Jump to content

Recommended Posts

Posted

Αντίο αρχηγέ . Κανείς σαν εσένα . 

Posted

Μακάρι όλοι να αγαπήσουμε και να βλέπουμε την ΑΕΚ όπως εσύ.... σου χρωστάμε περισσότερα από όσα μπορούμε να καταλάβουμε, καλό ταξίδι 

  • Μπομπίτσα 1
Posted

Καλό ταξίδι Αρχηγέ

Posted

"Κι αν δεν έχω καθόλου λεφτά 

Χατζηχρήστο τα πήρες κι αυτά 

"Κι αν η γκόμενα μ έχει σχολάσει 

Χατζηχρήστο μ έχεις χαλάσει "

Κι αν μια μέρα θα φύγεις  εσύ 

Θα αναλάβει ο Χομεϊνί "

 

Από την ώρα που έγινε γνωστό,μου κόλλησε αυτό το σύνθημα ,τέτοια εποχή αρχές 00' στην Ελαφόνησο του κάναμε καντάδα 

Καλό ταξίδι Μίμη, δεν θα υπάρξει άλλος σα κι εσένα 

 

 

  • Δικεφαλάκι 6
Posted

Ως μελος της νεοτερης γενιας, δεν εχω τις εμπειριες που εχετε οι περισσοτεροι, οριακα τον προλαβα ενεργο στα δρωμενα της ΑΕΚ. Καθε φορα ομως που τον ακουγα να μιλαει για την ΑΕΚ ανατριχιαζα. Πραγματικος ιεραποστολος, φαινοταν οτι η αγαπη του για την ομαδα ηταν πραγματικα παθολογικη ,κατι το απιστευτα βαθυ. Ευχαριστουμε για ολα..

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Καλο ταξιδι Αρχηγε.

Posted

Θα χαραξεις και εκεί πάνω κιτρινομαυρο μονοπάτι. Καλό ταξίδι αρχηγέ 

Posted

Καλό ταξίδι αρχηγέ, θα είσαι για πάντα η ΑΕΚ που αγαπήσαμε και η αιτία που έχουμε αδέρφια σε όλη τη γη. 

  • Δικεφαλάκι 8
Posted

Δεν θα υπάρξει ποτέ άλλος σαν κι εσένα. 

Αρχηγός για πάντα.

Posted

Καλό παράδεισο αρχηγέ

Posted
1 minute ago, Petros1924 said:

Ως μελος της νεοτερης γενιας, δεν εχω τις εμπειριες που εχετε οι περισσοτεροι, οριακα τον προλαβα ενεργο στα δρωμενα της ΑΕΚ. 

Με αφορμη αυτο, ψαξτε, μαθετε, διαβαστε.

Δε θα γινετε μονο καλυτεροι ΑΕΚτζηδες, θα γινετε καλυτεροι ανθρωποι.

Καλο ταξιδι.

  • Δικεφαλάκι 3
  • Μπομπίτσα 2
Posted

Καλο ταξιδι αρχηγε.Λογω ηλικιας δεν σε προλαβα στα ντουζενια της πορειας σου,αλλα ειναι δεδομενο οτι χασαμε σημερα ενα αναποσπαστο κομματι της ΑΕΚ οπως την ξερουμε.

Συλληπητηρια στους οικειους του.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Αφιερωσες την ζωή σου στην, κ για την ΑΕΚ. 

Αθάνατος! 

Posted

Είχα την ελπίδα πως θα το ξεπεράσει.

Το μεγαλύτερο κεφάλαιο του οπαδικου κόσμου της ΑΕΚ έκλεισε.

Ελαφρύ το χώμα.

Posted

Ευχαριστούμε για όλα αρχηγε.

Τι τραγούδι να σου πω.. εκεί που πας..

Posted

Καλό ταξίδι αρχηγέ !

Posted

Ευχαριστουμε για ολα Αρχηγε.
Αν υπηρχε πυλωνας στο νεο γηπεδο για την αδολη προσφορα στην ΑΕΚ δικαιωματικα ανηκει στον Δημητρη Χατζηχρηστο. Αθανατος 
 

Posted

Μας έκανες όλους μεταξύ μας αδέρφια.

Καλό ταξίδι...

😢

  • Μπομπίτσα 1
Posted

Καλό παράδεισο και σε ευχαριστούμε για όλα αρχηγέ!  💣💛 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×