Jump to content

Recommended Posts

Posted

Τι να πεις... αυτοί που διακινδυνεύουν τη ζωή τους με το άθλημά τους, σα να μαγνητίζουν και μετά τον κίνδυνο, βλέπε Schumacher, Hayden, McRae...

  • 1 year later...
Posted

Το μόνο ΣΚ του καλοκαιριού που μου αρέσει όταν βρέχει είναι το ΣΚ που έχουμε εδώ την F1. Ελπίζω να βρέξει και αύριο στον αγώνα.

  • Δικεφαλάκι 1
  • 3 weeks later...
Guest Saxon21
Posted

Εγκαταλειπει ο F.Alonso την F1,ο οδηγος που αποκαθηλωσε τον Σουμι και την τοτε κυριαρχια του.Μαλλον θα ασχοληθει με το indycar.Απο τους πιο εντυπωσιακους και δυνατους οδηγους,θυμα ομως των επιλογων του και του βεντετισμου που επεβαλε σε καθε ομαδα.

  • 10 months later...
Posted

Στο σημερινό MotoGP έσπασαν τα φρένα του Vinales στην τελική ευθεία και ενώ είχε πιάσει ταχύτητα 230 km/h. Το συνειδητοποιεί και κάνει μάλλον το μόνο σωστό που μπορεί να κάνει όσο κι αν φαίνεται παράλογο. Πηδάει από την μηχανή και αφήνεται να συρθεί δεκάδες μέτρα στο τέλος της ευθείας ενώ η μηχανή σκάει στο προστατευτικό. 

https://streamable.com/e2y2jv 

  • Δικεφαλάκι 1
  • 7 months later...
Posted

Ο τεράστιος Κίμι αφού πήρε έναν υπνάκο στα χθεσινά δοκιμαστικά, σήμερα πήρε τους πρώτους πόντους για την Alfa.

Μεγάλη αγάπη για τον τωρινό και πολύ ώριμο χαρακτήρα του Ράικονεν

 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
On 4/18/2021 at 6:38 PM, Janjanin said:

Ο τεράστιος Κίμι αφού πήρε έναν υπνάκο στα χθεσινά δοκιμαστικά, σήμερα πήρε τους πρώτους πόντους για την Alfa.

Μεγάλη αγάπη για τον τωρινό και πολύ ώριμο χαρακτήρα του Ράικονεν

 

Λατρεία ο Κίμι.

  • Δικεφαλάκι 1
Posted

Τα φώτα σας.. Από τους γνώστες τουλάχιστον. Εδώ και ένα μήνα έχω πάρει σβαρνα αντιπροσωπείες και βλέπω για αγορά αυτοκινήτου (καινούργιο). Πρώτο κριτήριο προφανώς η εμφάνιση και αφού περάσουμε αυτό το στάδιο, βλέπουμε και τα υπόλοιπα. Δεν έχω δει (από κοντά-test drive) και πολλά. 

Εν συντομία. 

Peugeot 2008 allure 1.2 puretech 100 αλογατα απορρίφθηκε 

Νέο citroen c4 c cross shine 1.2 puretech 130 

Πολύ καλό αλλά κλωτσάει η γυναίκα επειδή δε θέλει hatchback crossover 

SUZUKI vitara 2021 hybrid 1.4 130 άλογα full extra 

Μέτρια ποιότητα στο εσωτερικό, μικρό πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του, πιο ακριβό από τα 3 που ανέφερα. Καλή επιλογή αλλά το ήθελα έτσι όπως είναι 1500 ευρώ πιο κάτω. 

Μέσα στην εβδομάδα θα δω nissan juke n connecta pack 1.0 117 άλογα. Με προβληματίζει ο νέος κινητήρας αν και έχει περπατήσει σε captur, micra. 

Επησης, τρικυλινδρος ή τετρακυλινδρος; αξιοπιστία; 

Το θέλω 90% μέσα στην πόλη 10% ταξίδια. Ούτε βουνά ούτε λαγκάδια. Ειμαι τυπικοτατος με σέρβις κάθε χρόνο, οδηγώ Ford focus του 09 μοντέλο με 85 άλογα. 

Παρακαλώ μόνο σοβαρές απαντήσεις, λεφτά θα δώσουμε! 

Posted

Gt suv afou dn tha pas ektos dromou k to thes g mesa sthn polh? 

Posted

Πριν ένα χρόνο κοίταγα για αμάξι. Κατέληξα στο C-HR C-LUB. Βενζινοκινητο 1.2Τ 116 άλογα. Κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση στην πολη 6.5 λίτρα. Είχα δει και το T-Rock και το Peugeot που λες. Στη θέση σου θα έβλεπα το Ford Puma και το Tucson. 

Γενικά αν δεν κάνεις πολλα χλμ δεν αξίζει να παρεις υβριδικό. Η διαφορά τιμής είναι χαοτική και καλύπτεται σε βάθος 6-7 χρόνων. 

Posted
17 minutes ago, CHⓇIS said:

Gt suv afou dn tha pas ektos dromou k to thes g mesa sthn polh? 

Suv πόλης είναι το vitara. Στο μάτι φαίνεται μαούνα αλλά στην πραγματικότητα είναι σουλουπομενο. Δεν είναι qashqai ή tuscon πχ. Το citroen είναι μεγαλύτερο σε μήκος σαν σκάφος από το vitara. Απλά το c4 έχει coupe σχεδιασμό και "χάνει" σε ύψος. Στην πραγματικότητα μέσα είναι πιο άνετο. Και μπροστά και πίσω. 

Posted
20 minutes ago, parakmiakos said:

Πριν ένα χρόνο κοίταγα για αμάξι. Κατέληξα στο C-HR C-LUB. Βενζινοκινητο 1.2Τ 116 άλογα. Κατανάλωση με νορμάλ οδήγηση στην πολη 6.5 λίτρα. Είχα δει και το T-Rock και το Peugeot που λες. Στη θέση σου θα έβλεπα το Ford Puma και το Tucson. 

Γενικά αν δεν κάνεις πολλα χλμ δεν αξίζει να παρεις υβριδικό. Η διαφορά τιμής είναι χαοτική και καλύπτεται σε βάθος 6-7 χρόνων. 

Το vitara είναι ήπιο υβριδικό. Ο ηλεκτροκινητηρας του είναι σαφώς κατώτερος σε σύγκριση με της Toyota που τροφοδοτεί και σε 100 km/h. Το puma το απορρίπτω επειδή δε θέλω να ξαναπάω σε Ford (μαλακια λογική οκ αλλά θέλω μια αλλαγή). Το tuscon ξεφεύγει το budget, τα έχω τα λεφτά αλλά είναι μεγαλύτερο άνοιγμα + μεγαλύτερη κατανάλωση + τέλη. Έχει όμως χώρους συμφωνώ. 

  • Δικεφαλάκι 1
Posted
6 minutes ago, Hades said:

Suv πόλης είναι το vitara. Στο μάτι φαίνεται μαούνα αλλά στην πραγματικότητα είναι σουλουπομενο. Δεν είναι qashqai ή tuscon πχ. Το citroen είναι μεγαλύτερο σε μήκος σαν σκάφος από το vitara. Απλά το c4 έχει coupe σχεδιασμό και "χάνει" σε ύψος. Στην πραγματικότητα μέσα είναι πιο άνετο. Και μπροστά και πίσω. 

To 4x4 paei xalara ektos

Tespa

Tha sou proteina na deis k ta akoloutha afou thes oposdhpote suv

To puma pou eipe o parakmhs

Hiountai kona

Kia stonic

Kia xceed

Opel mokka to neo

Kia sportage

 

Ego eimai metaxy sportage k vitara 4x4

Posted

Επίσης @parakmiakos αναφορικά με το chr, χωρίς να το έχω δει από κοντά από μέσα, δεν είναι κλειστοφοβικο; εξωτερικά ωραίο αλλά η c-enter ξεκινάει από 23.000+ μιλάμε πλέον μόνο hybrid αυτόματο κιβώτιο το chr 

Posted
Just now, CHⓇIS said:

To 4x4 paei xalara ektos

Tespa

Tha sou proteina na deis k ta akoloutha afou thes oposdhpote suv

To puma pou eipe o parakmhs

Hiountai kona

Kia stonic

Kia xceed

Opel mokka to neo

Kia sportage

Δεν ενδιαφέρομαι για τετρακίνηση. Οπότε 2WD

Puma λένε fun to drive. Λόγω σκάφους το απορρίπτει η γυναίκα (θέλει suv η ευλογημένη τι να κάνουμε. 

Kona μου μοιάζει για πλαστικούρα εξωτερικά. 

Stonic τίμια λύση αλλά μια κατηγορία κάτω. Αν έψαχνα μέχρι 17-18 χιλιάρικα θα ήταν στις τοπ3 επιλογές 

Xceed το πήρε ο κολλητός μου, προτιμώ το c4 

Mokka από βίντεο που είδα, ειδικά πίσω οι χώροι μάλλον δεν ικανοποιούν 

Sportage αδιάφορο μου φαίνεται. Νομίζω θα βγει και facelift σε αυτό. 

Posted

To neo puma einai suv. Einai pshlo

Oxi opos vitara 18, 5 ek. 

To vitara kaiei gyro sto 7araki

Des k to sx4

 

Posted
13 minutes ago, Hades said:

Επίσης @parakmiakos αναφορικά με το chr, χωρίς να το έχω δει από κοντά από μέσα, δεν είναι κλειστοφοβικο; εξωτερικά ωραίο αλλά η c-enter ξεκινάει από 23.000+ μιλάμε πλέον μόνο hybrid αυτόματο κιβώτιο το chr 

Γιατί ρε Άδη εσυ θα κάθεσαι πισω? 😁

Πέρα απ την πλακα ειναι κλειστοφοβικο πισω επειδή είναι coupe και έχει μικρα παραθυρα. Σαν χώρος και υψος είναι πολυ οκ ομως. 

Πράγματι έχουν αποσύρει το βενζινοκινητο μοντέλο και έχει μόνο hybrid τώρα. 

Posted
2 minutes ago, CHⓇIS said:

To neo puma einai suv. Einai pshlo

Oxi opos vitara 18, 5 ek. 

To vitara kaiei gyro sto 7araki

Des k to sx4

 

Suv, b-suv, crossover, coupe, off road πλέον έχει γίνει μπάχαλο με τις ονομασίες, τις ταμπέλες κτλ. Σίγουρα δεν είναι hatchback το puma, hatchback με στοιχεία crossover/suv. Εμένα μου αρέσει, η γυναίκα κλωτσάει γιατί όπως όλες οι γυναίκες θέλουν τζιπωειδη κατάσταση. Μπήκε στο vitara και ένιωσε λες και μπήκε στο xc40 το volvo. Το sx4 που λες ποιο είναι; 

Το vitara αν είχε +50 litra παραπάνω αποθηκευτικό χώρο θα ήταν οκ για τα λεφτά του ας πούμε. Να χεσω το interior οκ. Κατανάλωση πιστεύω μέσα στην πόλη με το υβριδικό κάτω από 6.5 

Posted

Αν η συμβία μου έλεγε ότι το citroen είναι οκ, μάλλον αυτό θα έκλεινα. Προφανώς η τελική απόφαση ανήκει σε εμένα, αλλά όταν ακούς αρνητικές γνώμες σου βγαίνει και λίγο το χτικιο. Νέο αμάξι και δεν θα το χαρείς κτλ. Πήρα και καλή προσφορά για το c4. Θα πάω αύριο ξανά σε έναν που έχει και suzuki και citroen να τα ξαναδούμε και τα δύο. 

Εκτός από εμφάνιση κτλ από μηχανικά σκαμπαζετε τίποτα; δηλαδή κινητήρες κτλ; μια άποψη λέει ότι δεν βγάζουν προβλήματα τα καινούργια, άλλοι βασίζονται σε urban legends πάρε Ιάπωνα, ο Γαλλος βγάζει θέματα κτλ. 

Posted

To sx4 einai h palia onomasia tou s cross suzuki

Posted
7 minutes ago, Hades said:

Αν η συμβία μου έλεγε ότι το citroen είναι οκ, μάλλον αυτό θα έκλεινα. Προφανώς η τελική απόφαση ανήκει σε εμένα, αλλά όταν ακούς αρνητικές γνώμες σου βγαίνει και λίγο το χτικιο. Νέο αμάξι και δεν θα το χαρείς κτλ. Πήρα και καλή προσφορά για το c4. Θα πάω αύριο ξανά σε έναν που έχει και suzuki και citroen να τα ξαναδούμε και τα δύο. 

Εκτός από εμφάνιση κτλ από μηχανικά σκαμπαζετε τίποτα; δηλαδή κινητήρες κτλ; μια άποψη λέει ότι δεν βγάζουν προβλήματα τα καινούργια, άλλοι βασίζονται σε urban legends πάρε Ιάπωνα, ο Γαλλος βγάζει θέματα κτλ. 

Genika ta europaika vgazoun themata. 

Alla tora me tis synergasies exei xathei h balla. Koreatika kia xiountai k idios giaponezo suzuki dn exo akousei g problems

Posted

An pas suzuki k mporeis akou ligo to hxosysthma k pes entyposeis

Posted
22 minutes ago, CHⓇIS said:

An pas suzuki k mporeis akou ligo to hxosysthma k pes entyposeis

Θα το τσεκάρω αύριο. Τα πλαστικά είναι σκληρά, το εσωτερικό του δεν το λες premium. Μηχανολογικά το εμπιστεύομαι, του πουστη. Παράδοση 3-4 μήνες όσους ρώτησα. 

Posted
29 minutes ago, CHⓇIS said:

To sx4 einai h palia onomasia tou s cross suzuki

Το τσέκαρα. Μεταξύ των 2 προτιμώ το vitara. Στο εσωτερικό αν ήταν πχ όπως το Swift, πιο προσιτό στο μάτι και φιλικό θα ήμουν οκ. Και φυσικά το πορτ μπαγκαζ.

Posted

Ψηφίζω το Σιτροεν για την εμφάνιση, όντας άσχετος με τα υπόλοιπα, και πούλο στη συμβία που πρήζει μπάλες πριν καλά καλά αγοραστεί.

Συμμετέχει στο budget η μανδάμ που έχει και 'άποψη' (passive aggressive συνώνυμο του 'κουμάντο'); 

Υγ. Υπάρχει και η επιλογή Οπελ Μοκκα δεύτερο χέρι δικηγόρου κυνηγού εραστή, καλοδιατηρημένο με κινητήρα ντίζελ και ντεπόζιτο γεμάτο αμόλυβδη, κηροζίνη, αέριο και ότι άλλο του έβαζε το μονόζυγο.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×