Jump to content

Ποιος ευθύνεται περισσότερο για την απώλεια του πρωταθλήματος 2023-24;   

60 members have voted

  1. 1. Ποιος ευθύνεται περισσότερο για την απώλεια του πρωταθλήματος 2023-24;

    • Δημήτρης Μελισσανίδης
    • Ματίας Αλμέυδα
    • Κάποιοι παίκτες (ποιοι;)
    • Η κακή μας η τύχη
    • Κάποιος εξωτερικός παράγοντας (διαιτησία, λυκοφιλία μεταξύ γαύρων νότου και βορρά κτλ)


Recommended Posts

Posted

Θεωρώ το περσινό πρωτάθλημα χάθηκε κυρίως από τα ατομικά λάθη παικτών σε καίριες θέσεις. Αν είχαμε ένα καλύτερο δίδυμο τερματοφυλάκων θα το είχαμε πάρει..

Posted

Θεωρώ ότι πραγματικά είναι ένας συνδυασμός όλων των επιλογών!

Λάθος επιλογές Ματίας σε πολλά ματς και κακή διαχείριση αυτών.

Φευγάτος Μελισσανίδης με κάποια νωθρότητα!

Αθανασιάδη ΓΑΜΙΕΣΑΙ. 

Posted

Κυριως ο Αλμειδα αλλά και λιγο  από ολα τα υπόλοιπα.

Εννοειται ότι η κριτική στον Αλμειδα γίνεται με απαίτηση που έχεις από κανονικό/καλό προπονητη. Δεν λεω ότι ο Τεννές θα ήταν καλυτερος.

Posted

Σίγουρα το πρόβλημα ήταν πολυπαραγοντικό, αλλά μιας και το τόπικ ρωτάει τι έφταιγε περισσότερο, στη δική μου συνείδηση ως κύριος υπεύθυνος καταγράφεται ο κόουτς.

1. Για αρχή, ο προγραμματισμός δεν του βγήκε: Από μια ομάδα που "πετούσε" στα play off, πήγαμε σε μια ομάδα που εμφανίστηκε φορμαρισμένη και έτρεχε σαν διάβολος καλοκαιριάτικα στα προκριματικά, ενώ έκτοτε δεν εμφανίστηκε φορμαρισμένη ξανά ποτέ μέσα στη σεζόν. Του αναγνωρίζω ως ελαφρυντικό ότι πρώτη φορά ως προπονητής κλήθηκε να διαχειριστεί τρεις στόχους ταυτόχρονα στην ευρώπη.

2. Η ομάδα ήταν καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν "νοσοκομείο" εξαιτίας της έντασης διεξαγωγής των προπονήσεων.

3. "Κρεμάστηκε" από παίκτες; Σίγουρα, αλλά κρεμάστηκε από παίκτες, τους οποίους, κατά τα φαινόμενα, ο ίδιος στήριξε, όταν ήταν οφθαλμοφανές ότι αποτελούσαν επισφάλειες για το σύνολο (π.χ. ο Αθανασιάδης, βρέθηκε εκεί διότι έχαιρε της εμπιστοσύνης του κόουτς, όταν όλοι οι νοήμονες άνθρωποι κάναμε τον σταυρό μας, όποτε βλέπαμε τη μπάλα να πηγαίνει προς το τέρμα).

4. Παρέμεινε εγκλωβισμένος σε αγωνιστικές αρχές, τις οποίες ακολούθησε με όρους θρησκευτικού δόγματος, ακόμη κι όταν αυτές αποδεικνύονταν στο χορτάρι λανθασμένες (π.χ. ίδια προσέγγιση ανεξαρτήτως αντιπάλου, ανεξαρτήτως λεπτού αγώνα και ανεξαρτήτως σκορ αγώνα - αγωνιστικές εμμονές όπως η επαναλαμβανόμενη μετατόπιση του κορυφαίου μέσου του πρωταθλήματος σε θέση δεξιού μπακ, καίτοι είχε αποδειχθεί ότι αυτή η κίνηση επέφερε καταστροφικές συνέπειες στο κέντρο της ομάδας κ.α.). 

5. Σε κρίσιμες στιγμές των αγώνων (βλ. Τούμπα) έλαβε λάθος αποφάσεις, που κόστισαν. 

 

  • Δικεφαλάκι 3
Posted

Ψήφισα Αλμέιδα αν και θεωρώ και με όσα μαθαίνουμε τελευταία ότι είναι 50-50 η ευθύνη ανάμεσα σε αυτόν και στο γέρο.

Ο Αλμέιδα φταίει γιατί σακαταψε και γάμησε το πληρέστερο και καλύτερο ρόστερ της λίγκας και ένα από τα καλύτερα και πληρέστερα της ιστορίας της ΑΕΚ.

Ο γέρος γιατί άφησε εντελώς απροστάτευτη την ομάδα και δεν έδειξε καμία κάψα για το ριπιτ.

  • Δικεφαλάκι 2
Posted

Γιατι εχω το ντεζαβου οτι ςχει ξαναμπει το τοπικ αυτο?

Posted

Ξεκάθαρα ο 🦀🦀. Καλοκαίρι του 2023 αντί να απογειώσει την ομάδα με 2 μπακ, ένα τέρμα της προκοπής και βασικό στόπερ τελικά έφερε ελεύθερο τον τουρίστα Πιζάρο, τον δανεικό Καλένς και τον Πόνσε. Σε χρόνια με τεραστια έσοδα και την πιθανότητα να βγεις Τσάμπιονς Λιγκ, αυτός έκανε οικονομίες. 
Κρατήσαμε τους απορροφητήρες στο τέρμα και τα μπακ από την Περσία.

Στα εξωαγωνιστικά καταφέραμε να να χαρίσουμε την ΕΠΟ και να μας τρυπήσουν τα «συνεταιράκια» του στα πλέι οφ.

Φυσικα και ο Αλμειδα έχει ευθύνη αλλά θεωρώ μικρότερη σε σχέση με τον 🦀. Το πρωτάθλημα το πέταξες με τους βαθμούς με Πανσερραϊκό και παοκ τους χάρισε ο ελληνικός απορροφητήρας που όμως λανθασμένα η ομάδα δεν επέλεξε να αναβαθμίσει τη θέση. Το Champions league το έχασες από Χατζισαφι και Ρότα και τα λάθη τους με την Ανβερπ. 

 

 

Posted
47 minutes ago, Deminio said:

Ξεκάθαρα ο 🦀🦀. Καλοκαίρι του 2023 αντί να απογειώσει την ομάδα με 2 μπακ, ένα τέρμα της προκοπής και βασικό στόπερ τελικά έφερε ελεύθερο τον τουρίστα Πιζάρο, τον δανεικό Καλένς και τον Πόνσε. Σε χρόνια με ταπετσαρία έσοδα και την πιθανότητα να βγεις Τσάμπιονς Λιγκ, αυτός έκανε οικονομίες. 
Κρατήσαμε τους απορροφητήρες στο τέρμα και τα μπακ από την Περσία.

Στα εξωαγωνιστικά καταφέραμε να να χαρίσουμε την ΕΠΟ και να μας τρυπήσουν τα «συνεταιράκια» του στα πλέι οφ.

Φυσικα και ο Αλμειδα έχει ευθύνη αλλά θεωρώ μικρότερη σε σχέση με τον 🦀. Το πρωτάθλημα το πέταξες με τους βαθμούς με Πανσερραϊκό και παοκ τους χάρισε ο ελληνικός απορροφητήρας που όμως λανθασμένα η ομάδα δεν επέλεξε να αναβαθμίσει τη θέση. Το Champions league το έχασες από Χατζισαφι και Ρότα και τα λάθη τους με την Ανβερπ. 

 

 

Ο Αλμέιδα τα ζήτησε αυτά. Πισαρό ήταν προσωπική έμπνευση.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Δεν γίνεται να χρεώσω λάθη στον Αλμέιδα γιατί και οι υπόλοιποι κ προπονητές (των αντιπάλων) κάνουν λάθη. Όπως το ίδιο και σε ατομικά σε παίχτες για τον ίδιο λόγο.

Πρώτη φορά όμως είδαμε να συνασπίζονται οι τρεις συνδιεκδικητες εναντίον του τέταρτου. Χτύπησαν στο αδύναμο σημείο του Μελισσανίδη δλδ τον Πανθεσσαλονικειο. Εκεί πόνταραν όλοι στο να χάσεις το πρωτάθλημα, με συγκεκριμένο τρόπο. Δεν γινόταν αλλιώς.

Σε όλη τη σαιζόν καλύτερος ήσουν. Στα ντέρμπι τους είχες. Και τους νικούσες και ως τρόπο παιχνιδιού ήσουν πολύ καλύτερος.

Οι υπόλοιποι αντίπαλοι κάνανε χειρότερα λάθη από εμάς. Άλλαξαν 54 προπονητες. 221 παίχτες. Τακτικά δεν πατούσαν. Μόνο με συνασπισμό όλοι μαζί αλλά προς την αδυναμία του Μεγάλου (Πανθεσσαλονικειο ) σε χτύπησαν κι εκεί έρχεται αυτή η αδυναμία να συγκριθεί αν έχει προβάδισμα στην ευθύνη απώλειας του πρωταθλήματος.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Την γενική ευθύνη της λουζεριάς την έχει φυσικά ο 🦀 αλλά η ΑΕΚ μετά απο πολλά σκαμπανεβάσματα καταφέρνει να πάει 1η τελευταία αγωνιστική στον άρη, φέρνει 3-3!! και ξεκινάει με -2. Κάνει απίθανη ήττα με ζέλα και με το ζόρι κρατά το ρουμάνο στο Χ στα Φιλαδέλφεια.. Η ομάδα έχει σφίξει σε ρόστερ με 16-17 παίκτες και ολοι οι άλλοι ξεγραμμένοι. Ο κώνος παίζει όχι γιατί δεν μπορεί ο Στανκοβιτς, αλλά απο επιλογή..

Πάνω που μας ζώνουν τα φίδια, χάνει στο τηγάνι και καπάκι γκελάρει στη Λαμία ο β. Εκεί εμείς στο ΚΜ δένουμε το repeat και βγαίνοντας απ το γήπεδο μετά το 3-0 με τη ζέλα το θεωρούμε δικό μας το πρωτάθλημα. Αποκλείεται λέμε να κάνει το 4 στα 4 ο ρουμάνος  και εμείς να χάσουμε  και σε τηγάνι και σε τσαντίρι..

Η ομάδα, την πιο κρίσιμη ώρα παρουσιάζεται λίγη.. δεν τρώει πιστολιά, δεν γίνεται κάτι ακραίο, κρατά την τύχη της στα χέρια της και της την αρπάζουν οι άλλοι.. Δεν είναι δυνατόν να μην έχει ευθύνη ο προπονητής για αυτό.

Posted
18 minutes ago, Kami said:

Την γενική ευθύνη της λουζεριάς την έχει φυσικά ο 🦀 αλλά η ΑΕΚ μετά απο πολλά σκαμπανεβάσματα καταφέρνει να πάει 1η τελευταία αγωνιστική στον άρη, φέρνει 3-3!! και ξεκινάει με -2. Κάνει απίθανη ήττα με ζέλα και με το ζόρι κρατά το ρουμάνο στο Χ στα Φιλαδέλφεια.. Η ομάδα έχει σφίξει σε ρόστερ με 16-17 παίκτες και ολοι οι άλλοι ξεγραμμένοι. Ο κώνος παίζει όχι γιατί δεν μπορεί ο Στανκοβιτς, αλλά απο επιλογή..

Πάνω που μας ζώνουν τα φίδια, χάνει στο τηγάνι και καπάκι γκελάρει στη Λαμία ο β. Εκεί εμείς στο ΚΜ δένουμε το repeat και βγαίνοντας απ το γήπεδο μετά το 3-0 με τη ζέλα το θεωρούμε δικό μας το πρωτάθλημα. Αποκλείεται λέμε να κάνει το 4 στα 4 ο ρουμάνος  και εμείς να χάσουμε  και σε τηγάνι και σε τσαντίρι..

Η ομάδα, την πιο κρίσιμη ώρα παρουσιάζεται λίγη.. δεν τρώει πιστολιά, δεν γίνεται κάτι ακραίο, κρατά την τύχη της στα χέρια της και της την αρπάζουν οι άλλοι.. Δεν είναι δυνατόν να μην έχει ευθύνη ο προπονητής για αυτό.

Πήραμε με το ζόρι Χ στη Φιλαδέλφεια με τα Ορκ ρε φίλε πέρσι; 2-0 τους είχαμε και λες ότι τους κρατάμε με το ζόρι; 

Posted
4 minutes ago, VaGucci21 said:

Πήραμε με το ζόρι Χ στη Φιλαδέλφεια με τα Ορκ ρε φίλε πέρσι; 2-0 τους είχαμε και λες ότι τους κρατάμε με το ζόρι; 

Μπορεί να μη θυμάμαι κάλα, αλλά νομίζω μετά το 2-0 πήραν τον έλεγχο μες το γήπεδο μας και έφεραν το ματς στα μετρα τους. Μην κολλήσουμε σε  μια λεξούλα, πήραμε ότι αξίζαμε σε εκείνο το ματς?

Posted
Just now, Kami said:

Μπορεί να μη θυμάμαι κάλα, αλλά νομίζω μετά το 2-0 πήραν τον έλεγχο μες το γήπεδο μας και έφεραν το ματς στα μετρα τους. Μην κολλήσουμε σε  μια λεξούλα, πήραμε ότι αξίζαμε σε εκείνο το ματς?

Καλύτεροι ήμασταν αλλά με 5 τόνους ψυχολογικά που μας στοίχησαν.

Posted

Αλμέιδα και παίκτες το έχασαν πέρσι. Σε δύο παιχνίδια, 3 αγώνες πριν το τέλος, που υπό προυποθέσεις σου αρκούσε ένας βαθμός, δεν πήρες κανέναν. Και οκ, στην Τούμπα καθαρά το χάνουν Κάλενς και Γιώργης, δεν είσαι για να χάσεις, έχεις σταθεί καλά και έχεις ανατρέψει και σκορ. Στο τηγάνι όμως, με 15 μέρες διακοπή, με όλους τους πάικτες μέσα, με ένα γάβρο ψιλονωθρό, με ένα τηγάνι εκκλησία, με διαιτησία μια χαρά, δεν εμφανίζεσαι στο γήπεδο. Οπότε παίκτες και προπονητής, όλοι μαζί το έχασαν πέρσι. Ο Μελισσανίδης εξωαγωνιστικά σε είχε σε οκ επίπεδο, αν ήσουν σοβαρός αγωνιστικά θα το έπαιρνες.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Ο Αθανασιάδης το εχασε περσι.

Posted

Πάντως στην τούμπα πέρσι στον 2ο γύρο φέραμε Χ, στα PO στη ΝΦ πάλι Χ, χάνουμε δικό μας ματς και το πρωτάθλημα εκεί, φέτος εδώ μέσα πάλι Χ, τους κερδίζουμε μιά στο κύπελο και προχθές πάλι χάνεις στην κανονική διάρκεια και ισοφαρίζεις στην παράταση.. Δε βγαίνει η σούμα παιδιά..

Posted
2 minutes ago, 1989 generation said:

Ο Μελισσανίδης εξωαγωνιστικά σε είχε σε οκ επίπεδο, αν ήσουν σοβαρός αγωνιστικά θα το έπαιρνες.

Διαφωνώ.

Έφαγες τρελές σφαγές.

Posted
3 minutes ago, 1989 generation said:

Αλμέιδα και παίκτες το έχασαν πέρσι. Σε δύο παιχνίδια, 3 αγώνες πριν το τέλος, που υπό προυποθέσεις σου αρκούσε ένας βαθμός, δεν πήρες κανέναν. Και οκ, στην Τούμπα καθαρά το χάνουν Κάλενς και Γιώργης, δεν είσαι για να χάσεις, έχεις σταθεί καλά και έχεις ανατρέψει και σκορ. Στο τηγάνι όμως, με 15 μέρες διακοπή, με όλους τους πάικτες μέσα, με ένα γάβρο ψιλονωθρό, με ένα τηγάνι εκκλησία, με διαιτησία μια χαρά, δεν εμφανίζεσαι στο γήπεδο. Οπότε παίκτες και προπονητής, όλοι μαζί το έχασαν πέρσι. Ο Μελισσανίδης εξωαγωνιστικά σε είχε σε οκ επίπεδο, αν ήσουν σοβαρός αγωνιστικά θα το έπαιρνες.

Τελικό έπαιξε ο γαύρος πέρσι στο Καραϊσκάκη. Παιχνίδι που το περίμεναν πως κ πως ήταν 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
6 minutes ago, 1989 generation said:

Αλμέιδα και παίκτες το έχασαν πέρσι. Σε δύο παιχνίδια, 3 αγώνες πριν το τέλος, που υπό προυποθέσεις σου αρκούσε ένας βαθμός, δεν πήρες κανέναν. Και οκ, στην Τούμπα καθαρά το χάνουν Κάλενς και Γιώργης, δεν είσαι για να χάσεις, έχεις σταθεί καλά και έχεις ανατρέψει και σκορ. Στο τηγάνι όμως, με 15 μέρες διακοπή, με όλους τους πάικτες μέσα, με ένα γάβρο ψιλονωθρό, με ένα τηγάνι εκκλησία, με διαιτησία μια χαρά, δεν εμφανίζεσαι στο γήπεδο. Οπότε παίκτες και προπονητής, όλοι μαζί το έχασαν πέρσι. Ο Μελισσανίδης εξωαγωνιστικά σε είχε σε οκ επίπεδο, αν ήσουν σοβαρός αγωνιστικά θα το έπαιρνες.

Στην τούμπα μας αρκούσε το «χ»

Στο Φάληρο θέλαμε μόνο διπλό

Posted
2 minutes ago, AlexKR21 said:

Στην τούμπα μας αρκούσε το «χ»

Στο Φάληρο θέλαμε μόνο διπλό

Με χ παιρναμε πρωταθλημα γιατι δεν θα μπορουσε ο βου να ας περασει. Αυτοκτονια ηταν. Στο καραισκαη δεν κατεβηκαμε. 

  • Δικεφαλάκι 2
Posted
4 minutes ago, Vagos21 said:

Τελικό έπαιξε ο γαύρος πέρσι στο Καραϊσκάκη. Παιχνίδι που το περίμεναν πως κ πως ήταν 

Παιχνίδι κέντρου ήταν, μόνος σου δέχτηκες δύο γκολ, οι άλλοι πιο πολύ το conference σκέφτονταν. Αν ήσουν σοβαρός, μια χαρά θα κέρδιζες.

Posted
7 minutes ago, MITSAKLAS said:

Διαφωνώ.

Έφαγες τρελές σφαγές.

Οκ ήσουν, έφαγες και κάποια πιστολιάσματα. Γι αυτό δε λέω σούπερ. Αλλά οι περισσότερες γκέλες είναι θέμα απόδοσης στο γήπεδο.

Posted
Just now, 1989 generation said:

Παιχνίδι κέντρου ήταν, μόνος σου δέχτηκες δύο γκολ, οι άλλοι πιο πολύ το conference σκέφτονταν. Αν ήσουν σοβαρός, μια χαρά θα κέρδιζες.

Το θυμάμαι τελείως διαφορετικά. Κλοτσιές , φουλ πίεση, βασικοί όλοι κλπ. Αντίθετα θυμάμαι να μην εμφανίζονται καν στην τούμπα 

Posted
2 hours ago, Atlas21 said:

Ο Αλμέιδα τα ζήτησε αυτά. Πισαρό ήταν προσωπική έμπνευση.

Δυσκολεύομαι να το πιστέψω ότι ο Αλμειδα το ζήτησε. Γιατί και φέτος που του φέρανε το Μαρτιαλ δεν είπε δεν τον θέλω τι να τον κάνω; Ούτε χαλάστηκε που του έφεραν 2 τερματοφύλακες Καλύτερους από πέρυσι.

 

Απλα πέρυσι το σκαουτινγκ τελείωνε στον Μακάμπου, τον Λιούμπισιτς, τον Καλενς που θυμόταν ο Αλμειδα από το MLS και τον Πιζάρο που τον είχε στη Chivas.

 

Το ότι μας έλεγαν ότι είναι όλα αποφάσεις Αλμειδα είναι για να απορροφήσει τους κραδασμούς.

 

Περυσι μας έλεγαν δεν έρχονται παίκτες στην Ελλάδα και φέτος φέραμε Μαρσιαλ χωρίς Ευρώπη..

Posted
1 minute ago, Araujo21 said:

Με χ παιρναμε πρωταθλημα γιατι δεν θα μπορουσε ο βου να ας περασει. Αυτοκτονια ηταν. Στο καραισκαη δεν κατεβηκαμε. 

Πού διαφωνούμε;

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×