να φύγει, το ότι γκρίνιαζε ή το οικονομικό, αυτό δεν έχει ξεκαθαρίσει, δεν λέω επίσημα, αυτό έλειπε,λέω δεν έχω καταλάβει τι έγινε και ξαφνικά ένας παίκτης με 30 συμμετοχές, + 10 γκολ κ ασίστ γίνεται μη διαθέσιμος. Ακόμα και το 300άρι το χρόνο παραπάνω πρέπει να συμβαίνει σε 10.000 ποδοσφαιριστές. στο ξεκαθαρισα πιο πανω δεν υπαρχει προσωπικο θεμα
MITSAKLAS Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Άρα πάμε Τούμπα με Χατζησαφί-Πήλιο στο αριστερό μπακ, ε;
Brom21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 6 minutes ago, Iniochos said: Δηλαδή τόσο καιρό δεν έχουμε δεξί εξτρέμ επειδή θέλει περισσότερα λεφτά;;; Αν ισχύει έχει σίγουρα προσωπικό πρόβλημα…στον εγκέφαλο. To χειροτερο ειναι οτι εμεις αποτι φαινεται καθομαστε απραγοι και περιμενουμε οτι θα βγει η χρονια μονο με το Φερναντες για χ ψ λογους.
makisg Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 12 minutes ago, Brom21 said: To χειροτερο ειναι οτι εμεις αποτι φαινεται καθομαστε απραγοι και περιμενουμε οτι θα βγει η χρονια μονο με το Φερναντες για χ ψ λογους. Αν μιλούσαμε για τι περσινή ΑΕΚ θα σου έλεγα ναι έχεις δίκιο αυτό ακριβώς γίνεται...αλλά έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση τώρα: με τον Αλμέιδα να δείχνει να καταλαβαίνει οτι δεν γίνεται να παίζει όποιος να ναι μόνο και μόνο για να κάνει rotation, με την όρεξη να επενδύσει λεφτά ο ΜΗ για κατάκτηση τίτλων, με τον πανάκριβο Ριμπάλντα που ήρθε να κάνει (απ οτι φαίνεται) πολύ σοβαρή δουλειά, με τις επερχόμενες αλλαγές στο ροστερ (αποχωρήσεις παικτών - μάλλον και Αμραμπατ) και τη σοβαρή προοπτική να χαιρετίσει και ο Ελίασον, το βρίσκω σχεδόν απίθανο να μην φέρει πέρα από ένα αρ. μπακ και έναν δεξί εξτρέμ. Στο τέλος βέβαια θα δούμε...αλλά έτσι όπως είναι σήμερα το πράγματα, πιστεύω ότι ψάχνουν και για δεξί εξτρέμ.
Atlas21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Ημέρα 12η χωρίς μπακ. Μη κάνεις καμιά μαλακία και φέρεις Μαζουακού.
Brom21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 14 minutes ago, makisg said: Αν μιλούσαμε για τι περσινή ΑΕΚ θα σου έλεγα ναι έχεις δίκιο αυτό ακριβώς γίνεται...αλλά έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση τώρα: με τον Αλμέιδα να δείχνει να καταλαβαίνει οτι δεν γίνεται να παίζει όποιος να ναι μόνο και μόνο για να κάνει rotation, με την όρεξη να επενδύσει λεφτά ο ΜΗ για κατάκτηση τίτλων, με τον πανάκριβο Ριμπάλντα που ήρθε να κάνει (απ οτι φαίνεται) πολύ σοβαρή δουλειά, με τις επερχόμενες αλλαγές στο ροστερ (αποχωρήσεις παικτών - μάλλον και Αμραμπατ) και τη σοβαρή προοπτική να χαιρετίσει και ο Ελίασον, το βρίσκω σχεδόν απίθανο να μην φέρει πέρα από ένα αρ. μπακ και έναν δεξί εξτρέμ. Στο τέλος βέβαια θα δούμε...αλλά έτσι όπως είναι σήμερα το πράγματα, πιστεύω ότι ψάχνουν και για δεξί εξτρέμ. Πάντως σίγουρα δε μπορούμε να μιλάμε σοβαρά για επανενεργοποίηση Ελίασον και να περιμένουμε μόνος του να λύσει το "προσωπικό θέμα", δηλαδή ξαφνικά να πει γουστάρω και θέλω να μείνω εδώ. Είτε ο Ελίασον θα μείνει εδώ και θα λογίζεται απο πάγκο μέχρι (το πιθανότερο) εξέδρα, είτε θα φύγει. Δεν υπάρχει κάτι άλλο όπως το καταλαβαίνω. Δεδομένα λοιπόν θέλουμε δεξι εξτρέμ, όπως και να έχει.
makisg Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 23 minutes ago, Brom21 said: Πάντως σίγουρα δε μπορούμε να μιλάμε σοβαρά για επανενεργοποίηση Ελίασον και να περιμένουμε μόνος του να λύσει το "προσωπικό θέμα", δηλαδή ξαφνικά να πει γουστάρω και θέλω να μείνω εδώ. Ο amd ξεκαθάρισε πιο πάνω ότι δεν υπάρχει "προσωπικό" θέμα...το αποκλείουμε. Το θέμα του είναι ότι ψάχνεται να φύγει για καλύτερα λεφτά και για να έχει παραπάνω συμμετοχές...
Brom21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 4 minutes ago, makisg said: Ο amd ξεκαθάρισε πιο πάνω ότι δεν υπάρχει "προσωπικό" θέμα...το αποκλείουμε. Το θέμα του είναι ότι ψάχνεται να φύγει για καλύτερα λεφτά και για να έχει παραπάνω συμμετοχές... Γι αυτό λέω και εγώ ότι δε λύνεται το πρόβλημα όπως και να έχει. Η ομάδα θέλει δεξι εξτρέμ. 1
Melkonian Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 6 minutes ago, Araujo21 said: Λυκογιαννη θετε; Ούτε με Αδαμίδη
amd Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 6 minutes ago, Araujo21 said: Λυκογιαννη θετε; αντι του σακοτα στο μπασκετ ? 😂 5
Araujo21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Just now, amd said: αντι του σακοτα στο μπασκετ ? 😂 Θα μπορουσε αλλα οχι. Ενα αριστερο μπακ απο Μπολονια 😂😂 που θελουμε και ελληνακια
Karagimi Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Για 2ος θα ήταν τέλειος. Για πρώτος => λευκή πετσέτα
amd Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 2 minutes ago, Araujo21 said: Θα μπορουσε αλλα οχι. Ενα αριστερο μπακ απο Μπολονια 😂😂 που θελουμε και ελληνακια ναι ρε τον ξερω τον μπαμπη αλλα τα καλυτερα του χρονια ειναι πισω του 31,5 δεν υπαρχει λογος να μπλεξεις 3
nikos Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Κόλλημα με τον Μαζουακου ο Αλμειδα. Ελπιζω να παμε σε κάτι καλυτερο. 2
Micro21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 15 minutes ago, nikos said: Κόλλημα με τον Μαζουακου ο Αλμειδα. Ελπιζω να παμε σε κάτι καλυτερο. κυκλοφόρησε κάτι σχετικό ή είναι δική σου πληροφορία;
gybe21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 1 hour ago, Araujo21 said: Λυκογιαννη θετε; Δεν είσαι ο μόνος που γράφει γ τον συγκεκριμένο, τι έγινε έπεσε σύρμα?
Araujo21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 2 minutes ago, gybe21 said: Δεν είσαι ο μόνος που γράφει γ τον συγκεκριμένο, τι έγινε έπεσε σύρμα? Οχι δεν ξερω κατι συγκεκριμενο. Μενει ελευθερος αμεσα απο Μπολονια , ψαχνουμε αριστερο μπακ ειναι ελληνας και ειπα να ρωτησω. Αν θελεις την γνωμη μου δεν τον θελω.. Η καλυτερα ας ειναι για παγκο με καλυτερο μπροστα του
nikos Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 41 minutes ago, Micro21 said: κυκλοφόρησε κάτι σχετικό ή είναι δική σου πληροφορία; Βασικα έχουμε διαβάσει παλιότερα από insider εδώ μέσα ότι είχε συζητηθεί και σε προηγούμενες μεταγραφικές περιόδους, άρεσε στον Ματίας. Αυτό ήρθα και το κόλλησα με φημες για την περίπτωσή του και με τον Κετσετζογλου σήμερα που είπε ότι του Ματίας του αρέσει ο παίκτης. Αυτά, όχι κάτι παραπανω 1
nayphgos_21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Προσωπικά να πω ότι δεν έχω σε καμία ιδιαίτερη εκτίμηση τον μαζουακου σαν παίκτη, συνεπώς δε με ψήνει γενικά η περίπτωση του. Θα πω ωστόσο το εξής: δεδομένα θα πάρουμε 2 αριστερά μπακ ως το καλοκαίρι, το ένα εκ των οποίων θα έρθει τον Γενάρη. Δεδομένου ότι Γενάρη δεν είναι εύκολο να φέρεις καλό παίκτη για βασικό, είναι πιθανό να πάρουμε κάποιον τώρα για να βγει η σεζόν και να μείνει σαν δεύτερος του χρόνου, πίσω από βασικό αριστερό μπακ που θα πάρουμε το καλοκαίρι. Δε ξέρω κάτι, απλά καταλήγω ένα σκεπτικό για τον λόγο που μπορεί να καταλήξουμε σε περίπτωση τύπου μαζουακου. 2
nikos Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Παντως επι Μελ επι χρονια γραφαμε για διαφορους «καλος αυτος για 2ος» και τελικά ήταν για 1ος. 2
makisg Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Αν ο Ριμπαλντα έχει όντως αναλάβει τον ρόλο που του έχει ανατεθεί και δεν είναι εικονικός, δεν παίζει με τίποτα να δώσει το ΟΚ για μαζουακού. Και αν κρίνουμε από το μισθό του Ριμπαλντα και από το γεγονός ότι δεν διοικεί πλέον ο Μελ, δεν πιστεύω ότι θα αποφασίζουν άλλοι αντί για αυτόν, για τέτοιες κινήσεις. Αυτός δεν ηρθε γιατί δεν έβρισκε αλλού να πάει... Ήρθε για να δείξει τι είναι ικανός να κάνει και όχι για να είναι διακοσμητικός μερικά χρονάκια και μετά να βγει στη σύνταξη. 1
Kamikaze21 Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 Μέτρια επιλογή ο τωρινός μαζουακου δεν νομίζω πως θα ανεβάσει επίπεδο την ομάδα..
Nea makri neo afm Posted January 2, 2025 Posted January 2, 2025 ριμπάλτα απατεών μιζαδόρος χαρτογιακάς, όπως πρώτος πήρα χαμπάρι τον βαζάκα και ξεκίνησα ανένδοτο, όταν εσείς προσκυνάγατε, έτσι ξεκινάω να ξηλώνω το πουλόβερ-καζάκα του ριμπάλτα, που σας εντυπωσίασε με τις ξένες γλώσσες που μιλάει και το ντύσιμό του λες και ψάχνατε γαμπρό 2 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now