Jump to content

Γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια - Vol. VI


Skepastos
 Share

Recommended Posts

Παιδιά αν ψάξουμε να βρούμε πράγματα που μας χαλάνε, το μόνο σίγουρο είναι οτι θα βρούμε αρκετα. Οι θέσεις, ο σχεδιασμός, η αισθητική, η άνεση, η ακουστική, το ύψος, η πρόσβαση....Ολα αυτά είναι υποκειμενικα. Ενα ειναι το αντικειμενικό. Οτι η ΑΕΚ αποκτά καινούργιο γήπεδο για μια ζωή. Και το γεγονός αυτό απο μόνο του είναι ιστορικό και μεγαλειώδες. Οσον αφορά τη χωρητικότητα. Κανείς δεν πρόκειται να μάθει το ακριβές νούμερο, παρά αυτό που θα δηλωθεί στα χαρτια. Αν εμείς θέλουμε μια φορά να είναι όσο μεγαλυτερο γίνεται αυτοι θέλουν δέκα. Πολλοί τρόποι υπάρχουν να αυξήσεις τη χωρητικότητα του γηπέδου. Τον πρώτο τον έχουμε πει ήδη. Η επιλογή του πλάτους του καθίσματος. κανενός κώλος δεν πρόκειται να καταλάβει αν το καρεκλάκι είναι 40cm η 38cm

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Η ΟΥΕΦΑ έχει κάποια στάνταρ για τα πάντα , απο τη στιγμή που θα τα ακολουθήσουμε κατα γραμμα και με το παραπάνω για να είναι το γήπεδο κορυφαιο 4αστερο και ικανό για τελικό europa δεν υπάρχει θέμα ανέσεων .

Link to comment
Share on other sites

 Η επιλογή του πλάτους του καθίσματος. κανενός κώλος δεν πρόκειται να καταλάβει αν το καρεκλάκι είναι 40cm Η 38 cm κανεις κωλος δεν θα το καταλαβει

tin nomizate tzampa kanei diaita to xeli?

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Οσο για την ακουστική δεν χρειάζεται μελέτη απλά σκεφτείτε οτι 30.000+ θα είναι σε απόσταση αναπνοής απο το γήπεδο ( λόγο σχεδίου με δυο διαζωματα βάση χώρου) και ενα χαμηλό σκέπαστρο απο πάνω .λίγο να φωναζουμε θα τρέμουν στο γήπεδο .

Και εδώ μπαίνει η ανάγκη της ΑΕΚ να τελειώσουμε με τα επεισόδια εντός γηπέδου .

Οσο για το Καραϊταβλι απο τη στιγμή που το δικό μας θα είναι με δυο διαζώματα , κτιστό και οχι προκατ ( όπως του γαυρου που οι προκατ κερκίδες στηρίζονται στη μεταλλική προκατ κατασκευή του σκεπαστρου ) και με τόσους χώρους εντός γηπεδου ( αιθουσες vip , μουσεία κτλ κτλ) δεν υπάρχει καν σύγκριση ανεξαρτήτου χωρητικότητας .

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που δεν ξέρω αν έχει γραφτεί .Οπως έχω δει στα σχέδια κάθε θύρα θα έχει ξεχωριστή ελεγχόμενη είσοδο (με διαδρομο) με τουρνικιε και εκεί θα γίνεται ο έλεγχος (όταν περάσουν στο τουρνικιε) . Θα είναι αδύνατον να μπει κάποιος στο γήπεδο χωρίς εισιτήριο γιατί δεν θα υπάρχει άλλη είσοδος ακόμα και αν σκαρφαλώσει .

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Κώστα δεν μιλησα για τον αριθμό των θεατών αλλα οτι έχουμε δυο διαζώματα που ο κόσμος θα είναι αντικειμενικά πιο κοντά στο γήπεδο ( σε σύγκριση με γαυρου πχ) και ενα σκέπαστρο χαμηλό χωρίς μεγάλα ανοίγματα .

Αυτά ,χωρίς να το γνωρίζω σίγουρα φυσικά, νομίζω οτι θα αυξήσουν την ακουστική αφού ο ήχος δεν θα χάνεται ( πχ απο το κάτω διάζωμα θα πηγαίνει προς το γήπεδο ή θα επιστρέφει λόγο ανω διαζώματος και απο το πάνω πάλι το ίδιο λογο χαμηλού Σκεπαστού και όχι μεγάλων ανοιγμάτων στη πλάτη (όπως γαύρου).

 

Βρήκα και μια σχετική φωτο

 

 

Sound-waves-in-stadium.jpg

 

υ.γ. Τώρα που το ψάχνω υπάρχει δυνατότητα να βελτιώσεις την ακουστική βάζοντας ειδικά πάνελ και με κάποιες άλλες τεχνικές ...

Link to comment
Share on other sites

Επισης μπακαλιστικα εντελως οταν μιλαμε για +1000 θεσεις πχ δεν ειναι λιγο.

Με δεδομενο οτι θα παιξεις ανα σεζον χοντρικα 16 ματς Πρωταθληματος, 4 Κυπελλου και 5 Ευρωπαικα παμε στα 25 ματς/σεζον.

Με +1000 θεσεις μιλαμε για δυνατοτητα να εχεις κοψει στο τελος της σεζον +25,000 εισιτηρια.

Βαλτε εναν μεσο ορο εισιτηριου 25€ και παμε στα +600,000€/χρονο.

Μανι μανι δηλαδη καλυπτεις το χαντικαπ στα τηλεοπτικα με τον βασικο σου ανταγωνιστη.

Το βασικοτερο ομως, ειναι πως ακομα και αν δεν κανεις μεγαλυτερους μο απο τον γαυρο οπως λεει ο Amd (προσωπικα θεωρω οτι την πρωτη πενταετια θα ειναι φισκα) εχεις παντα την δυνατοτητα να γραψεις καλυτερους μεσους ορους γεγονος που θα σε εκτιναξει εμπορικα.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Στην ακουστική του γηπέδου σαφώς παίζει μεγάλο ρόλο το γεγονός οτι το κάτω διάζωμα θα είναι "σκεπασμένο" απο το πάνω, συνεπώς θα δημιουργείται "ηχείο" ανάμεσα στα 2 διαζώματα (θα "εγκλωβίζεται" ο ήχος) 

Link to comment
Share on other sites

E αυτο διαβαζα-παρεθεσα για την Τοτεναμ, οτι ειναι καλυτερα λεει αν η μια μερια δεν εχει διαζωμα στους οργανωμενους, οπως το γηπεδο της ντορντμουντ , γιατι ετσι δε "σπαει" ο ηχος.

 

Να σου πω ειδικός με τον ήχο δεν είμαι αν και είναι πολύ ωραία επιστήμη. Νομίζω οτι μεγάλο ρόλο στον ήχο παίζει και η αντήχηση. Ο αντίλαλος, το βουητό δηλαδή. Φαντάσου οτι ο ήχος δεν χάνεται οταν σταματήσεις να φωνάζεις αλλά συνεχίζει να υπάρχει για κάποια δευτερόλεπτα. Επίσης οταν ο ήχος προσκρούει σε τοιχώματα - επιφάνειες, τμήμα του απορροφάται και τμήμα του ανακλάται. Το μπετό είναι το λιγότερο ηχοαπορροφητικό ηλικό, το μεγαλύτερο μέρος του ήχου ανακλάται, όταν προσκρούσει σε τέτοια επιφάνεια. Στο μισό κατω διάζωμα που θα είναι χωμένο στο πάνω, ο ήχος θα εγκλωβίζεται ανάμεσα στα 2 επίπεδα και θα ανακλάται απο το δάπεδο στις πάνω κερκιδες και πάλι πίσω μέχρι να χαθεί τελείως. Οσο όμως φωνάζεις, αυτός ο κύκλος θα συνεχίζεται ασταμάτητα. Ο ήχος όμως που φεύγει στο περιβάλλον "χάνεται"....Επίσης οσον αφορά το πάνω διάζωμα, επιλέγοντας το κατάλληλο υλικό και δίνοντας την κατάλληλη γωνία στο υλικό του στεγάστρου, μπορείς να "οδηγήσεις" τον ήχο προς τον αγωνιστικό χώρο. 

 

Με λίγα λόγια, εγώ δεν νομίζω οτι θέλει κάποιος ο ήχος να χάνεται ανεξέλλεγτα στο περιβάλλον, οτι κάνουν καλό οι σκεπαστές εξέδρες (εστω οι μισες) καθώς και το στέγαστρο το ίδιο. Ετσι λειτουργούσε και η Σκεπαστή, για αυτό είχε και αυτή την υπέροχη δυναμική. Λειτουργούσε σαν ηχείο, με τις ανακλάσεις του ήχου και την αντήχηση. 

 

Αυτά που λέω όλα βέβαια μπορεί να είναι και μπούρδες. Οπως και να έχει θα το ζήσουμε και θα το ακούσουμε με τα αυτιά μας. Νομίζω θα είναι απερίγραπτο

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

να κανω εδω ενα μικρο μουσικο διαλειμμα και να γαμωσταυρισω ΞΑΝΑ το μικρο αρχιδακι Ντεμη Νικολαιδη που ελεγε οτι γηπεδο στη Νεα Φιλαδελφεια ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...

 

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΡΕ ΑΡΧΙΔΑΚΙ

 

ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕΣ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

 

ΧΥΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΜΑΛΑΚΑΚΟ

 

ΓΑΜΗΜΕΝΕ ΜΠΙΝΕ ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω ειδικός με τον ήχο δεν είμαι αν και είναι πολύ ωραία επιστήμη. Νομίζω οτι μεγάλο ρόλο στον ήχο παίζει και η αντήχηση. Ο αντίλαλος, το βουητό δηλαδή. Φαντάσου οτι ο ήχος δεν χάνεται οταν σταματήσεις να φωνάζεις αλλά συνεχίζει να υπάρχει για κάποια δευτερόλεπτα. Επίσης οταν ο ήχος προσκρούει σε τοιχώματα - επιφάνειες, τμήμα του απορροφάται και τμήμα του ανακλάται. Το μπετό είναι το λιγότερο ηχοαπορροφητικό ηλικό, το μεγαλύτερο μέρος του ήχου ανακλάται, όταν προσκρούσει σε τέτοια επιφάνεια. Στο μισό κατω διάζωμα που θα είναι χωμένο στο πάνω, ο ήχος θα εγκλωβίζεται ανάμεσα στα 2 επίπεδα και θα ανακλάται απο το δάπεδο στις πάνω κερκιδες και πάλι πίσω μέχρι να χαθεί τελείως. Οσο όμως φωνάζεις, αυτός ο κύκλος θα συνεχίζεται ασταμάτητα. Ο ήχος όμως που φεύγει στο περιβάλλον "χάνεται"....Επίσης οσον αφορά το πάνω διάζωμα, επιλέγοντας το κατάλληλο υλικό και δίνοντας την κατάλληλη γωνία στο υλικό του στεγάστρου, μπορείς να "οδηγήσεις" τον ήχο προς τον αγωνιστικό χώρο. 

 

Με λίγα λόγια, εγώ δεν νομίζω οτι θέλει κάποιος ο ήχος να χάνεται ανεξέλλεγτα στο περιβάλλον, οτι κάνουν καλό οι σκεπαστές εξέδρες (εστω οι μισες) καθώς και το στέγαστρο το ίδιο. Ετσι λειτουργούσε και η Σκεπαστή, για αυτό είχε και αυτή την υπέροχη δυναμική. Λειτουργούσε σαν ηχείο, με τις ανακλάσεις του ήχου και την αντήχηση. 

 

Αυτά που λέω όλα βέβαια μπορεί να είναι και μπούρδες. Οπως και να έχει θα το ζήσουμε και θα το ακούσουμε με τα αυτιά μας. Νομίζω θα είναι απερίγραπτο

Και η 21, ως πεταλο με κυκλικό σχήμα, σε αντιθεση πχ με αυτα του καραισκακη,  ειχε πολυ καλή ακουστική οταν φωναζαν όλοι,  σε μεγαλα ευρωπαικά ή οποτε την ειχαν γεμισει βαζελογαυροι.

Link to comment
Share on other sites

Το γήπεδο πάει τέζα. Τόσο τέζα που εκτός απο τον Βαγενά μπήκε στο παιχνίδι και νέα κατασκευαστική εταιρεία (υπεργολάβοι). Στα βίντεο η οποίος περάσει απο εκεί θα τους καταλάβει, ειναι αυτοί με τα γαλάζια κράνη. Η ομάδα του Βαγενά έχουν τα κίτρινα φωσφοριζέ κράνη. Πάνω απο 60 άτομα δουλεύουν καθημερινά και απο τις 2 ομάδες!!!Παμε!!

  • Δικεφαλάκι 6
Link to comment
Share on other sites

Έχει βγάλει ανακοίνωση στο φμπουκ

ο Κοσκο πως λόγω θέματος σοβαρού

δε μπόρεσε να ανεβάσει βίντεο απτά σημερινά

και όσοι θέλουν μπορούν να ενημερωθούν

απτον ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ! Μικελατζελο

  • Δικεφαλάκι 6
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω πόσοι έχετε επισκεφθεί τον χώρο εν ώρα εργασιών.

Προσωπικά το έπραξα προχθές με αφορμή μια έκτακτη συνεδρίαση του Διαιτητικού CAS ΚΜ που διεξήχθη σε γνωστό ΝΦχώρο.

Οι σκηνές που διαδραματίζονται είναι επικές.

Μέχρι και "στροφή" των καμερών προς το φιλοθεάμον κοινό μοιάζει να επιβάλλεται.

Ας κρατήσει ο Κόσκο την κάμερα έργων και ας γυρίσει ο Μικελάντζελος την κάμερα να παίρνει κόΖμο.

Παπούδαροι συνταξιούχοι οικοδόμοι που κάποτε έσπαγαν τις πλάκες πεζοδρομίου στην Κλαυθμώνος σε κινητοποιήσεις, σχολιάζουν -απόμαχοι πια- τεχνικές λεπτομέρειες του έργου.

"Βρε, βάλτε τις μπετόβεργες πιο δεξΆ να φκιάστε χώρο να δουλέψουνε οι αΘρώποι με την ησυχία τωνε"

"Μανώλη, το σενάζι λίγο ψηλά δεν το ρίχνουνε ? Τι λες ?"

"Τότες οι καλουπατζήδες ήντονε όλοι μερακλήδες, τώρα πατ κιούτ τελειώσαμε. Τι να πεις ...."

"Φίλεεεεεε (με στεντόρεια φωνή) λίγο αραιό το βλέπω το μπετό, για κοιτάχτε το !!!"

"Βασιλάκη, πάω για κατούρημα στα δέντρα, βάστα μου τη θέση μην τη πιάσουνε όσο λείπω"

Πραγματικά συγκινητικές ανθρώπινες Ενωσίτικες στιγμές ....

  • Δικεφαλάκι 14
Link to comment
Share on other sites

Τελικά επανήλθε ο Κοσκο στα γυρίσματα.

Όλα καλά.

 

Τι είχε παίξει Γιώργη χθες

και άφησε Μικελάντζελο

μονο του

να παιζει μπαλίτσα ;

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

  • George_D pinned this topic
  • George_D locked and unpinned this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×