Jump to content

Recommended Posts

Posted
8 hours ago, ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 said:

Παιδια βλεπω το  snowpiercer στο νετφλιξ kai ειμαι στα μισά του 2022..

Δεν ξερω αν εχει αναφερθει αλλα στο ειδος του ειναι πολυ καλο και απο τα λιγα που περιμενω καθε μερα αργα το βραδυ να δω 2-3 επεισοδια..

Ανετα 7,5/10 απο μενα

image.png.79fa3ac1869d253a30902d957cbeb94f.png

ωραία η πρώτη σεζόν, ενταξει και η δευτερη αν και για μενα επεσε, ε την τρίτη την βαρέθηκα. θα τη δω καποια στιγμη αλλα κούρασε.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Redemption cosmote kalo. 6 epeiaodiakia astynomiko sro dublin

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
On 6/4/2022 at 6:58 AM, Geologos said:

θα τη δω καποια στιγμη αλλα κούρασε.

Το τελος της 3ης προμηνύει και 4 η. 

Posted (edited)
On 6/6/2022 at 9:13 PM, CHⓇIS said:

Redemption cosmote kalo. 6 epeiaodiakia astynomiko sro dublin

Για πες καναλι να μη τα ψαχνω ολα ..

Το βρηκα στο σερις..θα ψαξω τη μερα..

Edited by ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21
Το βρηκα στο σερις..θα ψαξω τη μερα..
Posted
7 hours ago, ΜΗΤΣΟΣ-ΚΑΤΟΥΝΑΞΗΡΟΜΕΡΟΥ21 said:

Για πες καναλι να μη τα ψαχνω ολα ..

Το βρηκα στο σερις..θα ψαξω τη μερα..

Στο πλας ον ντιμαντ ειναι

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Lincoln lawyer - netflix - 7/10 απο μένα. 

Σε πολλά σημεία μου θυμίζει suits, ότι πρέπει πάντως για άραγμα βραδάκι κτλ. 

Posted
1 hour ago, enck1 said:

 

Σε πολλά σημεία μου θυμίζει suits

Άφησαν να περάσει λίγο καιρός και άρχισαν τις απομιμήσεις (δεν το έχω δει το Lincoln), αλλά Suits είναι μοναδικό στο είδος του.

Posted

Για τους λατρεις του ειδους οπως εμενα , ξεκινησε σε κοσμοτετβ «Star Trek: Strange New Worlds».

Δεν θα τολεγες κατι πανω απο μετριο αλλα προσωπικα δεν το χανω λογω τρελλας.

  • 3 weeks later...
Posted

606d197ca8bc53c41afaa33b175d4de1_original.jpg

 

BBC,

Αγγλικη επαρχία, (νοτιγχαμ....)

Εγληματα, ανθρακωρυχοι, πρώην απεργοσπάστες, θατσερ, μυστικα και ψεμματα.

Ωραιο.

  • Δικεφαλάκι 4
Posted

Επισης, 

3η σεζον καφρίλας για το 

ECTHEHUB.COM-2022-04-20T105552.210-1024x576.jpg

που ειχα αναφερει και παλιότερα παρά το φόβο της χλεύης του @The Magician

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Για τους Sci fi lovers ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση ο 3ος κύκλος του Orville του μακφαρλαν και είναι πιο δυνατό από ποτέ. Πραγματικά θεωρώ ότι αν και είναι απομίμηση του σταρ τρεκ ουσιαστικά τα έχει ξεπεράσει μακράν ειδικά από τα τελευταία τηλεοπτικά. 

Posted
11 hours ago, aris2168 said:

606d197ca8bc53c41afaa33b175d4de1_original.jpg

 

BBC,

Αγγλικη επαρχία, (νοτιγχαμ....)

Εγληματα, ανθρακωρυχοι, πρώην απεργοσπάστες, θατσερ, μυστικα και ψεμματα.

Ωραιο.

Το ξεκινησα ενα βραδυ αλλα δν ημουν σε "θεση" να το παρακολουθησω κ στο καπακι ασχοληθηκα με αμπρελα ακαντεμυ 3η σεζλονγκ ποτ βγηκε τις προαλες. 

Το χω στα επομενα που θα δω. 

Το χει το κοσμοτε

Posted
On 5/17/2022 at 12:16 AM, aris2168 said:

Για να ξεφευγουμε και λιγο απ τη θλιβερη ΑΕΚοπραγματικοτητα

Νομίζω δεν το χουμε πει

Παρα πολυ καλο, 

Slow Horses,

Εγγλέζικο, spy, με απολαυστικους Gary Oldman και Kristin Scott Thomas

sddefault.jpg

Σπευσατε.

Νομιζω η μονη καλη σειρα στο AppleTV

Posted

Άκυρο αλλά ποσο γαμάτο το two and a half man.. 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
6 hours ago, nedved21 said:

Νομιζω η μονη καλη σειρα στο AppleTV

Severance

Foundation
 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
On 6/28/2022 at 12:07 AM, aris2168 said:

606d197ca8bc53c41afaa33b175d4de1_original.jpg

 

BBC,

Αγγλικη επαρχία, (νοτιγχαμ....)

Εγληματα, ανθρακωρυχοι, πρώην απεργοσπάστες, θατσερ, μυστικα και ψεμματα.

Ωραιο.

Το ξεκίνησα κι εγώ. Είμαι στο 4ο επεισόδιο. Καλό μέχρι στιγμής. Με έχει κρατήσει.

Posted

Twe Zommers βελγική σειρά 6 επεισόδια, Netflix.

Καλό. 7.5/10

Posted

Γαματο 1ο επεισοδιο halo

Posted

Disenchantment, ένα άλλου τύπου Archer. 

Ελπίζω να τα έχετε δει αυτά ε

Posted
6 hours ago, Zara said:

Disenchantment, ένα άλλου τύπου Archer. 

Ελπίζω να τα έχετε δει αυτά ε

Archer δε δοκίμασα ποτέ.

Disenchantment βαρέθηκα μετά την πρώτη σεζόν. Γίνεται καθόλου καλύτερο?

Σε σχέση με Southpark family guy American dad Futurama, που τα τοποθετείς, για να πάρω μια ιδέα.

Posted

Sherwood πολύ καλό ε.

Thanks για την πρόταση.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
6 hours ago, Geologos said:

Archer δε δοκίμασα ποτέ.

Disenchantment βαρέθηκα μετά την πρώτη σεζόν. Γίνεται καθόλου καλύτερο?

Σε σχέση με Southpark family guy American dad Futurama, που τα τοποθετείς, για να πάρω μια ιδέα.

Αν και δεν έχω πρακτικά δει Southpark ή American dad (λόγο μη πρόσβασης), λογικά είναι άλλες λίγκες.

Αλλά επειδή αυτά τα δύο που ανέφερα είναι τόσο βιζουαλ ενός κόσμου με ενδιαφέρουσα σύσταση (μαγικός μεσαίωνας, σάι-φάι σιξτις), αξίζει να έχεις παραστάσεις - ειδικά όταν έχεις να βλέπεις ένα κάρο 'ρεαλιστικές' επαναλαμβανόμενες μετριάτζες. 

Ούτε που θυμάμαι που τα έχω σταματήσει/παρατήσει, το αρτσερ που είναι και παλιό θα το έχω ξαναξεκινήσει 4-5 φορές, αλλά βέβαια ούτε και το Φαμιλυ Γκαι θα καθόμουν ποτέ να το δω όλο.

Υγ. Disenchantment θα έλεγα ισάξιες οι δύο πρώτες, μετά πέφτει λίγο, άρα είσαι οκ. Κάνε το ίδιο και σε Αρτσερ να μας πεις κι από κει. 

Posted
On 7/2/2022 at 10:19 PM, Duck_Season said:

Severance

Foundation
 

Πολυ δυνατο το Foundation αν και δεν ειμαι καθολου του sci-fi, θα το τελειωσω το ΣΚ

Posted
1 hour ago, Zara said:

Αν και δεν έχω πρακτικά δει Southpark ή American dad (λόγο μη πρόσβασης), λογικά είναι άλλες λίγκες.

Αλλά επειδή αυτά τα δύο που ανέφερα είναι τόσο βιζουαλ ενός κόσμου με ενδιαφέρουσα σύσταση (μαγικός μεσαίωνας, σάι-φάι σιξτις), αξίζει να έχεις παραστάσεις - ειδικά όταν έχεις να βλέπεις ένα κάρο 'ρεαλιστικές' επαναλαμβανόμενες μετριάτζες. 

Ούτε που θυμάμαι που τα έχω σταματήσει/παρατήσει, το αρτσερ που είναι και παλιό θα το έχω ξαναξεκινήσει 4-5 φορές, αλλά βέβαια ούτε και το Φαμιλυ Γκαι θα καθόμουν ποτέ να το δω όλο.

Υγ. Disenchantment θα έλεγα ισάξιες οι δύο πρώτες, μετά πέφτει λίγο, άρα είσαι οκ. Κάνε το ίδιο και σε Αρτσερ να μας πεις κι από κει. 

Που εισαι και δεν εχεις προσβαση στο south park; 

Ολα τα επισοδεια free τα εχουν στο site τους https://www.southparkstudios.com/

Posted

Ιnnocent

Guilt

Decent agglikes seires cosmote

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×