Popular Post amd Posted June 5, 2025 Popular Post Posted June 5, 2025 χωρις εσενα η ΑΕΚ θα ηταν διαφορετικη για παρα πολλους σε ευχαριστουμε 13 18 27
Nickpes21 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Μακάρι όλοι να αγαπήσουμε και να βλέπουμε την ΑΕΚ όπως εσύ.... σου χρωστάμε περισσότερα από όσα μπορούμε να καταλάβουμε, καλό ταξίδι 1
Mike Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 "Κι αν δεν έχω καθόλου λεφτά Χατζηχρήστο τα πήρες κι αυτά "Κι αν η γκόμενα μ έχει σχολάσει Χατζηχρήστο μ έχεις χαλάσει " Κι αν μια μέρα θα φύγεις εσύ Θα αναλάβει ο Χομεϊνί " Από την ώρα που έγινε γνωστό,μου κόλλησε αυτό το σύνθημα ,τέτοια εποχή αρχές 00' στην Ελαφόνησο του κάναμε καντάδα Καλό ταξίδι Μίμη, δεν θα υπάρξει άλλος σα κι εσένα 6
Petros1924 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Ως μελος της νεοτερης γενιας, δεν εχω τις εμπειριες που εχετε οι περισσοτεροι, οριακα τον προλαβα ενεργο στα δρωμενα της ΑΕΚ. Καθε φορα ομως που τον ακουγα να μιλαει για την ΑΕΚ ανατριχιαζα. Πραγματικος ιεραποστολος, φαινοταν οτι η αγαπη του για την ομαδα ηταν πραγματικα παθολογικη ,κατι το απιστευτα βαθυ. Ευχαριστουμε για ολα.. 1
tarasfw Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Θα χαραξεις και εκεί πάνω κιτρινομαυρο μονοπάτι. Καλό ταξίδι αρχηγέ
moukie Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Καλό ταξίδι αρχηγέ, θα είσαι για πάντα η ΑΕΚ που αγαπήσαμε και η αιτία που έχουμε αδέρφια σε όλη τη γη. 8
parakmiakos Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Δεν θα υπάρξει ποτέ άλλος σαν κι εσένα. Αρχηγός για πάντα.
aris2168 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 1 minute ago, Petros1924 said: Ως μελος της νεοτερης γενιας, δεν εχω τις εμπειριες που εχετε οι περισσοτεροι, οριακα τον προλαβα ενεργο στα δρωμενα της ΑΕΚ. Με αφορμη αυτο, ψαξτε, μαθετε, διαβαστε. Δε θα γινετε μονο καλυτεροι ΑΕΚτζηδες, θα γινετε καλυτεροι ανθρωποι. Καλο ταξιδι. 3 2
Micro21 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Καλο ταξιδι αρχηγε.Λογω ηλικιας δεν σε προλαβα στα ντουζενια της πορειας σου,αλλα ειναι δεδομενο οτι χασαμε σημερα ενα αναποσπαστο κομματι της ΑΕΚ οπως την ξερουμε. Συλληπητηρια στους οικειους του. 1
bladerunner21 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Αφιερωσες την ζωή σου στην, κ για την ΑΕΚ. Αθάνατος!
Man Of Faith Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Είχα την ελπίδα πως θα το ξεπεράσει. Το μεγαλύτερο κεφάλαιο του οπαδικου κόσμου της ΑΕΚ έκλεισε. Ελαφρύ το χώμα.
Αναβολή 21 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Ευχαριστούμε για όλα αρχηγε. Τι τραγούδι να σου πω.. εκεί που πας..
Araujo21 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Ευχαριστουμε για ολα Αρχηγε. Αν υπηρχε πυλωνας στο νεο γηπεδο για την αδολη προσφορα στην ΑΕΚ δικαιωματικα ανηκει στον Δημητρη Χατζηχρηστο. Αθανατος
MITSAKLAS Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 Μας έκανες όλους μεταξύ μας αδέρφια. Καλό ταξίδι... 😢 1
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now