Jump to content

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ (Formula, Rally, 2-4 τροχοί γενικά)


Macross
 Share

Recommended Posts

Δεν ξέρει να οδηγεί απλά κ νομίζει ότι χαλά το αμάξι κ όχι το καταστρέφει αυτός.

Σκυλί είναι το φοκους τίποτα δεν μου έβγαλε στα 12 χρόνια.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, BillR21 said:

Δεν ξέρει να οδηγεί απλά κ νομίζει ότι χαλά το αμάξι κ όχι το καταστρέφει αυτός.

Σκυλί είναι το φοκους τίποτα, δεν τίποτα δεν μου έβγαλε στα 12 χρόνια.

Ισχυρίζεται ο ίδιος ότι δεν οδηγεί, πιλοτάρει.

Ποιός να ξέρει που βρίσκεται η αλήθεια;

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια βρίσκεται στους σεξ πιστολς.

Πάντως πάνω κάτω τα ίδια υποστηρίζουμε. Ότι δεν οδηγει

Link to comment
Share on other sites

Πριν το Κονα οδηγούσα το οικογενειακό focus που έχουμε, μοντέλο του 2009. Κανένα πρόβλημα, μια χαρά αυτοκίνητο αλλά τα 80 άλογα με πέθαιναν στο Θεσσαλονίκη Καρδίτσα. 

Για μένα, ακόμα και να το σηκώνει η τσέπη σου δεν αξίζει να δώσεις πάνω από 30k για αυτοκίνητο. Έχεις μια κινητή γκαρσονιέρα στο δρόμο. 

20-25k ήταν το budget μου και πρόλαβα οριακά και την παράδοση και πριν τις αυξήσεις. 

Θα πάρεις ό,τι σου αρέσει εσένα, με ένα test drive δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά και σίγουρα σε σχέση με ό,τι οδηγούσες πριν θα είναι καλύτερο. Και ελπίζω να έχεις πάρκινγκ η χώρο στάθμευσης 

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Hades said:

Πριν το Κονα οδηγούσα το οικογενειακό focus που έχουμε, μοντέλο του 2009. Κανένα πρόβλημα, μια χαρά αυτοκίνητο αλλά τα 80 άλογα με πέθαιναν στο Θεσσαλονίκη Καρδίτσα. 

Για μένα, ακόμα και να το σηκώνει η τσέπη σου δεν αξίζει να δώσεις πάνω από 30k για αυτοκίνητο. Έχεις μια κινητή γκαρσονιέρα στο δρόμο. 

20-25k ήταν το budget μου και πρόλαβα οριακά και την παράδοση και πριν τις αυξήσεις. 

Θα πάρεις ό,τι σου αρέσει εσένα, με ένα test drive δεν μπορείς να καταλάβεις και πολλά και σίγουρα σε σχέση με ό,τι οδηγούσες πριν θα είναι καλύτερο. Και ελπίζω να έχεις πάρκινγκ η χώρο στάθμευσης 

 

Εκεί έθεσα το όριο αρχικά. Στα 30. Όμως όταν πλέον βλέπεις τα πολυ μικρά από 12χιλ να έχουν πάει 15-16χιλ κατάλαβα ότι πρέπει να ανέβω λίγο για να μην κάνω συμβιβασμούς. Στα 32χιλ που δινω τηρουμένων των συνθηκών, νιώθω ότι δεν ξέφυγα πολύ. 

1 hour ago, BillR21 said:

Δεν ξέρει να οδηγεί απλά κ νομίζει ότι χαλά το αμάξι κ όχι το καταστρέφει αυτός.

Σκυλί είναι το φοκους τίποτα δεν μου έβγαλε στα 12 χρόνια.

Το Φοκους ήταν και είναι έρωτας. 10 χρόνια μετά έχει πάνω συστήματα που τότε ήταν απίστευτα και τώρα στάνταρ. Σκέψου ότι ακόμα και τώρα κάποια πράγματα που είχε τότε το Φοκους σε μερικά σημερινά δεν είναι στην βασική έκδοση.

Επίσης, ηταν οδηγική απόλαυση. Το κράτημα μοναδικό, κινητήρας που τραβάει από χαμηλά και επιταχύνει εύκολα και σχετικά καλή κατανάλωση για το βάρος / μέγεθός του. 

Οι χώροι του μέτριοι και δυστυχώς πολλά προβλήματα λόγω του ότι πήρα το πρώτο μοντέλο του ΜΚΙΙΙ και ήμουν beta tester. 

Στα 4 χρόνια κόπηκε το σωληνάκι του δοχείου ψυκτικού και παραλίγο να κάψω φλάντζα. Μετά από 2 μήνες μαθαίνω πως έγινε ανάκληση. 6 μήνες μετά τρύπησε το δοχείο ψυκτικού από δονήσεις. Πάλι ανάκληση. Μετά από 3 μήνες ξανά ανάκληση για να μπει και αισθητήρας στάθμης.

Στα 6 χρόνια κάηκε η πλακέτα του υδροηλεκτρικου συστήματος διεύθυνσης και το αμάξι δεν έστριβε εν κινήσει.. Επειδή το σύστημα είναι μονοκόμματο, έπρεπε να το αλλάξω όλο. 2.5χιλ ζημιά.

Μετά από 6 μήνες δόνηση στο τιμόνι. Είχε κοπή η βάση στήριξης του κινητήρα και έπαιζε όλο το μοτέρ. 500 ευρώ ζημιά.

Με το που το παίρνω από το συνεργείο συνειδητοποίησα ότι δεν δουλεύει ο κλιματισμός όταν είμαι σταματημένος ενώ το βεντιλατερ δουλεύει ψηλά ακόμα και όταν σβήνει ο κινητήρας. Αλλάζουν τον μικρό ανεμιστήρα και κάτι άλλο, 500 ευρώ. 

Μετά από 3 μήνες κάηκε και ο μεγάλος ανεμιστήρας του βεντιλατερ και αχρηστευτηκε όλο το σύστημα. 1500 ευρώ ζημιά που μου έκοψαν 500 που είχα δώσει για την αλλαγή του ανεμιστήρα πριν 3 μήνες. 

Σταματάω εδώ γιατι θα βγει σεντόνι. 6500χιλ για ζημιές, όχι αναλώσιμα σέρβις κλπ. Και το χειρότερο; ο κινητήρας πλέον θελει ψυκτικό κάθε 2 μήνες σχεδόν.. Το οποίο σημαίνει η φλάντζα η ακόμα χειρότερα πάει για απόσυρση. Για να δω τι έχει πρέπει να κατεβάσω κινητήρα που μόνο του αυτό ξεκινάει από τα 1500. Κατά τα άλλα... Εγώ φταίω! 

1 hour ago, MITSAKLAS said:

Μπήκα το Μάρτη που μας πέρασε στον κόσμο της υβριδικής τεχνολογίας με τη νέα Corolla. 

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ. 

Και σε οικονομία και σε οδηγική εμπειρία στην οποία η ΤΟΥΟΤΑ λες και πάτησε έναν διακόπτη και έτσι απλά γιατί είναι η ΤΟΥΟΤΑ, κάλυψε απόσταση δεκαετιών από τους άλλους παίκτες. 

Έφτασα κυριολεκτικά μια ανάσα από το να πω το Αϊ Ντου για το CHR και ακόμα δεν είμαι σίγουρος αν έκανα καλά ή όχι. 

Φίλε, εύχομαι να σου βγει MAZDA. 

Υ.Γ. Τελικά που ήταν η μαλακία στο Φόκους που πήγε να σε στείλει αδιάβαστο; 

 

Το κακό με το CHR είναι οι χώροι, ειδικά το πορτμπαγκάζ. Το Yaris Cross σκέψου είναι μικρότερο και έχει πολύ καλύτερους χώρους, παρόλο που είναι στην πιο κάτω κατηγορία μεγέθους (kona, 2008 κλπ). Επίσης τρελοί χρόνοι παράδοσης.. Ήθελα κάτι άμεσα. Κατά τα άλλα ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε οικονομία καυσίμου σε αμάξι. 

3 hours ago, agelos said:

@panther-21-

Είδες και Volvo μήπως ή ξεφεύγει το μπατζετ?

Το cx-30 θεωρώ και γω πως είναι ο, τι καλύτερο κυκλοφορεί πέριξ του μπατζετ αυτού μαζί με το x2

Άγγελε το Volvo το είδα αλλά δεν το οδήγησα. Όταν το είδα ξεκίναγε από τα 37χιλ και τώρα βλέπω ότι ξεκινάει από τα 40χιλ. Για μένα το X2 και μάλιστα σε πετρέλαιο που με μια προσφορά έβγαινε 37χιλ ήταν καλύτερο. Από ότι είδα η προσφορά παίζει ακόμα. 

Οι x2 και το xc40 είναι παραπάνω κατηγορία και σε τιμή αλλά και σε ποιότητα. Επειδή όμως το cx-30 είναι πολύ κοντά στα 2 χωρίς να κοστίζει τόσο δεν ένιωσα ότι άξιζαν τα παραπάνω λεφτά. 

Κοντά σε αυτά ποιοτικά αλλά όχι τι ίδιο ήταν και η Tonale όπως και το cupra formentaror για το οποίο ξέχασα να γράψω παραπάνω. Επίσης απίστευτο οδηγικα και καμιά σχέση με τα υπόλοιπα seat. Το κακό του formentaror είναι ότι είναι VAG group. Με ότι σημαίνει αυτό για αξιοπιστία και προβλήματα στο μέλλον ειδικά για το αυτόματο κιβώτιο που αν διαβάσεις λίγο ίντερνετ θα δεις αρκετές ιστορίες. 

Γενικά πλέον πήγα πολύ ψυλιασμενος για το μετά.. Ήθελα κάτι που να έχει αξιοπιστία και όχι τόσο υψηλό κόστος συντήρησης στο μέλλον. Οπότε και ήμουν πιο κοντά στο ασιατικό μπλοκ από ότι στο ευρωπαϊκό. 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, panther-21- said:

 

Το κακό με το CHR είναι οι χώροι, ειδικά το πορτμπαγκάζ. Το Yaris Cross σκέψου είναι μικρότερο και έχει πολύ καλύτερους χώρους, παρόλο που είναι στην πιο κάτω κατηγορία μεγέθους (kona, 2008 κλπ). Επίσης τρελοί χρόνοι παράδοσης.. Ήθελα κάτι άμεσα. Κατά τα άλλα ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε οικονομία καυσίμου σε αμάξι. 

 

Κοίτα φίλε.

Το 2018 πήρα το Φιέστα το καινούργιο, μετά από 14 χρόνια Ρενώ πίστεψα ότι υπάρχει Θεός που με λυπήθηκε γιατί έχω σχεδόν τέσσερα χρόνια ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ αυτοκίνητο που μόνο συντήρηση και ασφάλεια του πληρώνω.

Επειδή πλέον οι ΜΙΤΣΑΚΛαιοι μεγάλωσαν και οδηγούν, χρειαζομουν άμεσα δεύτερο αμάξι και τελικά αγόρασα πρώτο.

Βρήκα από το λιζινγκ της ΤΟΥΟΤΑ Πόλις την Κορολα την Υβριδική 8 μηνών και με 12.900χλμ σε τέλεια κατάσταση και την πήρα από το τηλέφωνο που λέει ο λόγος.

Γενικά το Μάρτη του 2022 είχαν διαθέσιμες καμιά 20αρια Κορόλες και άλλα τόσα CHR.

Χώρους δε θέλω πια, ειδικά πορτ παγκαζ.

Η μέση Ελληνίδα καταλαμβάνει παντού και στο αυτοκίνητο, 3 φορές όλο το διαθέσιμο χώρο.

Αν έχει 20 λίτρα αποσκευές θα το γεμίσει 60, αν έχεις 400 θα το φτάσει 1.200...

Όπως της έχω πει, το επόμενο θα είναι σκούτερ χωρίς μπαγκαζιερα.

Μόνο οι εσωτερικοί χώροι με νοιάζουν και μου φάνηκαν μια χαρά και στο CHR και στην Κορόλα. 

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

Μαλάκες πιο γελοίο πορτμπαγκαζ από το Κόνα δεν υπάρχει. Κάθε φορά που βλέπω ένα, πλέον φαντάζομαι τον Άδη να γαμωσταυρίζει και μετά να κοιτάει το Pixel κινητό του και να σταυρογαμίζει. 

Άδη κουράγιο ρε μαλάκα. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Zara said:

Μαλάκες πιο γελοίο πορτμπαγκαζ από το Κόνα δεν υπάρχει. Κάθε φορά που βλέπω ένα, πλέον φαντάζομαι τον Άδη να γαμωσταυρίζει και μετά να κοιτάει το Pixel κινητό του και να σταυρογαμίζει. 

Άδη κουράγιο ρε μαλάκα. 

Ούτε οι πρωτεΐνες και οι ντοπες δε χωράνε.

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Zara said:

Μαλάκες πιο γελοίο πορτμπαγκαζ από το Κόνα δεν υπάρχει. Κάθε φορά που βλέπω ένα, πλέον φαντάζομαι τον Άδη να γαμωσταυρίζει και μετά να κοιτάει το Pixel κινητό του και να σταυρογαμίζει. 

Άδη κουράγιο ρε μαλάκα. 

Ναι, οι χώροι θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι. 374lt, οπως vitara, c4 c cross και chr. Προς το παρόν δεν έχω θέμα, αλλά θα κοιτάξω στο μέλλον για μπαγκαζιερα οροφής. 

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Hades said:

Ναι, οι χώροι θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι. 374lt, οπως vitara, c4 c cross και chr. Προς το παρόν δεν έχω θέμα, αλλά θα κοιτάξω στο μέλλον για μπαγκαζιερα οροφής. 

 

Και τρέιλερ να βάλεις για τα καλαμπόκια και τα αλευρια. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Hades said:

Ναι, οι χώροι θα μπορούσαν να είναι καλύτεροι. 374lt, οπως vitara, c4 c cross και chr. Προς το παρόν δεν έχω θέμα, αλλά θα κοιτάξω στο μέλλον για μπαγκαζιερα οροφής. 

350lt βλέπω ονλαιν να έχει η Τζουλιετα, ήμαρτον.Τα Golf λέει έχουνε 380+. Μην το ακούσει το μονόζυγο... 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
3 hours ago, CHⓇIS said:

Ola synergasies pleon

Teleiosane ta palia kurioi

Μονο η hyundai κρατάει τα προσχήματα, να τα λέμε 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@CHⓇIS

Πετρέλαιο, 4x4, χειροκίνητο κιβώτιο 

@Hades

Βενζίνη, suv φασαιος, 18αρα ζάντα 

@MITSAKLAS

Υβριδικός, άφησε group vag λόγω Κλοππ, ούτε κάνει αίτηση για fuel pass

@Zara

Ψάχνει station vagon ιταλικό με wireless σύνδεση Android auto, κρυφοκοιταει και Γαλλικά λόγω Μουκουντι 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, CHⓇIS said:

Δν εχω θεμα με τα κορεατικα αλλα με τα αυτοματα

Στα πρώτα 10 λεπτά που οδήγησα αυτόματο, φασκελωθηκα για τα 30 χρόνια που πάλευα με τους λεβιεδες και τους συμπλέκτες.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ παντως που αλλάζω πολλα αυτοκίνητα λόγω δουλειάς θα, έπαιρνα ένα Kia Stonic για μένα. Και ας είναι αυτόματο. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Hades said:

@CHⓇIS

Πετρέλαιο, 4x4, χειροκίνητο κιβώτιο 

@Hades

Βενζίνη, suv φασαιος, 18αρα ζάντα 

@MITSAKLAS

Υβριδικός, άφησε group vag λόγω Κλοππ, ούτε κάνει αίτηση για fuel pass

@Zara

Ψάχνει station vagon ιταλικό με wireless σύνδεση Android auto, κρυφοκοιταει και Γαλλικά λόγω Μουκουντι 

Ξεχασες αγγελο βιταρισιο 5,7 βενζινη

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MITSAKLAS said:

Στα πρώτα 10 λεπτά που οδήγησα αυτόματο, φασκελωθηκα για τα 30 χρόνια που πάλευα με τους λεβιεδες και τους συμπλέκτες.

Απίστευτα ξεκούραστο ειδικά μέσα στην πόλη, ένα και μοναδικό test drive έχω κάνει. Όσοι το γύρισαν σε αυτόματο δύσκολα γυρίζουν πίσω 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά τα έγραψε πάντως, εκτός βέβαια από την μπαγκαζιερα που σέρνει αλλά δεν το παραδέχεται. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Araujo21 said:

Εγώ παντως που αλλάζω πολλα αυτοκίνητα λόγω δουλειάς θα, έπαιρνα ένα Kia Stonic για μένα. Και ας είναι αυτόματο. 

Πριν 2-3 χρόνια έδινες 16-17 χιλιάρικα και το έπαιρνες full extra τα πάντα όλα. Πολύ τίμιο αυτοκίνητο, πουλάει σαν ψωμάκι 

Με έψηνε ο κολλητός μου να πάρω το stonic gt line με διχρωμιες, αυτόματο κλπ κλπ αλλά με κέρδισε το Kona 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×