Jump to content

Recommended Posts

Posted

Πλέον μου φαίνεται απίθανο να υπάρχει θέμα υγείας. Αν ήταν έτσι, ο Αλμειδα θα ζητούσε σεβασμό σε κάθε αναφορά του στον παίχτη και θα υπήρχε άλλη επίσημη μεταχείριση. Για να έχει πει 2 φορές ότι έχει κάποια θέματα που πρέπει να λύσει, νομίζω ότι είναι οικονομικό και πιάστηκε κορόιδο επειδή ανανέωσε επί σφιχτου. Μακάρι να είμαι λάθος και να με λέτε μαλάκα μετά.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Δεν νομιζω να μασησει ο ΜΗ , η θα παιξει , η θα φερει τα λεφτα που θελει η ομαδα η θα κανει παρεα στον Στανκοβιτς 

Posted
25 minutes ago, mporat said:

Πλέον μου φαίνεται απίθανο να υπάρχει θέμα υγείας. Αν ήταν έτσι, ο Αλμειδα θα ζητούσε σεβασμό σε κάθε αναφορά του στον παίχτη και θα υπήρχε άλλη επίσημη μεταχείριση. Για να έχει πει 2 φορές ότι έχει κάποια θέματα που πρέπει να λύσει, νομίζω ότι είναι οικονομικό και πιάστηκε κορόιδο επειδή ανανέωσε επί σφιχτου. Μακάρι να είμαι λάθος και να με λέτε μαλάκα μετά.

Δεν νομίζω ο σφιχτός να του έκανε μια τόση μεγάλη αύξηση απο τα 350 χιλιαρικα περίπου στο 1 εκ ευρω.

Posted

η μερα ειναι που ειναι πολυ καλη, μπορει να απογειωθει με ενα αριστερο μπακ λεω εγω τωρα

  • Δικεφαλάκι 6
  • Μπομπίτσα 1
Posted

Καπετανακος λεει μιλαμε με 2 μπακ

Posted

Ο Φοφανα απο την Αραβια που για καποιο αστειο λογο ακουγοταν για μπαμ σε εμας το καλοκαιρι υπογραφει στη Ρεν 21εκ μεταγραφη

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
2 minutes ago, thodoris19 said:

Ο Φοφανα απο την Αραβια που για καποιο αστειο λογο ακουγοταν για μπαμ σε εμας το καλοκαιρι υπογραφει στη Ρεν 21εκ μεταγραφη

Σαν τον Κονσεισαο που είχε έρθει Γλυφάδα αλλά τελικά πήγε στη Μίλαν 

  • Δικεφαλάκι 2
  • Hahaha 4
Posted

Στάχτη στα μάτια των ενδιαφερομενων ομάδων ειναι οι δηλώσεις του κεφτε.

Φευγει Γαλανόπουλος, ψάχνονται για τσιλουλη, έφυγε ο Τσουμπερ. Ολα αυτα δείχνουν οτι ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ αλλάξαμε σελίδα και πλεον η ΑΕΚ ειναι πανω απο καθε ψευδαίσθηση    "Μα ειναι καλο παιδί". 

Αντε και με το καλο να ευχηθούμε στον Μανταλο καλη συνέχεια. 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
4 minutes ago, Iniochos said:

Στάχτη στα μάτια των ενδιαφερομενων ομάδων ειναι οι δηλώσεις του κεφτε.

Φευγει Γαλανόπουλος, ψάχνονται για τσιλουλη, έφυγε ο Τσουμπερ. Ολα αυτα δείχνουν οτι ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ αλλάξαμε σελίδα και πλεον η ΑΕΚ ειναι πανω απο καθε ψευδαίσθηση    "Μα ειναι καλο παιδί". 

Αντε και με το καλο να ευχηθούμε στον Μανταλο καλη συνέχεια. 

Ο μανταλος δεν εχει λογο να φυγει ουτε να κυνηγησει κατι αλλο. Ειναι στα τελειωματα του και μια ζωη στην ΑΕΚ. Ειναι για να παιζει 20λεπτα μια στο τοσο οπως οταν πηραμε πρωταθλημα και ετσι πρεπει να τον χρησιμοποιει ο Αλμειδα. Ουτε θα γκρινιαξει ουτε θα κανει τιποτα ο μανταλος. Θα αποσυρθει οταν ερθει η ωρα και παμε παρακατω.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
10 hours ago, VaGucci21 said:

Ο μανταλος δεν εχει λογο να φυγει ουτε να κυνηγησει κατι αλλο. 

Μαλακιάρες γιατί με το συμβόλαιο του Μάνταλου κρατάς Πινέδα Ελλάδα, ή δίνεις 2 μύρια για παιχταρά που σου περίσσευε μόνο 1 μύριο, κλπ. 

Τα 20λεπτα δε αυτά να τα πάρει κάνας παίχτης με μέλλον και προοπτική για τον σύλλογο. 

Η ΑΕΚ έχει χίλιους λόγους και να τον κυνηγήσει και να φύγει. 

Αν είναι μια ζωή ΑΕΚ, να κάτσει πάγκο να τα ξύνει αλλά τσάμπα. 

  • Δικεφαλάκι 9
Posted
5 hours ago, Zara said:

Μαλακιάρες γιατί με το συμβόλαιο του Μάνταλου κρατάς Πινέδα Ελλάδα, ή δίνεις 2 μύρια για παιχταρά που σου περίσσευε μόνο 1 μύριο, κλπ. 

Τα 20λεπτα δε αυτά να τα πάρει κάνας παίχτης με μέλλον και προοπτική για τον σύλλογο. 

Η ΑΕΚ έχει χίλιους λόγους και να τον κυνηγήσει και να φύγει. 

Αν είναι μια ζωή ΑΕΚ, να κάτσει πάγκο να τα ξύνει αλλά τσάμπα. 

Θεωρώ πως τα οικονομικά της ομάδας σήμερα επιτρέπουν στην ΑΕΚ να κρατήσει τον Πινέδα χωρίς να αποδεσμεύσει τον μάνταλο. Επίσης δε νομίζω πως υπάρχει περίπτωση να παίρνει 1 εκατομμύριο τον χρόνο. Κάνα 600αρι θα παίρνει. Συμφωνώ πάντως πως καλό θα ήταν να γίνει μια αναπροσαρμογή του συμβολαίου του ναι.

Posted

Χρόνια πολλά πρόεδρε , άνοιξε η μεταγραφική περίοδος.

 

VENGA

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Καλές οι ευχές, αλλά πρέπει να συνοδεύονται από πράξεις. Για αρχή πρέπει να έρθει ένας αριστερός μπακ για βασικός, όσο νωρίτερα γίνεται.

Posted
22 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Καλές οι ευχές, αλλά πρέπει να συνοδεύονται από πράξεις. Για αρχή πρέπει να έρθει ένας αριστερός μπακ για βασικός, όσο νωρίτερα γίνεται.

Δηλαδή δεν είναι ήδη εδώ;; Μπορεί να μπερδεύτηκε και να πήγε Θρακομακεδόνες.

  • Hahaha 1
Posted
2 minutes ago, SpiRos said:

Δηλαδή δεν είναι ήδη εδώ;; Μπορεί να μπερδεύτηκε και να πήγε Θρακομακεδόνες.

Αν δεν ανακοινωθεί επίσημα, δεν πιστεύουμε τίποτα. Εκτός αν ανακοινωθεί εδώ μέσα, από τις έγκυρες πηγές που έχουμε. 

Posted

Δεν ξέρω κατά πόσο έγκυρη είναι η sabah γιατί προχτές ο μίχος (όχι ότι εμπιστεύομαι και αυτόν) ανέφερε στη ραδιοφωνική εκπομπή του, ότι ο ριμπάλτα τον έκοψε και θέλει να φέρει παίκτες νέους ηλικιακά και με προοπτική εξέλιξης.

https://www.aek365.org/a-1029218/h-sabah-grafei-ksana-gia-aek-kai-mazouakou.htm

Posted

το sportdog ειναι πιο εγκυρο απο τους τουρκους 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted

o eliason αλλαξε μανατζερ μετα την υπογραφη της επεκτασης του συμβολαιου του και η καινουργια μανατζερικη στεγη, του εχει ταξει αρκετα μεσα στο εξαψηφιο συμβολαιο (με την τελευταια συμφωνια ανεβηκε στα 900 κατοσταρικα τον χρονο)

καλημερα 

  • Δικεφαλάκι 3
Posted

δεν είναι πάντως τέλεια οποιαδήποτε εξήγηση έχει δοθεί για ελίασον, ακούσαμε για θέματα υγείας, για προσωπικά, για πειθαρχικά, για οικονομικά, κανένα δεν κολλάει απόλυτα στο να προσπαθεί να φύγει ο παίκτης και να μην παίζει ήδη τρεις μήνες.

Posted

Το μόνο που έχουμε ακούσει από επίσημα χείλη (αλμειδα) ήταν ότι ο παίχτης έχει κάποιο πρόβλημα κ τον αγαπάω. Καθόλου σαφείς δηλώσεις για εμένα. Θα μπορούσε να εννοεί το οτιδήποτε 

Posted

δεν ξερω που τα ακουσες αυτα 2 θεματα ακουστηκαν το αγωνιστικο ενα και το προσωπικο 2

το 1ο δεν υπαρχει δεν υπηρξε ποτε 

ο ελιασον οταν δεν παιζει γκρινιαζει και αυτος και αρκετοι αλλοι οπως συμβαινει σε καθε αλλη ομαδα

στο προσωπικο δεν θα μπω γιατι δεν υπαρχει λογος

απο εκει και περα ξαναλεω ο Ελιασον μεσα οκτωβρη αλλαξε μανατζερ απο την ωρα που αλλαξε μανατζερ του γεννηθηκε η επιθυμια να φυγει και επειδη το θεμα δεν ειναι το προσωπικο γιατι αν ηταν θα ζητουσε να γυρισει στην Σουηδια, δεν ζητησε αυτο αλλα ζητησε να παει στην Βραζιλια (ειναι η μητερα του βραζιλιανα) γιατι η σαντος και η γκρεμιο δινουν 300 η 400 χιλιαρικα παραπανω τον χρονο.

απο εκει και περα διοικηση υπαρχει τιμη εχει δωθει για να γινει οποιαδηποτε κουβεντα συζηταμε για 8Μ η 6Μ για το 80%

Posted

το ίδιο λέμε amd, τελικά το προσωπικό του δημιούργησε την επιθυμία να φύγει, το ότι γκρίνιαζε ή το οικονομικό, αυτό δεν έχει ξεκαθαρίσει, δεν λέω επίσημα, αυτό έλειπε,λέω δεν έχω καταλάβει τι έγινε και ξαφνικά ένας παίκτης με 30 συμμετοχές, + 10 γκολ κ ασίστ γίνεται μη διαθέσιμος. Ακόμα και το 300άρι το χρόνο παραπάνω πρέπει να συμβαίνει σε 10.000 ποδοσφαιριστές.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×