Jump to content

Γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια - Vol. VI


Skepastos
 Share

Recommended Posts

6 minutes ago, BillR21 said:

Χωρίς σιγουριά, είχε παραχωρηθεί για 50 χρόνια, κ μετά απλά θεωρήθηκε του βαζέλα. 

παίζει και αυτό κάτι σαν χρησικτησία ένα πράγμα μετά απο καταπάτηση άλλα δεν νομίζω η πρώτη παραχώρηση ήταν το 22 έναντι μικρού αντίτιμου και η δωρεάν χρήση ακρυβώς μετα απο 50 χρόνια το 72 επι χουντας . τους έφιαξε η δεσποινα  . wembley τελικό πρωταθλητριών τους πήγε , τσίμπησαν και το χώρο τσάμπα . μπορεί πάνω σε αυτό να πάτησε ο δήμος για να πάρει πίσω. 

Link to comment
Share on other sites

Για τη Λεωφόρο μου είπε Βωβάνθρωπος όταν κοίταγαν το θέμα της Ανάπλασης+Κορμοράνους ότι συνολικά υπήρχαν 9 διαφορετικά παραχωρητηρία. Μπουρδέλο

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rayo Vallecano 21 said:

Μια ερωτηση που ηθελα εδω και καιρο να σου κανω. Το μικρο κομματι του αλσους αναμεσα στο γηπεδο και την πατριαρχουν κωνσταντινου θα μετατραπει τελικα σε χωρο με δρομακια προς-απο το γηπεδο και γκαζον οπως δειχναν τα πρωτα σχεδια της αγιασοφιας;;

image.png.c8384b1cca08a17f6884047e35e005bc.png

 

Κάπως έτσι αλλά όχι ακριβώς. Κολλητά με το γήπεδο είναι ο περιμετρικός πεζόδρομος του γηπέδου ενώ θα φτιαχτεί και ένα μονοπατάκι για σύνδεση με την πατριάρχου Κωνσταντινου. Για να το καταλάβεις καλύτερα κοίτα το διάγραμμα κάλυψης που έβαλε ο Ζαστρο στη σελ. 65. Οτι δείχνει το σχέδιο είναι που υλοποιείται

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, BillR21 said:

Χωρίς σιγουριά, είχε παραχωρηθεί για 50 χρόνια, κ μετά απλά θεωρήθηκε του βαζέλα. 

 

2 hours ago, AG21 said:

παίζει και αυτό κάτι σαν χρησικτησία ένα πράγμα μετά απο καταπάτηση άλλα δεν νομίζω η πρώτη παραχώρηση ήταν το 22 έναντι μικρού αντίτιμου και η δωρεάν χρήση ακρυβώς μετα απο 50 χρόνια το 72 επι χουντας . τους έφιαξε η δεσποινα  . wembley τελικό πρωταθλητριών τους πήγε , τσίμπησαν και το χώρο τσάμπα . μπορεί πάνω σε αυτό να πάτησε ο δήμος για να πάρει πίσω. 

 

Το 1922 τους παραχώρησαν μόνο τη χρήση του γηπέδου (για όσο θα υπήρχε αυτό), με συμβολικό αντίτιμο - ενοίκιο για τη χρήση της έκτασης. Το 1972 η Χούντα διέγραψε την απαίτηση για μίσθωμα και έκτοτε παίζουν δωρεάν σε έναν χώρο που δεν τους ανήκει ουσιαστικά αλλά δεν μπορεί κανείς να τους αποβάλει όσο υφίσταται γήπεδο 

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε για το μετρό σε σχέση με το γήπεδο και τη τεράστια και φοβερή αυτόματη γραμμή 4 που θα φτάσει κάποια στιγμή ΝΦ και θα λύσει κάθε πρόβλημα πρόσβασης και θα έχουν πρόσβαση μέσα σε ένα 30λεπτά-1ώρα στη ΝΦ εκατομμύρια κόσμου όπως περιγράφετε εδώεδώ και εδώ που συγχρόνος θα λύσει σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην Αττική και σύμφωνα με το σχεδιασμό θα γίνει με δύο μετροπόντικες για να προχωρήσει γρήγορα (για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης το πολλή ειδικό και δύσκολο κομμάτι προς πειραιά χρειάστηκε 5-6 χρόνια)

ίσως λέω εγώ με τις αλλαγές στην υπογειοποίηση και την αναγκαιότητα λόγο γηπέδου και πολλή κόσμου αλλα και επειδή δεν είναι και τόσο μεγάλο τουλάχιστον μέχρι περισσό ( δύο μόνο στάσεις ουσιαστικά απο άλσος βείκου) - αγια σοφιά να δωθεί μια ώθηση ώστε να είναι έτοιμο μέχρι 2030 μαζί ή λίγο μετά τις άλλες γραμμές . Φαίνεται ότι το τρέχουν γιατί μπήκε τελευταίο αυτό το κομμάτι ( ούτε 6μηνο δεν έκλεισε που το έχουν αναγγείλει ) και ήδη έχουν προχωρήσει η μελέτες μέχρι περισσό άλλα επειδή μπήκε τελευταίο και ουσιαστικά τσόντα λογικά θα καθυστερήσει μέχρι να γίνουν τα απαραίτητα ( η κύρια γραμμή ξεκινάει άμεσα και η πρώτη επέκταση που θα ανεβαίνει τη κηφισίας μέχρι μαρούσι μπάς και λύσει το πρόβλημα εκεί έχουν γίνει μελέτες και είναι υπο δημοπράτηση) .

Α' Στάδιο (Άλσος Βεΐκου - Γουδή, 12,8 χλμ., 15 σταθμοί, δημοπρατημένη γραμμή) μέχρι 2027 -2029

O προϋπολογισμός κατασκευής του έργου ανέρχεται στα 1.200 εκατομμύρια ευρώ, από τα οποία η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων θα διαθέσει τα 800 εκατομμύρια, ενώ το υπόλοιπο ποσό θα καταβληθεί από το νέο ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.

Άλσος Βεΐκου ,Γαλάτσι ,Ελικώνος (τέως φρέαρ Πάρνηθος) , Κυψέλη , Δικαστήρια , Αλεξάνδρας , Εξάρχεια , Ακαδημία  , Κολωνάκ , Ευαγγελισμός (ανταπόκριση με τον σταθμό Ευαγγελισμού της γραμμής 3 , Καισαριανή , Πανεπιστημιούπολη , Ιλίσια  , Ζωγράφου , Γουδή

B' Στάδιο (Γουδή - Εθνική Οδός, 13,8 χλμ., 11 σταθμοί, υπό δημοπράτηση) 2027-2029 μέχρι μαρούσι 

Σε δεύτερο στάδιο θα δημοπρατηθεί το υπό μελέτη τμήμα από Γουδή έως Μαρούσι με κατασκευή έως το 2025. Οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές έρευνες έχουν ολοκληρωθεί.

Κατεχάκη (ανταπόκριση με την Γραμμή 3) , Φάρος , Φιλοθέη , Σίδερα , Ολυμπιακό Στάδιο , Παράδεισος , ΟΤΕ , Μαρούσι (ανταπόκριση με την Γραμμή 1) , Πεύκη , Λυκόβρυση , Εθνική Οδός

Γ' Στάδιο (Άλσος Βείκου - Πετρούπολη, 7,3 χλμ., 6 σταθμοί)

Σε τρίτο στάδιο το τμήμα από Άλσος Βείκου έως Πετρούπολη, όπου στο τμήμα από Άλσος Βείκoυ έως Περισσό, οι τοπογραφικές και γεωτεχνικές έρευνες έχουν ολοκληρωθεί. με προοπτική κατασκευής μετά το 2020.[64] Σε αυτό το τμήμα περιλαμβάνονται οι στάσεις:

(Άνω) Νέα Ιωνία , Περισσός: ανταπόκριση με την γραμμή 1 , Νέα Φιλαδέλφεια: Πλατεία Πατριάρχου, πλησίον κατασκευαζόμενου και υπό επαναλειτουργία γηπέδου ΑΕΚ Στάδιο Αγία Σοφία , Πύργος Βασιλίσσης , Ίλιον , Πετρούπολη

Σε τέταρτο στάδιο ( πολλή μέλλον) θα δημοπρατηθεί το τμήμα Ευαγγελισμός - Άνω Ηλιούπολη μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς. Οι τοπογραφικές έρευνες έχουν ολοκληρωθεί ενώ σε εξέλιξη είναι οι γεωτεχνικές έρευνες. Αυτό το τμήμα θα αποτελέσει μελλοντικά τμήμα της γραμμής 5 που θα ξεκινάει σε πρώτη φάση από τον μελλοντικό σταθμό Ακαδημία της γραμμής 4 και θα καταλήγει στον σταθμό Άνω Ηλιούπολη. Σε επόμενη φάση από την Ακαδημία θα καταλήγει στην πλατεία Κουμουνδούρου, με τελική στόχευση το Σταύρος Νιάρχος στον πρώην Ιππόδρομο, όπου και θα ανταποκρίνεται με το τραμ.[71] Σύμφωνα με δηλώσεις του δημάρχου Ηλιουπόλεως Βασίλη Βαλασόπουλου, η πληροφόρηση του από την Αττικό Μετρό αναφέρει ότι από την Άνω Ηλιούπολη η γραμμή θα φθάσει ως το Ελληνικό, όπου θα ανταποκρίνεται με την Γραμμή 2 του μετρό.[72]

Οι σταθμοί του Δ' Σταδίου είναι οι εξής:

Tροκαντερό[73] , Αγία Σκέπη (ανταπόκριση με το τραμ) , Ολυμπιακό Κέντρο Χειροσφαίρισης και Τάεκβοντο , Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος , Χρυσάκη ,Δαβάκη , Χαροκόπου , Πετράλωνα (ανταπόκριση με την γραμμή 1) , Ρουφ  , Κεραμεικός , Πλατεία Κουμουνδούρου . Ακαδημία (κοινός σταθμός Γραμμών 4 & 5, ανταπόκριση με σταθμό Πανεπιστήμιο Γραμμής 2) , Κολωνάκι (κοινός σταθμός με Γραμμή 4) , Ευαγγελισμός(κοινός σταθμός Γραμμών 4 & 5, ανταπόκριση με σταθμό Ευαγγελισμός Γραμμής 3) , Παγκράτι , Βύρωνας , Άνω Ηλιούπολη , Ελληνικό (σταθμός μετρό Ελληνικού)

 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, The Magician said:

... περασαν αυτες οι εποχες, μεγαλωσα, τη ζησαμε την Αθηνα τη νυχτα, φτανει.

Αφού βαρέσω μια προσοχή και μια υπόκλιση στο ανωτέρω ...

... θα πω κάτι που το έχω ξαναγράψει σε αντίστοιχες συζητήσεις που έγιναν στο παρελθόν.

Πήρα δίπλωμα οδήγησης το 1984 και για κοντά 20 χρόνια δεν πήγα ΟΥΤΕ ΜΙΑ φορά στο γήπεδο στη ΝΦ με αυτοκίνητο. Από ντέρμπι, Ευρωπαϊκά μέχρι ματς "τρεις κι ο κούκος" με Διαγόρα Ρόδου.

Η "ευλογία" της ΝΦ ήταν, είναι και ΘΑ ΕΙΝΑΙ ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ και ο Περισσός. Ούτε μετρό χρειάζονται, ούτε ανισόπεδοι κόμβοι, ούτε "δαχτυλίδια". Το υπάρχον δίκτυο με τις ανταποκρίσεις γραμμών μετρό, ηλεκτρικού και προαστειακού κάνει τη ΝΦ προσβάσιμη σε βαθμό ελκυστικό.

Εννοείται ότι όσα γράφτηκαν για περιβάλλοντα χώρο, μαγαζιά, φαγητό, καφέ, βόλτα στο Άλσος κλπ. αβαντάρουν την επισκεψιμότητα του γηπέδου.

Από κει και πέρα, υπάρχουν δύο παράμετροι που -για μένα- θα παίξουν τεράστιο ρόλο στην επιτυχία ή όχι του πρότζεκτ "ΑΕΚούπολη ΝΦ".

Ο πρώτος είναι το προϊόν. Τι θα προσφέρει η ομάδα, δηλαδή. Από θέαμα έως επιτυχίες. Τα ' χουμε ξαναπεί, είμαστε λαός "ανάδελφος". Άμα μας "δώσεις" θα "πάρεις". Άμα δεν μας "δώσεις" θα πάρεις τα παπάρια μας. "Τυφλές" εμπιστοσύνες και στηρίξεις αλλού. Στους γαύρους και κάποτε - ίσως όχι πια. Σε εμάς ΠΟΤΕ.

Ο δεύτερος είναι η γενικότερη οικονομική κατάσταση του μέσου Έλληνα. Το 1994 με τα ... "εκδρομικά προγράμματα" πρωί καφέ ΝΦ μετά ουζάκι μεζεδάκι ΝΦ, ψώνια στη μπουτίκ, γήπεδο και μετά ανάλυση του ματς με σουβλάκια, κοψίδια ή τσίπουρα στον μίστερ Λουκιδέλη μέχρι τα μεσάνυχτα είναι πολύ πιο "μακριά" από το "25 χρόνια" που βγάζει η αριθμητική και η αφαίρεση. Το αν υπάρχουν κάποιοι λίγοι που μπορούν ακόμη να "αντέξουν" τέτοια "πακέτα" δεν δίνει κρέντιτ για γενικότερη υποστήριξη της "ΑΕΚούπολης ΝΦ".

Με πορδές δεν βάφτηκαν ΠΟΤΕ αυγά και η αγωνιστική περίοδος που διανύουμε πρέπει να έπεισε περί αυτού και τους πλέον δύσπιστους ....

Link to comment
Share on other sites

Ωραια τα γραφετε για τον ηλεκτρικο αλλα για εμας που μενουμε νοτια δεν ειναι τοσο ευκολο.

Δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να ξεκινας απο Πειραια 3-4 ατομα παρεα -ακομα και χωρις διακριτικα- για να πας Περισσο..

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, parakmiakos said:

Ωραια τα γραφετε για τον ηλεκτρικο αλλα για εμας που μενουμε νοτια δεν ειναι τοσο ευκολο.

Δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να ξεκινας απο Πειραια 3-4 ατομα παρεα -ακομα και χωρις διακριτικα- για να πας Περισσο..

Στα 90s ξεκινουσες με διακριτικα απο τον ηλεκτρικο του Πειραια, τις περισσοτερες φορες χωρις προβλημα.

 

Μακαρι να επιστρεψουμε σε αυτες τις εποχες..

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Nestoridis21 said:

Στα 90s ξεκινουσες με διακριτικα απο τον ηλεκτρικο του Πειραια, τις περισσοτερες φορες χωρις προβλημα.

 

Μακαρι να επιστρεψουμε σε αυτες τις εποχες..

 

Μακάρι σε λίγα χρόνια να μην μπορουν να φοράνε διακριτικά στον Πειραιά οι άλλοι

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, parakmiakos said:

Ωραια τα γραφετε για τον ηλεκτρικο αλλα για εμας που μενουμε νοτια δεν ειναι τοσο ευκολο.

Δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να ξεκινας απο Πειραια 3-4 ατομα παρεα -ακομα και χωρις διακριτικα- για να πας Περισσο..

Μητσάκο μου, από τα 20 χρόνια που έγραψα τα πρώτα 10 ΞΕΡΕΙΣ από ΠΟΥ ξεκινούσα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλήσαμε εχθές για αισθητική του καθενός εγώ έχω αρρωστήσει απο εχθές με τις παρακατω σκέψεις. 

2020 η 21 

Το πρωτο ντέρμπι ΑΕΚ γαυρος γινετε μακελειό για τα 10000 εισητήρια που βγήκαν τα 5000 η ορίτζιναλ .  Η ΝΦ όμως φισκα 2-3 ώρες πριν με 20 χιλιάδες ήδη μέσα και άλλοι 20 χιλιάδες τουλάχιστον έξω για το τζερτζελε με η χωρίς εισιτήρια.  Τα μαγαζιά γεμάτα παρεες απο νωρίς και να έχουν κατεβάσει ότι μπυρα κυκλοφορουσε στη περιοχή. 

ο τσιλιαδωρος στέλνει ειδοποίηση ότι έρχεται το πουλμαν του γαυρου απο Δεκέλειας,  σαν ρευμα διαδίδεται σε όλη τη περιοχη και γεμίζουν τα πεζοδρόμια για να το χαιρετίσουν ( κωλοδάχτυλα,  θα σας γαμησουμε / πεθανετε και τετοια)  με την αστυνομία τη περνανε γρήγορα μέσα σε 5 λεπτά χωρίς στοπ και μπαίνουν στο υπόγειο κατω απο τη γη που τους βγάζει στο γήπεδο.  Ο κόσμος μέσα μαθαίνει ότι μπήκαν και χοροπηδάνε βρίζουν κτλ τους νιώθουν και ακουνε.  Βγαίνουν έξω με το κόσμο κρεμασμένο στα μπαλκόνια σε κάθε διάζωμα να κάνει το ωραία του και κατά τη διάρκεια η ακουστική να τους τρελαίνει.  Κακάκια.  3-0 για σαν σπασίματα στα αποδυτήρια δηλώσεις για ζουγκλα κτλ μετά ξανά στην επιστροφή κόσμος στη δεκελειας με το να πατε να γαμηθείτε κτλ.  Άμεσα σε ψυχολόγο για να συνέλθουν. 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια δεκαετια 90 ειχαμε και συνδεσμο στο Χατζηκυρακειο και οι δικοι μας σκαγαν με τα πανια στην Φοντανα και δεν τους πηραζε κανεις. 

Αλλες εποχες. Τι συζηταμε τωρα..

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, parakmiakos said:

Ρε παιδια δεκαετια 90 ειχαμε και συνδεσμο στο Χατζηκυρακειο και οι δικοι μας σκαγαν με τα πανια στην Φοντανα και δεν τους πηραζε κανεις. 

Αλλες εποχες. Τι συζηταμε τωρα..

Οι εποχες αλλαζουν. Αυτα θα γινοντουσαν αν ο δικος μας εκανε αυτα που επρεπε, δυστυχως ομως πεσαμε σε ανθρωπο που δεν θελει να ξοδευει ουτε για τα βασικα..

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Skepastos said:

 

Κάπως έτσι αλλά όχι ακριβώς. Κολλητά με το γήπεδο είναι ο περιμετρικός πεζόδρομος του γηπέδου ενώ θα φτιαχτεί και ένα μονοπατάκι για σύνδεση με την πατριάρχου Κωνσταντινου. Για να το καταλάβεις καλύτερα κοίτα το διάγραμμα κάλυψης που έβαλε ο Ζαστρο στη σελ. 65. Οτι δείχνει το σχέδιο είναι που υλοποιείται

Αυτο το ξερω, αλλα τα μονοπατακια θα γινουν αναμεσα στα δενδρα και θα κοπουν μερικα απο αυτα ή θα φυγουν ολα για να διαμορφωθει αλλιως ολος ο χωρος;;

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rayo Vallecano 21 said:

Αυτο το ξερω, αλλα τα μονοπατακια θα γινουν αναμεσα στα δενδρα και θα κοπουν μερικα απο αυτα ή θα φυγουν ολα για να διαμορφωθει αλλιως ολος ο χωρος;;

Δεν κόβεται κάτι άλλο ότι γίνει ανάμεσα στα διάκενα πλέον

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Skepastos said:

Δεν κόβεται κάτι άλλο ότι γίνει ανάμεσα στα διάκενα πλέον

 Ισως πρεπει να γινουν και σκαλοπατακια στο τελος των μονοπατιων, γιατι νομιζω απο ενα σημειο εκεινο το μερος  του αλσους "ανεβαινει" σε ψηλοτερο υψος απο το πεζοδρομιο της πατριαρχου κωνσταντινου.  Δεν ειμαι σιγουρος.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Rayo Vallecano 21 said:

Τοτε ισως πρεπει να γινουν και σκαλοπατακια στο τελος των μονοπατιων, γιατι νομιζω απο ενα σημειο εκεινο το σημειο "ανεβαινει" σε ψηλοτερο υψος απο το πεζοδρομιο της πατριαρχου κωνσταντινου.  Δεν ειμαι σιγουρος.

 

Ανεβαίνει και σίγουρα θα χρειαστουν διαμορφώσεις, ίσως σηκωθεί λίγο το οδόστρωμα, ίσως ταπεινωθεί λίγο ο περιβάλλοντας χώρος του γηπέδου....θα τα δούμε αυτά, ας φτάσουμε με το καλό εκεί το μόνο εύκολο είναι

Link to comment
Share on other sites

Αν ταπεινωθει τοτε πρεπει να φυγουν ολα τα εκει δεντρα. Αν ειναι ετσι οντως θα κοπουν.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Rayo Vallecano 21 said:

Αν ταπεινωθει τοτε πρεπει να φυγουν ολα τα εκει δεντρα. Αν ειναι ετσι οντως θα κοπουν.

Μπορείς να κάνεις εξομάλυνση των πρανών, ήπιες κλίσεις, ράμπες κλπ...ταπείνωση δεν είναι μόνο να σκάψω να κατέβω παντού...

Link to comment
Share on other sites

Παντως και μονο για να γινουν μονοπατια που να μην ειναι στενα, και να μην περνανε οι επισημοι κατω απο κλαδια δενδρων, κατι θα κοπει, νομιζω. Θα δουμε.

Link to comment
Share on other sites

Guest XAMΠOΣ

Γιατι αν περασουν κατω απο κλαδια δεντρων τι θα παθουν θα τους πεσει ο κωλος? Βρε δεν πανε να γαμηθουν οι επισημοι....στα αρχιδια μας. Σιγα μην κοπουν δεντρα για να περνανε τα λαμογια....

Link to comment
Share on other sites

Να υπογειοποιηθεί και το Κλάμπ στην Πατριάρχου και να αναγορευθεί σε Επίσημη Επιτροπή Φιλοξενίας και Υποδοχής Αντιπάλου.

:lol::lol::lol:

  • Δικεφαλάκι 3
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Rayo Vallecano 21 said:

Παντως και μονο για να γινουν μονοπατια που να μην ειναι στενα, και να μην περνανε οι επισημοι κατω απο κλαδια δενδρων, κατι θα κοπει, νομιζω. Θα δουμε.

 Μακάρι αποψίλωση και μέσα στο άλσος γήπεδο μπάσκετ, γήπεδο βόλλευ, γήπεδο χάντμπολ, πισίνα ολυμπιακών διαστάσεων, καζίνο και πουτανάδικο. 

Υ.Γ. Μιόλα Δούρου τελείωνε θα πέσει γιαούρτι σε πήλινο

Link to comment
Share on other sites

On 1/2/2019 at 3:57 PM, blanco21 said:
Quote

 

Ποιος είναι όμως ο Γιάννης Σαραντίντης ο οποίος είναι δηλωμένος οπαδός της ΑΕΚ;

Ο Σαραντίτης είναι γιος του Βασίλη Σαραντίτη, ο οποίος στο παρελθόν επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Ανδρέα Παπανδρέου έχει διατελέσει Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας (1986), Υπουργός Εμπορίου (1986-87), Υπουργός αναπληρωτής Μεταφορών και Επικοινωνιών (1987-88) και Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας (1988-89).

Ο Γιάννης Σαραντίτης έχει καταγωγή από τη Νεάπολη της Λακωνίας και έγινε γεννηθεί στις 4 Φεβρουαρίου 1972 ενώ είναι παντρεμένος με δυο παιδιά. Μιλάει αγγλικά, γαλλικά και ιταλικά ενώ είναι φαν της ιστορίας του τένις και της ιστιοπλοΐας. Μετά τις σπουδές του πάνω στα νομικά και στα ναυτιλιακά σε Αθήνα και εξωτερικό άνοιξε το δικό του δικηγορικό γραφείο το 1993 με γραφεία σε Αθήνα, Πειραιά αλλά και στη Θεσσαλονίκη.

 

Σήκω Αντρέα για να δεις τα παιδιά της Αλλαγής

Το ΠΑΣΟΚ είν' εδώ ενωμένο δυνατό

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, parakmiakos said:

Ωραια τα γραφετε για τον ηλεκτρικο αλλα για εμας που μενουμε νοτια δεν ειναι τοσο ευκολο.

Δεν ειναι και πολυ καλη ιδεα να ξεκινας απο Πειραια 3-4 ατομα παρεα -ακομα και χωρις διακριτικα- για να πας Περισσο..

Υπερβολή μου φαίνεται αυτό που λες.

Βάζεις το κασκολάκι μέσα και μετά το Μοσχάτο το εμφανίζεις άνετα.Το ίδιο και στον κατεβασμό,μετά τον Ταύρο το μαζεύεις.Το έκανα για καιρό δεν στο λέω έτσι,όποτε δεν έπαιρνα το παπί για Νταχάου.Τρενάκι,το πιο εύκολο και βολικό μέσο της Αττικής για όσους είναι κοντά σε αυτό.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

  • George_D pinned this topic
  • George_D locked and unpinned this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×