Jump to content

Γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια - Vol. VI


Skepastos
 Share

Recommended Posts

17 minutes ago, Nestoridis21 said:

Αρα η Φωκων οπωσδηποτε γινεται πεζοδρομος και αν καποιος απο Νεα Ιωνια ερχομενος θελει π.χ. μια καθημερινη να βγει Λεωφορο Δεκελειας, πρεπει να περασει απο την υπογειοποιηση της Πατριαρχου Κωνσταντινου στο -1 (η στο -2). Αρα η μονη προσβαση στο γηπεδο για πουλμαν θα ειναι απο Νεα Ιωνια παραλληλα στο αλσος......ε ρε γλεντια...

Σωστός....Είναι το -2 που είπε ο AG21, δεν το θυμόμουν καλά. Η Χρ. Σμύρνης ερχόταν ουσιαστικά απο το "-3"

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, The Magician said:

Το 21-22 νομιζω ειναι μια καλη προβλεψη.

Αν η υπογειοποίηση τελειώσει μέσα στο 19, γιατί τόσο αργά; Εγώ στο μυαλό μου έχω τη σεζόν 20-21 πάντως...

Link to comment
Share on other sites

 Άρα η μόνη λογική της χ.  Σμυρνης ήταν  ίσως τα πουλμαν να έρχονται όσο γινεται αθόρυβα ,η αποσυμφόρηση της υπογειοποιησης της πατριαρχου και η δευτερη εναλλακτική είσοδος έξοδος.  Με τη αύξηση ίσως διπλασιασμός του κόστους ( καλύτερα να πανε άλλου αν πιασουν τοπο) όπως έγραψα καλώς τη καταργήσαμε.  

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Nestoridis21 said:

Αρα η Φωκων οπωσδηποτε γινεται πεζοδρομος και αν καποιος απο Νεα Ιωνια ερχομενος θελει π.χ. μια καθημερινη να βγει Λεωφορο Δεκελειας, πρεπει να περασει απο την υπογειοποιηση της Πατριαρχου Κωνσταντινου στο -1 (η στο -2). Αρα η μονη προσβαση στο γηπεδο για πουλμαν θα ειναι απο Νεα Ιωνια παραλληλα στο αλσος......ε ρε γλεντια...

Μισό. Αυτος που ερχεται απο Ν Ιωνια προς Λεωφορο Δεκελειας μια καθημερινη, θα περναει απο την υπογειοποιηση της πατριαρχουν κωνσταντινου στο -2, για να βγει που;; Και αν μπορει να βγει προς δεκελειας, γιατι δεν μπορουν τα πουλμαν να μπουν απο κει;;

Μπλεγμενα μου φαινονται.

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Μισό. Αυτος που ερχεται απο Ν Ιωνια προς Λεωφορο Δεκελειας μια καθημερινη, θα περναει απο την υπογειοποιηση της πατριαρχουν κωνσταντινου στο -2, για να βγει που;; Και αν μπορει να βγει προς δεκελειας, γιατι δεν μπορουν τα πουλμαν να μπουν απο κει;;

Μπλεγμενα μου φαινονται.

 

Εχεις δικιο, εκτος και αν η Πατριαρχου Κωνσταντινου απο εκει και περα μονοδρομηθει...

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AG21 said:

 Άρα η μόνη λογική της χ.  Σμυρνης ήταν  ίσως τα πουλμαν να έρχονται όσο γινεται αθόρυβα ,η αποσυμφόρηση της υπογειοποιησης της πατριαρχου και η δευτερη εναλλακτική είσοδος έξοδος.  Με τη αύξηση ίσως διπλασιασμός του κόστους ( καλύτερα να πανε άλλου αν πιασουν τοπο) όπως έγραψα καλώς τη καταργήσαμε.  

Σωστά, τώρα νομίζω απομένει μόνο η επιλογή της Ιωνίας (παράλληλη της Χρ. Σμύρνης) για να αποφεύγει κάποιος υπογειοποίηση και Δεκελείας...Αλλά αυτό ας το αφήσουμε προς το παρόν, θα το ξανακοιτάξω..

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως το κρατανε διπλης κατευθυνσης. Τωρα που γυρισα σπιτι δωστε λιγο χρονο να σας βαλω φωτο να καταλαβετε λιγο το περα δωθε. 

Σιγουρα αντενδεικνυται για αυτοκινητο η μερα αγωνα, δεν το συζητω αυτο. Αλλα εφοσον εγινε εκει το γηπεδο δεν υπηρχαν επιλογες παιδια, κακα τα ψεματα.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

Για να τα ξεκαθαρίζουμε. Με κόκκινο η υπογειοποίηση Πατριάρχου Κωνσταντίνου - Φωκών, με κίτρινο η υπογειοποίηση Χρ. Σμύρνης η οποία καταργείται


1.jpg

 

Η υπογειοποίηση της Χρ. Σμύρνης θα ερχόταν απο επίπεδο -3 και θα συναντούσε την υπογειοποίηση Πατρ. Κωνσταντίνου - Φωκών στο -2.



2.jpg



Οι κινούμενοι απο Πατριάρχου Κωνσταντίνου θα μπορούσαν είτε να να κινηθούν προς Φωκών -> Δεκελείας είτε να μπουν για λίγο εντός του γηπέδου και να κάνουν αναστροφή προς τη ράμπα της Χρ. Σμύρνης και απο εκεί να φύγουν Νότια. Στο σχέδιο φαίνεται το επίπεδο -2 όπου κατέληγαν οι 2 υπογειοποιήσεις. Με κόκκινο χρώμα η υπογειοποίηση Πατρ. Κωνσταντίνου - Φωκών, με κίτρινο η υπογειοποίηση Χρ. Σμύρνης, με πράσινο χρώμα η ράμπα προς το παρκινγκ του -1 και με μωβ ο χώρος στάθμευσης των λεωφορείων αθλητών όπου μέσω κυλιόμενων ραμπών (travelators) θα ανεβαίνουν στα αποδυτήρια του -1

 

Drawing1-Model.jpg

  • Δικεφαλάκι 3
Link to comment
Share on other sites

Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές με το πουλμαν των γαυρων κολλημένο στη κίνηση στη προσπαθεια να μπεί στο υπόγειο.  4-5 ώρες πριν θα έρχονται και το θα χάνουν από τη Δεκέλειας θα έχει ξανά νόημα. 

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Μισό. Αυτος που ερχεται απο Ν Ιωνια προς Λεωφορο Δεκελειας μια καθημερινη, θα περναει απο την υπογειοποιηση της πατριαρχουν κωνσταντινου στο -2, για να βγει που;; Και αν μπορει να βγει προς δεκελειας, γιατι δεν μπορουν τα πουλμαν να μπουν απο κει;;

Μπλεγμενα μου φαινονται.

 

Ετσι ακριβώς. Ν. Ιωνία -> υπογειοποιηση Πατρ. Κωνσνταντίνου - Φωκών - > Δεκελείας. Απο εκεί και τα πούλμαν αναγκαστικά

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, The Magician said:

Δυστυχως το κρατανε διπλης κατευθυνσης. Τωρα που γυρισα σπιτι δωστε λιγο χρονο να σας βαλω φωτο να καταλαβετε λιγο το περα δωθε. 

Σιγουρα αντενδεικνυται για αυτοκινητο η μερα αγωνα, δεν το συζητω αυτο. Αλλα εφοσον εγινε εκει το γηπεδο δεν υπηρχαν επιλογες παιδια, κακα τα ψεματα.

Ποιό κρατάνε διπλής κατεύθυνσης Ζάστρο (ευχαριστώ και για τις ευχές, καλή χρονια με υγεία)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nestoridis21 said:

Παντως αν ο μονος τροπος να προσελθει πουλμαν αντιπαλης ομαδας ειναι η Πατριαρχου Κωνσταντινου, που κινειται παραλληλα με τα ορια του Αλσους, βλεπω ειδικα στα βραδινα ματς, να βγαινουν τα φαντασματα βολτα μεσα στο Αλσος και να υπαρχουν συναπαντηματα με πουλμαν..ξαφνικα.... Α ρε Νεα Φιλαδελφεια με τα ωραια σου...!

Ρατεβού στην υπόγα θα είναι το μότο

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

23321.jpg?itok=S6n8UzKm

Αυτο ειχαμε προτεινει εμεις και απορριφθηκε για τους λογους που εγραψα πιο πισω. 

Προκριθηκε τελικα η πασοκικη λυση γιατι με νεες μελετες και νεο σχεδιο θα φταναμε 2030 και θα περιμεναμε το κρατος να εγκρινει μελετη.

Το γηπεδο και η περιοχη μερα αγωνα θα ειναι μακρια κι αλαργα και για τους κατοικους και για τους ασχετους που θελουνε ξερω γω να πιουνε καφε στη ΒΖ.

Για τους φιλαθλους πανω κατω δεν εχει πολλη σημασια εκτος αν εισαι Φιλαδελφειωτης. Εγω ελπιζω οτι οταν αρχισει και παιρνει τη μορφη που πρεπει η περιοχη με το ΡΣΑ, μπει το μετρό, γινει η αερογεφυρα-πεζογεφυρα και η διασυνδεση με το παρκο Προμπονα και το Ιωνικο παρκο, το πραγμα θα γινει πολυ βιωσιμο. 

Ειναι αστικος ιστος, πρωην προσφυγικη συνοικια και με ρυμοτομια "ελληνικη" με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειναι αθλος που το σηκωνει εκει ο Μελισσανιδης το γηπεδο και πιστεψτε με δεν υπηρχε αλλος τροπος να γινει εκτος απο τα τρικ που βλεπουμε.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, The Magician said:

23321.jpg?itok=S6n8UzKm

Αυτο ειχαμε προτεινει εμεις και απορριφθηκε για τους λογους που εγραψα πιο πισω. 

Προκριθηκε τελικα η πασοκικη λυση γιατι με νεες μελετες και νεο σχεδιο θα φταναμε 2030 και θα περιμεναμε το κρατος να εγκρινει μελετη.

Το γηπεδο και η περιοχη μερα αγωνα θα ειναι μακρια κι αλαργα και για τους κατοικους και για τους ασχετους που θελουνε ξερω γω να πιουνε καφε στη ΒΖ.

Για τους φιλαθλους πανω κατω δεν εχει πολλη σημασια εκτος αν εισαι Φιλαδελφειωτης. Εγω ελπιζω οτι οταν αρχισει και παιρνει τη μορφη που πρεπει η περιοχη με το ΡΣΑ, μπει το μετρό, γινει η αερογεφυρα-πεζογεφυρα και η διασυνδεση με το παρκο Προμπονα και το Ιωνικο παρκο, το πραγμα θα γινει πολυ βιωσιμο. 

Ειναι αστικος ιστος, πρωην προσφυγικη συνοικια και με ρυμοτομια "ελληνικη" με οτι αυτο συνεπαγεται. Ειναι αθλος που το σηκωνει εκει ο Μελισσανιδης το γηπεδο και πιστεψτε με δεν υπηρχε αλλος τροπος να γινει εκτος απο τα τρικ που βλεπουμε.


ουσιαστικά μάγε το ζουμί είναι οτι μένει μόνο η μια υπογειοποίηση Πατριάρχου Κωνσταντίνου - Φωκών η οποία θα σε βγάζει Δεκελείας και πάπαλα και όποιος κάνει το λάθος και μπει θα βλαστημάει. Με το "διπλή" κατεύθυνσης όμως τι εννοούσες?

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Skepastos said:

Ποιό κρατάνε διπλής κατεύθυνσης Ζάστρο (ευχαριστώ και για τις ευχές, καλή χρονια με υγεία)

Φωκων και Πατριαρχου Κωνσταντινου (το τμημα που υπογειοποιειται) θα ειναι διπλης κατευθυνσης. Δεν εχουν αποφασισει ακομα τι θα κανουν τις μερες των αγωνων. Επανω θα ειναι ουτως ή αλλως πεζοδρομος γιατι ειναι περιβαλλων χωρος. Η διπλη ταπεινωση (και οχι τριπλη πια) ειναι το πιο δυσκολο κομματι του εργου. Απο την αρχη αυτο ητανε το προβλημα.

Οι κατοικοι θα ψιλοσυνηθισουν το πρωτο εξαμηνο που θα κλεισει λογω εργων το τμημα και θα βρουν εναλλακτικες (Δεκελειας πχ) το προβλημα ηταν και παραμενει η μερα αγωνα.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε για τα σχέδια και τις πληροφοριες.  Πάντως αυτός ο κενός χώρος κάτω από το κτήριο στο -1 κάτι μου λέει ότι ήταν το plan C για επιπλεων κατάργηση της υπογειοποιησης ( με μόνο είσοδο έξοδο σε -1) με ολική αλλαγή κυκλοφορίας στα υπόγεια. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, The Magician said:

Φωκων και Πατριαρχου Κωνσταντινου (το τμημα που υπογειοποιειται) θα ειναι διπλης κατευθυνσης. Δεν εχουν αποφασισει ακομα τι θα κανουν τις μερες των αγωνων. Επανω θα ειναι ουτως ή αλλως πεζοδρομος γιατι ειναι περιβαλλων χωρος. Η διπλη ταπεινωση (και οχι τριπλη πια) ειναι το πιο δυσκολο κομματι του εργου. Απο την αρχη αυτο ητανε το προβλημα.

Οι κατοικοι θα ψιλοσυνηθισουν το πρωτο εξαμηνο που θα κλεισει λογω εργων το τμημα και θα βρουν εναλλακτικες (Δεκελειας πχ) το προβλημα ηταν και παραμενει η μερα αγωνα.

 

Νομίζω ήταν διπλή εξαρχή ή λάθος θυμάμαι; Εν πασει περιπτώσει όπως και εσυ έγραψες το οτι γίνεται εκεί γήπεδο όπως γίνεται είναι θαύμα, είτε με υπογειοποίηση, είτε χωρίς υπογειοποίηση, είτε με διπλής ή μονής κατεύθυνσης τις μέρες του αγώνα Νέα Φιλαδέλφεια και περιξ θα βογγάνε και όσοι επιχειρούν να προσεγγίσουν το γήπεδο με αμάξι. Θα πρέπει ο κόσμος να μπει στο καλούπι να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ γιατι αλλιώς θα σπάσουν τα νεύρα τους. Γνώμη μου είναι οτι στον πρώτο αγώνα που θα γίνει μπάχαλο οι μισοί δεν θα ξανατολμήσουν να φέρουν αμάξι λόγω νευρικού κλονισμού. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Skepastos said:


ουσιαστικά μάγε το ζουμί είναι οτι μένει μόνο η μια υπογειοποίηση Πατριάρχου Κωνσταντίνου - Φωκών η οποία θα σε βγάζει Δεκελείας και πάπαλα και όποιος κάνει το λάθος και μπει θα βλαστημάει.

Καλα οποιος κανει τη μαλακια και παιρνει αυτοκινητο ειναι τελειωμενος. Μονο αν παιζει καβατζα ή εχεις γνωστο αξιζει τον κοπο να φας μια ωρα στο μπες-βγες. Θα φαμε ηττα που εχουμε καλομαθει με το ΟΑΚΑ και μερικοι γκρινιαζουνε κιολας που παρκαρουν ξερω γω στο Γκολντεν και περπατανε 700 μετρα. 

Οσοι εχετε βγει Σαββατοβραδο ΝΦ και προσπαθειτε να παρκαρετε πχ στην Τρυπια μπορειτε να καταλαβετε τι εννοω. Ακομα και με μηχανη ειναι αδυνατο να παρκαρεις.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, AG21 said:

Ευχαριστούμε για τα σχέδια και τις πληροφοριες.  Πάντως αυτός ο κενός χώρος κάτω από το κτήριο στο -1 κάτι μου λέει ότι ήταν το plan C για ολική κατάργηση της υπογειοποιησης με ολική αλλαγή κυκλοφορίας στα υπόγεια. 

 

Καθόλου απίθανο, πολύ λογικό φαίνεται αυτό που λες....

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, The Magician said:

23321.jpg?itok=S6n8UzKm

 

Ειναι αστικος ιστος, πρωην προσφυγικη συνοικια και με ρυμοτομια "ελληνικη" με οτι αυτο συνεπαγεται.

Και ομως ο προσφυγικος οικισμος ειναι απο τις ελαχιστες γειτονιες της Αθηνας που σχεδιαστηκε βασει ρυμοτομικου σχεδίου.  Η ρυμοτομια του  ειναι μικρογραφια αυτης καποιων ευρωπαικων  πολεων με πλαγιους καθετους δρομους να περνανε μεσα απο απο καποιους που κυκλωνουν το κεντρο.  Και η μοσχα τετοια περιπου ρυμοτομια εχει, σε πολυ μεγαλυτερο μεγεθος.

Αφου κανουμε τεχνικη συζητηση, να τα λεμε ολα :)

image.png.25b980283d21510fd1788bf9d70bad83.png 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, The Magician said:

Καλα οποιος κανει τη μαλακια και παιρνει αυτοκινητο ειναι τελειωμενος. Μονο αν παιζει καβατζα ή εχεις γνωστο αξιζει τον κοπο να φας μια ωρα στο μπες-βγες. Θα φαμε ηττα που εχουμε καλομαθει με το ΟΑΚΑ και μερικοι γκρινιαζουνε κιολας που παρκαρουν ξερω γω στο Γκολντεν και περπατανε 700 μετρα. 

Οσοι εχετε βγει Σαββατοβραδο ΝΦ και προσπαθειτε να παρκαρετε πχ στην Τρυπια μπορειτε να καταλαβετε τι εννοω. Ακομα και με μηχανη ειναι αδυνατο να παρκαρεις.

Υπάρχει λύση, το αμάξι στην ΑΣΠΑΙΤΕ ή Νερατζιώτισσα και ηλεκτρικός μέχρι Περισσό. 550μ. για το γήπεδο είναι, κλαιν

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Skepastos said:

 

Νομίζω ήταν διπλή εξαρχή ή λάθος θυμάμαι; Εν πασει περιπτώσει όπως και εσυ έγραψες το οτι γίνεται εκεί γήπεδο όπως γίνεται είναι θαύμα, είτε με υπογειοποίηση, είτε χωρίς υπογειοποίηση, είτε με διπλής ή μονής κατεύθυνσης τις μέρες του αγώνα Νέα Φιλαδέλφεια και περιξ θα βογγάνε και όσοι επιχειρούν να προσεγγίσουν το γήπεδο με αμάξι. Θα πρέπει ο κόσμος να μπει στο καλούπι να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ γιατι αλλιώς θα σπάσουν τα νεύρα τους. Γνώμη μου είναι οτι στον πρώτο αγώνα που θα γίνει μπάχαλο οι μισοί δεν θα ξανατολμήσουν να φέρουν αμάξι λόγω νευρικού κλονισμού. 

Ηταν διπλη αλλα με την τριπλη ταπεινωση. Με τη διπλη ταπεινωση γενναται το προβλημα της ορης κυκλοφοριας προς κεντρο διοτι η μοναδικη διεξοδος ειναι η Δεκελειας. Πριν υπηρχε και η Ιωνιας που ειναι ο δρομος παραλληλα με το ποταμι που ειναι και μονης κατευθυνσης. Τωρα χωρις τη Χρυσοστομου Σμυρνης δεν υπαρχει τετοια δυνατοτητα κυκλοφοριακης ροης. 

Για να βγεις Κηφισιας υπαρχει μονο η κλασσικη διαδρομη απο Πατριαρχου Κωνσταντινου προς Ελ Αλαμεην - Εθνικης Αντιστασεως κλπ. Δεν υπαρχει σωτηρια με το κυκλοφοριακο και συμφωνω οτι οποιος παει πρωτη φορα με αυτοκινητο, δεν προκειται να το ξαναπαρει που να τον πληρωσουνε. Το ιδιο ισχυει και για ταξι εκτος αν βγεις με τα ποδια μεχρι τη διασταυρωση της Λαδοκολλας που ακουμπαει Αχαρνων.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, The Magician said:

 

Για να βγεις Κηφισιας υπαρχει μονο η κλασσικη διαδρομη απο Πατριαρχου Κωνσταντινου προς Ελ Αλαμεην - Εθνικης Αντιστασεως κλπ. Δεν υπαρχει σωτηρια με το κυκλοφοριακο και συμφωνω οτι οποιος παει πρωτη φορα με αυτοκινητο, δεν προκειται να το ξαναπαρει που να τον πληρωσουνε. Το ιδιο ισχυει και για ταξι εκτος αν βγεις με τα ποδια μεχρι τη διασταυρωση της Λαδοκολλας που ακουμπαει Αχαρνων.

Αν εχεις παρκαρει αναμεσα στον περισσο και την ριζουπολη βγαινεις κηφισιας  αποφευγοντας πατριαρχου κωνσταντινου και ελ αλαμειν.

Σε αυτη την περιοχη, που εχει και πολλα οικοπεδα, θα μπορουσαν να γινουν χωροι σταθμευσης.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Skepastos said:

Υπάρχει λύση, το αμάξι στην ΑΣΠΑΙΤΕ ή Νερατζιώτισσα και ηλεκτρικός μέχρι Περισσό. 550μ. για το γήπεδο είναι, κλαιν

Ειναι πολυ δυσκολο για τον πελατη να πρεπει να αλλαζει 2 συγκοινωνιες για να παει να πληρωσει να δει ενα θεαμα. Το ζητημα το δικο μας δεν ειναι οι κλασσικοι 8 χιλιαδες που πανε στο ΟΑΚΑ, αλλα να χτισεις μια βαση 18 χιλιαδων σταθερων πελατων που θα σου αφηνουν και ενα 10ρικο στα παραπλευρα. Εγω γι αυτο ημουν ενταντιον του γηπεδου εκει, ειμαι της αποψης οτι πρεπει να παρεχεις στον πελατη την καλυτερη και πιο ανετη προσβαση στις υπηρεσιες που του προσφερεις, να μην σκεφτεται να παρει το αυτοκινητο με το πιτσιρικι του, να μην σκεφτεται οτι θελει 2 ωρες το ματς και αλλες 2 ωρες το πηγαιν-ελα. Η Φιλαδελφεια με το ποταμι και την προβληματικη προσβαση + το ανυπαρκτο παρκινγκ ειναι τεραστιο θεμα. Θα μου πεις και που να το φτιαξεις; Κι αυτο σωστο ειναι.

Για να μιλαμε επι πραγματικων, μια λυση ειναι το ιδιωτικο παρκινγκ που εχει ακουστει οτι εκλεισε ο Μελισσανιδης, αλλα κι εκει μιλαμε για συγκεκριμενες θεσεις + το γεγονος οτι θες μια ωρα να απεμπλακεις απο την κινηση για να βγεις πχ Κηφισιας. Η Αχαρνων ειναι μια λυση και να βγεις Αλεξανδρας για οσους θελουν Μεσογειων. Ειναι προβλημα η προσβαση, δεν το συζηταω. Αλλα θα το συνηθισουμε κι αυτο. Γενικα θελει υπομονη και να προχωρησουν και τα συνοδά του ΡΣΑ για να γινει ανθρωπινο το πραγμα. Τα πρωτα χρονια θα ειναι κολαση.

Link to comment
Share on other sites

Στα πρωτα χρόνια με τη κ@υλα που θα έχουμε κανέναν δεν θα πειραξει.  Μετά από τα πρωτα αν γίνουν τα υπόλοιπα θα στρώσει το πραγμα.  

Link to comment
Share on other sites

  • George_D pinned this topic
  • George_D locked and unpinned this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×