Jump to content

Ταινίες 🎞️


Guest
 Share

Recommended Posts

Eida k to Arrival  sci-fi  k etsi 2,5/5 

 

Άνετο 8 για εμένα (10αρα κλίμακα για το σπάσιμο).

 

Είδα John Wick 2 (8/10)

Αν σας άρεσε το 1, θα σας αρέσει και αυτό. Συνεχίζει το world building και το action είναι καταιγιστικό.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Allied.

3/5

Αξιζει. Δειτε τη.

? ολυ κλασατη γυναικα η Κοτιγιαρ.

Link to comment
Share on other sites

Nocturnal animals (Νυκτοβια πλασματα) => 3,8/5

(? αραξενιαρικο αλλα καλογυρισμενο και ενδιαφερον, δεν μπορουσα να αποφασισω αναμεσα σε 3,5 και 4)

Link to comment
Share on other sites

αντιρρησιας συνειδησης: 3,8/5

Δεν μου αρεσε καθολου. Με απογοητευσε.

Link to comment
Share on other sites

αντιρρησιας συνειδησης: 3,8/5

 

Σαν στόρυ και γενικά ως ταινία την είδα ευχάριστα.

Η μόνη μου ένσταση ήταν κάποιες στιγμές μάχης που μου θύμισαν "Σουλιώτες" όπου έριχνε ο Χρήστος ? ολίτης ΜΙΑ με το καριοφύλι και 86 Τούρκοι σωριάζονταν στο χώμα νεκροί.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

Σαν στόρυ και γενικά ως ταινία την είδα ευχάριστα.

Η μόνη μου ένσταση ήταν κάποιες στιγμές μάχης που μου θύμισαν "Σουλιώτες" όπου έριχνε ο Χρήστος ? ολίτης ΜΙΑ με το καριοφύλι και 86 Τούρκοι σωριάζονταν στο χώμα νεκροί.

 

Ισχυει ? ατερα, ειχε και σκηνες Ραμπο η ταινια αλλα γενικοτερα δεν περασε τα ορια της υπερβολης. τουλαχιστον στα ματια μου. σαλτσα μπορει να ειχε αλλα δεν ξεφτυλιστηκε.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Τί, εκτός απο Στυλ-? αρακουμή έχουμε και Νονό-Άδη;

Ε ζαμε.

 

Τόσο "φρέσκος" στο ΚΜ ?

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Γλεντα τους οπου τους βρισκεις Γιωργη..

Αντιγιακουμακης κλαμπ 21.

Link to comment
Share on other sites

Όταν θα μάθετε εσείς την διαφορά μεταξύ "αριστοκρατικού μπήχτη" και "σαβουρογάμη", ο Χρήστος Αραβίδης θα φορά το περιβραχιόνιο του αρχηγού της ΑΕΚ και ο υδράργυρος στην Κόλαση θα είναι στο -35.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nονε ισως σενδιαφερει αυτο :D

 

 

Κόπολα: Ο Νονός δεν θα μπορούσε να γίνει σήμερα

9f447859acecf80c6bc6b1892f10f06c.jpg

Ο Αλ ? ατσίνο θεωρήθηκε πολύ κοντός, από τον Μάρλον Μπράντο ζητήθηκε να κάνει δοκιμαστικό και ο σκηνοθέτης Φράνσις Φορντ Κόπολα παραλίγο να απολυθεί. Ο σκηνοθέτης και το καστ του «Νονού» θυμήθηκαν χθες Σάββατο, κατά τη συνάντησή τους στη Νέα Υόρκη με την ευκαιρία της 45ης επετείου της ταινίας, τις δοκιμασίες, την επιμονή και την έμπνευση που είχαν ως αποτέλεσμα τις βραβευμένες με Όσκαρ ταινίες για τη Μαφία.

Για τον Κόπολα, «Ο Νονός» δεν θα μπορούσε να γίνει σήμερα επειδή τα στούντιο θα αρνούνταν να αναλάβουν ένα τέτοιο σχέδιο. «Δεν θα είχε πάρει ποτέ το πράσινο φως» από κάποιο στούντιο, δήλωσε χθες στο στρογγυλό τραπέζι που οργανώθηκε απο το κινηματογραφικό φεστιβάλ της Τραϊμπέκα. 

«Τίποτε δεν παίρνει το πράσινο φως παρά μόνο αν είναι μια ταινία που θα έχει πολλές συνέχειες ή μια ταινία εμπνευσμένη από τα κόμικς της Marvel», πρόσθεσε.

Στο στρογγυλό τραπέζι κάθονταν και πολλοί από τους βασικούς ηθοποιούς της ταινίας, κυρίως ο Αλ ? ατσίνο, ο Ρόμπερτ Ντιβάλ και ο Τζέιμς Κάαν, αλλά επίσης ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο, ο οποίος ήταν παρών στη δεύτερη ταινία του «Νονού». 

Οι παριστάμενοι παρακολούθησαν διαδοχικά τις ταινίες «Ο Νονός» (1972) και «Ο Νονός: Μέρος Β» (1974) μαζί μ' ένα κοινό 6.000 ανθρώπων κατά το κλείσιμο του φεστιβάλ της Τραϊμπέκα.

Ο σκηνοθέτης, ο οποίος έχει τιμηθεί δύο φορές με Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες για τις ταινίες «Η συνομιλία» και «Αποκάλυψη Τώρα», αναφέρεθηκε επίσης στις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη διάρκεια των γυρισμάτων.

Μέχρι και πολλές εδομάδες μετά την έναρξη των γυρισμάτων, δεν είχε πάψει να κυκλοφορεί η φήμη ότι ο Φράνις Φορντ Κόπολα επρόκειτο να αντικαστασταθεί.

Ο Κόπολα υπενθύμισε επίσης πως το στούντιο Paramount, που έκανε την παραγωγή της ταινίας, δεν ήθελε τον Μάρλον Μπράντο, που τελικά τιμήθηκε με Όσκαρ πρώτου ρόλου για την ερμηνεία του ως Βίτο Κορλεόνε, αλλά ούτε και τον Αλ ? ατσίνο.

«Μου είπαν (διευθυντές του στουντιο) πως το να έχω τον Μπράντο στην ταινία θα την κάνει λιγότερο εμπορική απ' ό,τι αν έχω κάποιον εντελώς άγνωστο», είπε ο Κόπολα. Το στούντιο αργότερα συμφώνησε «εφόσον ο Μάρλον θα έκανε ένα δοκιμαστικό και θα το έκανε δωρεάν και θα έβαζε ρήτρα ένα εκατομμύριο δολάρια ότι δεν θα προκαλούσε φασαρίες στη διάρκεια της παραγωγής».

Έτσι ο θρυλικός ηθοποιός ταινιών όπως οι «Το λιμάνι της αγωνίας» και «Λεωφορείο ο ? όθος» πήρε τον ρόλο έπειτα από δοκιμαστικό.

Στο δοκιμαστικό αυτό ο Μπράντο είχε την ιδέα να βάλει μέσα στο στόμα του κομμάτια χαρτί ώστε να έχει το ύφος «ενός μπουλντόγκ», αφηγήθηκε ο Φράνσις Φορντ Κόπολα. Σκέφτηκε επίσης, χωρίς υπόδειξη απο τον σκηνοθέτη, να υιοθετήσει μια λαρυγγώδη φωνή που έμεινε στην ιστορία, σχεδόν ένα ψιθύρισμα.

Έπειτα από μερικά λεπτά, ο Μάρλον Μπράντο απαντούσε στο τηλέφωνο με τη φωνή του Δον Κορλεόνε, θυμάται ο Φράνσις Φορντ Κόπολα.

Όμως η αρχή δεν ήταν καθόλου ευοίωνη. Ο Κόπολα παραλίγο να απολυθεί αρκετές φορές και συνάντησε σκληρή αντίσταση όταν θέλησε να προσλάβει τόσο τον Μπράντο, όσο και τον Αλ ? ατσίνο. Θυμάται ότι η Paramount ήθελε να τοποθετήσει χρονικά το σενάριο της ταινίας στη δεκαετία του 1970 και να κάνει κάτι «φθηνό και γρήγορο». Και τρεις εβδομάδες μετά την έναρξη των γυρισμάτων, οι φασαρίες δεν είχαν τελειώσει. «Στους ανθρώπους του στούντιο δεν άρεσε καθόλου ο Μπράντο. Έλεγαν πως μουρμουρίζει και πως μασάει τα λόγια του και απεχθάνονταν την ταινία... Ήταν πολύ σκοτεινή», είπε ο Κόπολα.

Οι δύο ταινίες κέρδισαν εννέα Όσκαρ και έγιναν κλασικές του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Ο ? ατσίνο χρειάσθηκε να κάνει «αναρίθμητα» δοκιμαστικά για τον ρόλο του Μάικλ Κορελόνε. Οι επικεφαλής του στούντιο πίστευαν ότι είναι υπερβολικά κοντός και ήθελαν για τον ρόλο τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ ή τον Ράιαν Ο' Νιλ.

Όμως ο Κόπολα επέμεινε επειδή «κάθε φορά που διάβαζα το σενάριο, έβλεπα πάντα το πρόσωπο του ? ατσίνο, ιδιαίτερα στις σκηνές στη Σικελία».

Ο ? ατσίνο είπε πως ήθελε αρχικά τον ρόλο του θερμοκέφαλου γιου, του Σόνι, και πίστευε πως ο Κόπολα «ήταν τρελός» που ήθελε να τον βάλει να υποδυθεί τον Μάικλ.

«Σκεφτόμουν ότι πρόκειται είτε για όνειρο είτε για αστείο ... και μετά άρχισε όλη η δοκιμασία μ' αυτούς να μην με θέλουν και με τον Φράνσις να με θέλει», θυμάται ο ? ατσίνο. Η ταινία έβαλε τις βάσεις της σταδιοδρομίας του ως ενός από τους πιο αξιόλογους και βραβευμένους ηθοποιούς της γενιάς του.

Η τύχη έπαιξε ρόλο στη δημιουργία μερικών από τις πιο αξιομνημόνευτες σκηνες των δύο ταινιών. Η αποκάλυψη από τη σύζυγο του Κορλεόνε, την Κέι (Νταϊάν Κίτον), ότι έκανε άμβλωση εξαιτίας της φρίκης της για τα εγκλήματα του συζύγου της είχε προταθεί από την Τάλια Σάιρ (Κόνι).

Και η γάτα που ο Μπράντο κρατάει στην αγκαλιά του στην εναρκτήρια σκηνή του «Νονού», η οποία έρχεται σε έντονη αντίθεση με την τρομακτική παρουσία του, ήταν επίσης μια προσθήκη της τελευταίας στιγμής.

«Έβαλα αυτή τη γάτα στα χέρια του. Ήταν η γάτα του στούντιο. Τελειώσαμε με ένα και μόνο γύρισμα», είπε ο Κόπολα.

 

http://www.aek365.com/a-517751/kopola-o-nono-den-tha-mporouse-na-ginei-shmera.htm

 

 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Τα ρεμάλια της ? αραμάουντ έκοψαν τελικά τη σκηνή που ο Μπράντο ανοίγει το τόπικ του ΑΕΚ - ΟΣΦ? 2-0 στις 6/12/1970 ...

 

 

:angry:  :angry:  :angry:

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×