Jump to content

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ (Formula, Rally, 2-4 τροχοί γενικά)


Macross
 Share

Recommended Posts

5 minutes ago, MITSAKLAS said:

Το περισσότερο που είχα κρατήσει αμάξι ήταν από το 2005 μέχρι το 2018. 

Όταν με το καλό πλήρωσα το καινούργιο και το παρέλαβα, υπολόγισα πολύ μετριοπαθώς ότι σε αυτά τα 13 χρόνια με τα 16Κ που είχα δώσει για το καινούργιο θα είχα πάρει άλλες 2 φορές καινούργιο με ότι συνεπαγόταν αυτό σε εγγυήσεις, κόστος σέρβις, καταναλώσεις (ειδικά στη δεκαετία 2005-2015 έγιναν άλματα εκεί) και γενικά όλα τα πλεονεκτήματα που έχει ένα καινούργιο αυτοκίνητο. 

Αν δεν είχε γίνει αυτή η εκρηκτική άνοδος των τιμών στα ΙΧ θα είχα ήδη αλλάξει το παλίοτερο από τα δύο που έχω. 

Η λογική του Έλληνα που θέλει ένα αμάξι για 20+ χρόνια είναι ακόμα μια αποδείξη γιατί όταν οι άλλοι πήγαιναν στα φεγγάρια εμείς πηγαίναμε με τα γαϊδούρια. 

Εχουμε το αυτοκινητο οπως το σπιτι ρε. Κανα 2 3 αλλαζουμε σ ολη μας τη ζωη

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Smaug said:

image.png
49 έχει Γερμανία.

Ελλάδα πόσους φόρους έχει και πάει από 43k στα 55k :D
image.png

24 % τακατω φπα

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, CHⓇIS said:

Εχουμε το αυτοκινητο οπως το σπιτι ρε. Κανα 2 3 αλλαζουμε σ ολη μας τη ζωη

Ο εξυπνότερος λαός του κόσμου λέμε.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί λέει κάπου ότι πρέπει να αλλάζουμε αυτοκίνητο ανά 5ετια; 

Ας το γυρίσουμε όλοι στο leasing τότε με car pass από Κουλη. 

Link to comment
Share on other sites

@MITSAKLAS

@panther-21-

Για 2ο το σκέφτομαι.

Σε κάνα χρόνο από τώρα θα πρέπει να αποχωριστώ το focus.

Έτσι θα μείνουμε με το vitara (super happy so far) κσι θα χρειαστούμε ένα δεύτερο όχημα.

Σκεφτόμουν ηλεκτρικό. Ταχύ φορτιστές έχω δύο στη γειτονιά (100m και 300m).

Δεν ξέρω, είμαι μπερδεμένος.

Link to comment
Share on other sites

Να πάρεις Άγγελε.

Σε 3,4 χρόνια θα αλλάξω κ εγώ αμάξι, οπότε ας μάθουμε στο κεφάλι σου να έχω πλήρη εικόνα αν αξίζει να το σκεφτώ.

  • Hahaha 6
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Smaug said:

Service; Τι είναι αυτό, δεν καταλαβαίνω;

Καρτέλ λέει, ΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧ, αριστερά βενζίνη δεξιά πετρέλαιο, με παραπάνω φόρους. Αξιοπιστία; Τι γράφεις αγαπητέ ξέρεις από πότε υπάρχουν ηλεκτρικοί κινητήρες και σε τι εφαρμογές έχουν application;

Υποδομές δεν έχω γνώμη για Ελλάδα. Εγώ πάντως που έφτασα Ηγουμενίτσα και εκεί φόρτισα και στην Ακράτα. Κανένα πρόβλημα.

Μεταπωλητική αξία; Για πες μου το πετρέλαιο σου που θα το πουλάς σε 5 χρόνια που δεν θα αγοράζει κανείς θερμικό.

image.png

110 km/h

0.2% - 0.5% το χρόνο αλλά εξαρτάται και απο τα km και το πως το φορτίζεις. Το χειμώνα θέλει παραπάνω ενέργεια από 450 km πέφτει στα 350 km. Γιατί να το αλλάξω μετά την εγγύηση; 

Όπως και στο άλλο thread, αν θέλετε να έχετε άποψη διαβάστε λίγο.

Δε χρειάζονται συντήρηση τα ηλεκτρικά, τα αγόρασες και ξεχνάς τα συνεργεία με λίγα λόγια; για τις τιμές καυσίμων γράφω ότι από όλες τις χώρες στον κόσμο μόνο η Ελλάδα επηρεάστηκε από τον πόλεμο, δεν έχουμε καρτέλ μοτορ οιλ η ελπε.

Η αξιοπιστία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα κριθεί σε βάθος χρόνων, όχι με μια 5ετια. 

Τα μεταχειρισμένα βενζίνης και πετρελαίου θα πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι, όσο προωθείται η ηλεκτροκινηση, κάτσε να δούμε τα efuels. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, agelos said:

@MITSAKLAS

@panther-21-

Για 2ο το σκέφτομαι.

Σε κάνα χρόνο από τώρα θα πρέπει να αποχωριστώ το focus.

Έτσι θα μείνουμε με το vitara (super happy so far) κσι θα χρειαστούμε ένα δεύτερο όχημα.

Σκεφτόμουν ηλεκτρικό. Ταχύ φορτιστές έχω δύο στη γειτονιά (100m και 300m).

Δεν ξέρω, είμαι μπερδεμένος.

Ειδες 400 κμ(παντου υπαρχει το κμ) μεσα στην πολη κ καυλωσες... Ενας φιλος πηρε cng panta. 200feuga κμ 11 γιουρα

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hades said:

Δε χρειάζονται συντήρηση τα ηλεκτρικά, τα αγόρασες και ξεχνάς τα συνεργεία με λίγα λόγια; για τις τιμές καυσίμων γράφω ότι από όλες τις χώρες στον κόσμο μόνο η Ελλάδα επηρεάστηκε από τον πόλεμο, δεν έχουμε καρτέλ μοτορ οιλ η ελπε.

Η αξιοπιστία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, θα κριθεί σε βάθος χρόνων, όχι με μια 5ετια. 

Τα μεταχειρισμένα βενζίνης και πετρελαίου θα πουλάνε σαν ζεστό ψωμάκι, όσο προωθείται η ηλεκτροκινηση, κάτσε να δούμε τα efuels. 

βασικά ναι.  Νομίζω πρέπει να αλλάξω το υγρό που ανακυκλώνεται για τη ψύξη της μπαταρίας κάπου στα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά πέρα από αυτό 0. ακόμα και τα τακάκια λιγότερη φθορά έχουν (αν δεν οδηγάς σαν ηλίθιος) λόγω του regenerative braking.

κάτσε εσύ να δεις e-fuel. Τα μεταχειρισμένα βενζίνης και πετρελαίου θα φεύγουν για Αφρική με 3000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Smaug said:

βασικά ναι.  Νομίζω πρέπει να αλλάξω το υγρό που ανακυκλώνεται για τη ψύξη της μπαταρίας κάπου στα 100 χιλιάδες χιλιόμετρα, αλλά πέρα από αυτό 0. ακόμα και τα τακάκια λιγότερη φθορά έχουν (αν δεν οδηγάς σαν ηλίθιος) λόγω του regenerative braking.

κάτσε εσύ να δεις e-fuel. Τα μεταχειρισμένα βενζίνης και πετρελαίου θα φεύγουν για Αφρική με 3000 ευρώ.

Εντάξει ρε, φίλτρα καμπίνας, υγρά φρένων και οποία άλλη συντήρηση απαιτείται + εργατοώρα θα την πληρώσεις. Και θα φας και τέλος ηλεκτροκινησης γιατί έτσι θέλει η νέα τάξη πραγμάτων. 

Σε 10 χρόνια θα δούμε πόσο θα κοστίζει ένα ηλεκτρικό και πόσο ένα θερμικό 

Link to comment
Share on other sites

image.png

 

Ανά 2 χρόνια ή 30,000 km πρέπει να πληρώσω εργατοώρα για φίλτρα αέρα και υγρά φρένων. Δυνατό επιχείρημα.

Σε 12 χρόνια στην ΕΕ δεν θα μπορείς να πάρεις θερμικό με βάση την τωρινή νομοθεσία. Αν νομίζεις ότι αυτό θα συμβάλλει στην αύξηση των τιμών των θερμικών πρέπει να ψάξω στο τι επίπτωση είχε στην τιμή των αλόγων η έλευση των αυτοκινήτων.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MITSAKLAS said:

Το περισσότερο που είχα κρατήσει αμάξι ήταν από το 2005 μέχρι το 2018. 

Όταν με το καλό πλήρωσα το καινούργιο και το παρέλαβα, υπολόγισα πολύ μετριοπαθώς ότι σε αυτά τα 13 χρόνια με τα 16Κ που είχα δώσει για το καινούργιο θα είχα πάρει άλλες 2 φορές καινούργιο με ότι συνεπαγόταν αυτό σε εγγυήσεις, κόστος σέρβις, καταναλώσεις (ειδικά στη δεκαετία 2005-2015 έγιναν άλματα εκεί) και γενικά όλα τα πλεονεκτήματα που έχει ένα καινούργιο αυτοκίνητο. 

Αν δεν είχε γίνει αυτή η εκρηκτική άνοδος των τιμών στα ΙΧ θα είχα ήδη αλλάξει το παλίοτερο από τα δύο που έχω. 

Η λογική του Έλληνα που θέλει ένα αμάξι για 20+ χρόνια είναι ακόμα μια αποδείξη γιατί όταν οι άλλοι πήγαιναν στα φεγγάρια εμείς πηγαίναμε με τα γαϊδούρια. 

Κοίτα εγώ όσους ξέρω που έχουν καλό μισθό και καλή δουλειά. Μια χαρά αλλάζουν αυτοκίνητο στην 5 ετια αντε 7 ετια εδώ στην Ελλάδα. 

Απλα τα οικονομικά είναι χάλια για αυτό ο πολυς κόσμος προσπαθει να βγάλει με ένα αμάξι 20 χρόνια. 

Δεν νομίζω ότι κάποιος κρατάει το αμάξι τόσο από επιλογή... Ειδικά οι άντρες ποτε θα παρουμε καλυτερο αμάξι σκέφτοστε νομίζω. 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα ηλεκτρικά προς το παρον μια χαρά φαίνονται με μόνο αγκάθι την αυτονομία... Αλλά αν το θες για την μέσα στην πολη είναι ότι καλυτερο. 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, goku21 said:

Κοίτα εγώ όσους ξέρω που έχουν καλό μισθό και καλή δουλειά. Μια χαρά αλλάζουν αυτοκίνητο στην 5 ετια αντε 7 ετια εδώ στην Ελλάδα. 

Απλα τα οικονομικά είναι χάλια για αυτό ο πολυς κόσμος προσπαθει να βγάλει με ένα αμάξι 20 χρόνια. 

Δεν νομίζω ότι κάποιος κρατάει το αμάξι τόσο από επιλογή... Ειδικά οι άντρες ποτε θα παρουμε καλυτερο αμάξι σκέφτοστε νομίζω. 

 

Και όταν είχε λεφτά ο Έλληνας καμαρωνε όταν είχε αμάξι 20ετιας.

Και καλά πόσο γαμάτος ήταν και διάλεγε καλύτερα αυτοκίνητα από τους άλλους.

Άσε που τότε προτιμούσε να πάρει 3ο και 4ο αμάξι, παρά να αλλάξει το χρέπι. Δεν ανεχόταν να τον πιάσουν κορόιδο οι αντιπροσωπείες...

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Με ΠΑΣΟΚ ίσως αλλάζατε αυτοκίνητα ανά 3ετια τώρα με Κουλη δύσκολα 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, goku21 said:

Τα ηλεκτρικά προς το παρον μια χαρά φαίνονται με μόνο αγκάθι την αυτονομία... Αλλά αν το θες για την μέσα στην πολη είναι ότι καλυτερο. 

Μέσα στη πόλη η αυτονομία απογειώνεται. Μιλάμε για 500+ χιλιόμετρα.

Για να είμαι ειλικρινής όμως, η αυτονομία ως concept είναι λάθος. Όταν πας μακρυνό ταξίδι και πρέπει να φορτίσεις δεν μπορείς να υπολογίσεις το φορτιστή να είσαι 0%. Επίσης ενώ τα καινούργια ηλεκτρικά (με 800V αρχιτεκτονική), μπορούν να φορτίσουν με 200+ kW (10%-80% μέσα σε 18 λεπτά), μετά τα 80% η ταχύτητα πέφτει δραματικά, που σημαίνει οτι ουσιαστικά σε μακρινά ταξίδια (Γερμανία - Ελλάδα πχ) παίζεις με 15%-80%, που σαν αυτονομία είναι 300 κάτι χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Hades said:

Με ΠΑΣΟΚ ίσως αλλάζατε αυτοκίνητα ανά 3ετια τώρα με Κουλη δύσκολα 

Ψήφισε ΠΑΣΟΚ να νιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, MITSAKLAS said:

Ψήφισε ΠΑΣΟΚ να νιώσεις.

Δε με έπεισε, κυνηγάει τη δεύτερη θέση και όχι την πρώτη. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Hades said:

Δε με έπεισε, κυνηγάει τη δεύτερη θέση και όχι την πρώτη. 

Πάμε βήμα - βήμα.

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, MITSAKLAS said:

Πάμε βήμα - βήμα.

Σύριζα δεύτερη θέση 18% κατηφια, στεναχώρια 

ΠΑΣΟΚ τριτη θέση 11% πανηγύρια, γιορτή. 

Μικρή φανέλα, μικρή ομάδα 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Hades said:

Σύριζα δεύτερη θέση 18% κατηφια, στεναχώρια 

ΠΑΣΟΚ τριτη θέση 11% πανηγύρια, γιορτή. 

Μικρή φανέλα, μικρή ομάδα 

Έχει καβαλήσει το Κίνημα.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×