Jump to content

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ (Formula, Rally, 2-4 τροχοί γενικά)


Macross
 Share

Recommended Posts

1 minute ago, Hades said:

Οι τωρινοι κινητήρες 1.0 είναι τα τότε 1.6. Υπέρτροφοδοτουμενοι, με αρκετή ροπή και ελαστικότητα. Χαμηλοί ρύποι, καλύτερη κατανάλωση. Εχουν γίνει άλματα μηχανικά με τεχνολογιες CVVT, IMT και ποιος ξέρει τι άλλο. 

Υγ: η suzuki καλά; μπήκε Νοέμβρης και ακόμα περιμένουμε 

Δν εχω θεμα να περιμενω ρε. 

Λες κ θελω αμαξι καθε μερα. 

Μηχανακι κ μπενζινα. 8ε 9ε 250 κμ

Μ αυτο θα πηγαινω φιλαδελφια

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Hades said:

Οι τωρινοι κινητήρες 1.0 είναι τα τότε 1.6. Υπέρτροφοδοτουμενοι, με αρκετή ροπή και ελαστικότητα. Χαμηλοί ρύποι, καλύτερη κατανάλωση. Εχουν γίνει άλματα μηχανικά με τεχνολογιες CVVT, IMT και ποιος ξέρει τι άλλο. 

Υγ: η suzuki καλά; μπήκε Νοέμβρης και ακόμα περιμένουμε 

Αδη το imt το ειδες? Κανονικα με συμπλεκτη ειναι? 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, CHⓇIS said:

Δν εχω θεμα να περιμενω ρε. 

Λες κ θελω αμαξι καθε μερα. 

Μηχανακι κ μπενζινα. 8ε 9ε 250 κμ

Μ αυτο θα πηγαινω φιλαδελφια

Και εγω είχα πει να περιμένω το vitara και είχα ψηθεί για το 1.5/1.8 full hybrid αλά Toyota αλλά μετά σκέφτηκα ότι η τιμή θα είναι 24+. Δε με χαλούσε ο boosterjet 1.4 130hp αρκεί να είχε ολικό facelift στο εσωτερικό. Αλλά ίσως λόγω έλλειψης ημιαγωγών το πάνε για αρχές 22 οπότε καλό 2023.. 

Μηχανάκι δεν θα έπαιρνα ποτέ, είμαι ατσουμπαλος και σίγουρα θα είχα ατύχημα, άσε που και εσύ σωστός να είσαι κινδυνεύεις από άλλους. 

Εκει που ήσουν μένεις η άλλαξες; 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, CHⓇIS said:

Αδη το imt το ειδες? Κανονικα με συμπλεκτη ειναι? 

Το imt από ό,τι κατάλαβα είναι μόνο για το αυτόματο κιβώτιο και όχι για το μηχανικό. Ουσιαστικά μπαίνει ο κινητήρας σε νεκρά ενώ έχεις ταχύτητα όσο επιβραδύνεις, κάτι τέτοιο. Η άλλη πατέντα είναι το CVVT που έχει η hyundai αν καταλάβεις τι είναι σφύρα μου 😁

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Hades said:

Και εγω είχα πει να περιμένω το vitara και είχα ψηθεί για το 1.5/1.8 full hybrid αλά Toyota αλλά μετά σκέφτηκα ότι η τιμή θα είναι 24+. Δε με χαλούσε ο boosterjet 1.4 130hp αρκεί να είχε ολικό facelift στο εσωτερικό. Αλλά ίσως λόγω έλλειψης ημιαγωγών το πάνε για αρχές 22 οπότε καλό 2023.. 

Μηχανάκι δεν θα έπαιρνα ποτέ, είμαι ατσουμπαλος και σίγουρα θα είχα ατύχημα, άσε που και εσύ σωστός να είσαι κινδυνεύεις από άλλους. 

Εκει που ήσουν μένεις η άλλαξες; 

Εγω σου ειπα. Θελω μηχανικο κιβωτιο κ 4χ4 επειδη ειμαι συχνα βουνα. 

Σκεφτομαι κ αυτην την τεχνολογια με ηλεκτικο συμπλεκτη. Στ αμαξι εχω υγραεριο στο τωρινο οποτε στ αρχιδια μου χωρια που δν το χρησιμοποιω. Μονο στα κρυα τα πολλα κ βροχες

Ps. Ναι. Εκει που εμενα

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, CHⓇIS said:

Εγω σου ειπα. Θελω μηχανικο κιβωτιο κ 4χ4 επειδη ειμαι συχνα βουνα. 

Σκεφτομαι κ αυτην την τεχνολογια με ηλεκτικο συμπλεκτη. Στ αμαξι εχω υγραεριο στο τωρινο οποτε στ αρχιδια μου χωρια που δν το χρησιμοποιω. Μονο στα κρυα τα πολλα κ βροχες

Ps. Ναι. Εκει που εμενα

 

Τι budget δίνεις ή δεν έχεις θέμα; 4x4 και αυτόματο υπολόγισε +2000 τουλάχιστον πάνω στην τιμή και ανάλογα την έκδοση. Εγώ πχ είχα ταβάνι τα 22-22.500, αν έβρισκα κάτι καλύτερο τώρα με 1000 ευρώ μπορεί να τα έδινα.. Πχ vitara glx 23.200 μου το άφηναν, citroen c4 c cross 21.400. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Zara said:

Τι είναι ρε σεις η "ελαστικότητα κινητήρα";

Η επιτάχυνση εν κινήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Και εκεί παίζει ρόλο και η ροπή που ίσως είναι και πιο σημαντική από την ιπποδύναμη. Πχ στο υβριδικό κονα ο ηλεκτροκινητηρας είναι 41 ίπποι με 140+ Nm ροπή. Συνδυαστικά με τον βενζινοκινητηρα δίνουν 140 αλογα 265 Nm ροπή. Στη θέση σου @CHⓇIS θα πήγαινα σε αυτό, γαμα το 4x4 θα έχεις φουλ οικονομία και αυτόματο διπλού συμπλέκτη και δες και το βίντεο του Τουρναβιτη στο YouTube που ανεβαίνει κάτι λαγκάδια με το αυτοκίνητο να μην κολλάει πουθενά 

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Hades said:

Τι budget δίνεις ή δεν έχεις θέμα; 4x4 και αυτόματο υπολόγισε +2000 τουλάχιστον πάνω στην τιμή και ανάλογα την έκδοση. Εγώ πχ είχα ταβάνι τα 22-22.500, αν έβρισκα κάτι καλύτερο τώρα με 1000 ευρώ μπορεί να τα έδινα.. Πχ vitara glx 23.200 μου το άφηναν, citroen c4 c cross 21.400. 

4χ4 μηχανικο θελω ρε. Αλλιως ολα ειναι αυτοματα

Link to comment
Share on other sites

Ορεινά Τρικάλων, μέχρι στιγμής η κατανάλωση λέει 5.5 lt μετά από 200+ km.

Λογικά μέχρι Αθήνα αύριο, θα διατηρηθεί στα ίδια.

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, agelos said:

Ορεινά Τρικάλων, μέχρι στιγμής η κατανάλωση λέει 5.5 lt μετά από 200+ km.

Λογικά μέχρι Αθήνα αύριο, θα διατηρηθεί στα ίδια.

Αδη. Τον ηπιες..... 

Παλι βαλουτα πηρες..... 🤣

Φερτε του ενα σουτζουκι.... 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, CHⓇIS said:

Αδη. Τον ηπιες..... 

1-2 lt/100km δεν έχουν πρακτικά διαφορά ρε συ αν δεν γράφεις πολλά km.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, agelos said:

1-2 lt/100km δεν έχουν πρακτικά διαφορά ρε συ αν δεν γράφεις πολλά km.

Το θεμα ειναι οτι ειναι γραφω σε ταξιδια. 

Οακα κ βουνα. 

Συχνα

Γ αυτο λεω πετρελαιο 4χ4 κ μηχανικο

Αλλα το 5μισι σε σουζουκι ειναι περφεκτ. Κ μιαο πανω ασε 4χ4 κορυφη

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hades said:

Το imt από ό,τι κατάλαβα είναι μόνο για το αυτόματο κιβώτιο και όχι για το μηχανικό. Ουσιαστικά μπαίνει ο κινητήρας σε νεκρά ενώ έχεις ταχύτητα όσο επιβραδύνεις, κάτι τέτοιο. Η άλλη πατέντα είναι το CVVT που έχει η hyundai αν καταλάβεις τι είναι σφύρα μου 😁

Ρε μλκ ειναι κιβωτιο μηχανικο ας πουμε που δουλευει ηλεκτρικα η αυτοματα. Κατι τετοιο

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση εξαρτάται και από το πόδι του καθενός. Πχ εγώ με τα 80 hp που είμαι τώρα έχω μάθει σε ταξίδια με 100-110 km/h. Αν πάω Καρδίτσα με τις ίδιες ταχύτητες το Kona θα γράψει την ίδια κατανάλωση που ανέφερε ο Άγγελος. Οι στροφές είναι κάτω από 3k. Αν πηγαίνω με 150+ τότε πιανουμε 7+ lt σίγουρα. 

Link to comment
Share on other sites

Λάθος δικό μου, το imt είναι όχι στο αυτόματο κιβώτιο DCT αλλά στο mild hybrid που είναι μηχανικό. Τα μοντέλα βενζίνης δεν έχουν imt οπότε εγώ δεν θα το έχω. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά με το 4x4 θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση 😁 στον Όλυμπο ανεβαίνεις ρε μλκ; 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Hades said:

Ναι αλλά με το 4x4 θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση 😁 στον Όλυμπο ανεβαίνεις ρε μλκ; 

Δωδεκαθειστης.

Ανεβαίνει για να λατρέψει τον Θεό Μανδαλο.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, agelos said:

Δωδεκαθειστης.

Ανεβαίνει για να λατρέψει τον Θεό Μανδαλο.

Γρεβενα ρε. Εχω κ χειμερινα. 

Κ τα καλυτερα που θεωρω εγω ας πουμε γ 50 50 ειναι τα τζεολαντερ που δν κανουν θορυβο σε ταχυτητες

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Hades said:

Λάθος δικό μου, το imt είναι όχι στο αυτόματο κιβώτιο DCT αλλά στο mild hybrid που είναι μηχανικό. Τα μοντέλα βενζίνης δεν έχουν imt οπότε εγώ δεν θα το έχω. 

Μλκ δν σε εμπιστευομαι πλεεον. Μονο γ τα αλογα γτ ειναι "εμβολιασμενα"... 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Να πούμε ότι φέτος το πρωτάθλημα στην f1 μετά από καιρό δείχνει να έχει ενδιαφέρον. Μάλλον αουτσάιντερ πλέον ο χαμιλτον

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×