Jump to content

ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΑ (Formula, Rally, 2-4 τροχοί γενικά)


Macross
 Share

Recommended Posts

6 minutes ago, CHⓇIS said:

Auτο δν ειναι αμξι, αεροσκαφος ειναι.... 

Ναι, φούσκωσε του τα μυαλά να λέει στην κυρά πριπέαρ φορ λάντινγκ μόλις φτάσουν στα Καρδιτσομάγουλα.

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

Λόγω επικείμενης απόκτησης υβριδικού yaris (αναμένεται), και διερεύνησης επί του θέματος, οι όροι "αυτόματο" και "υβριδικό" είναι πολύ γενικοί. Τα ecvt κιβώτια της toyota πάνε πακέτο με τις υβριδικές εκδόσεις, και σε αίσθηση νομίζω τείνουν περισσότερο σε διπλού συμπλέκτη/ηλεκτρικό παρά σε κλασσικό κινητήρα. Μου φάνηκε "άλλο πράμα" στο test drive. (cc @MITSAKLAS έχει ήδη επιβεβαιώσει). Τα κλασσικά παλιά αυτόματα είναι κάποιες φορές απάλευτα.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, greg_voo said:

Λόγω επικείμενης απόκτησης υβριδικού yaris (αναμένεται), και διερεύνησης επί του θέματος, οι όροι "αυτόματο" και "υβριδικό" είναι πολύ γενικοί. Τα ecvt κιβώτια της toyota πάνε πακέτο με τις υβριδικές εκδόσεις, και σε αίσθηση νομίζω τείνουν περισσότερο σε διπλού συμπλέκτη/ηλεκτρικό παρά σε κλασσικό κινητήρα. Μου φάνηκε "άλλο πράμα" στο test drive. (cc @MITSAKLAS έχει ήδη επιβεβαιώσει). Τα κλασσικά παλιά αυτόματα είναι κάποιες φορές απάλευτα.

To eCVT απλά δεν υπάρχει. 

Όπως λένε πολλοί, έχεις περισσότερο την αίσθηση μιας ταχύτητας, παρά των άπειρων που λένε οι μηχανικοί. 

Δλδ δεν καταλαβαίνεις αν και πότε αλλάζει σχέση. 

Γενικά η υβριδική οδήγηση έχει τους κανόνες της και θέλει πόδι πούπουλο στο γκάζι, αλλά θα σε ανταμείψει. 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, CHⓇIS said:

Auτο δν ειναι αμξι, αεροσκαφος ειναι.... 

Τα στήνουμε οποτε θελει ο Σκαουζερ

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, baRon21 said:

Τα στήνουμε οποτε θελει ο Σκαουζερ

Με θέλουν του χρόνου στο ραλλυ Ακρόπολις, να συμμετέχω με το Kona by Hades. Τους είπα ότι εμφανίζομαι μόνο σε ειδικά διαμορφωμένη ειδική στην ΑγιαΣοφια 

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Hades said:

Με θέλουν του χρόνου στο ραλλυ Ακρόπολις, να συμμετέχω με το Kona by Hades. Τους είπα ότι εμφανίζομαι μόνο σε ειδικά διαμορφωμένη ειδική στην ΑγιαΣοφια 

Άμα δούμε πότε χορτάρι της προκοπής σφυριξτε μου.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, MITSAKLAS said:

Άμα δούμε πότε χορτάρι της προκοπής σφυριξτε μου.

Sport Mode στην υπογειοποιηση να ακούγομαι όπως στο τούνελ του grand prix Μόντε Κάρλο, στον αγωνιστικο χώρο drift γύρω από τον Ρουμπαπα και εν κινήσει προσγείωση αετού Οδυσσέα στην μπαγκαζιερα 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Hades said:

Sport Mode στην υπογειοποιηση να ακούγομαι όπως στο τούνελ του grand prix Μόντε Κάρλο, στον αγωνιστικο χώρο drift γύρω από τον Ρουμπαπα και εν κινήσει προσγείωση αετού Οδυσσέα στην μπαγκαζιερα 

Κλάμα.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hades said:

Αδη είναι μεγάλη η διαφορά cvt me ecvt. Τείνει σε ηλεκτρικο. 

"The eCVT found on the Toyota Prius and other hybrids differs from CVTs found in other vehicles, because it does not use a belt or chain connected to a pair of variable pulleys. Instead, an eCVT uses electric motor/ generators to control the speeds of planetary gearset components. This allows the eCVT to continuously change the gear ratio, keeping the engine’s rpm in the sweet spot. Just like when driving other CVT-equipped vehicles, drivers of vehicles with eCVTs don’t feel the step change common to traditional automatic transmissions, yet the mechanisms (planetary gears) to achieve acceleration are largely the same."

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, greg_voo said:

Λόγω επικείμενης απόκτησης υβριδικού yaris (αναμένεται), και διερεύνησης επί του θέματος, οι όροι "αυτόματο" και "υβριδικό" είναι πολύ γενικοί. Τα ecvt κιβώτια της toyota πάνε πακέτο με τις υβριδικές εκδόσεις, και σε αίσθηση νομίζω τείνουν περισσότερο σε διπλού συμπλέκτη/ηλεκτρικό παρά σε κλασσικό κινητήρα. Μου φάνηκε "άλλο πράμα" στο test drive. (cc @MITSAKLAS έχει ήδη επιβεβαιώσει). Τα κλασσικά παλιά αυτόματα είναι κάποιες φορές απάλευτα.

Δυστυχώς η Toyota με το cvt της έχει το χειρότερο αυτόματο. Από πλευράς αξιοπιστίας είναι κορυφαίο και δοκιμασμένο αλλά μόλις γυρνάει από ηλεκτροκινητηρα σε θερμικό νομίζεις ότι έχει πρόβλημα το μοτέρ με τον θόρυβο που κάνει. 

Είχαν πει ότι στην νέα γενιά θα βελτιωθεί η αίσθηση αλλά προς το παρόν είναι κακή ή συμπεριφορά του. Αντίθετα λοιποί γιαπωνέζοι (honda, mazda) με ίδιας λογικής κιβώτιο (6 σχέσεων δλδ) δεν έχουν το ίδιο θέμα. Το ίδιο και τα υπόλοιπα 8αρια αυτόματα της αγοράς (γαλλικά η κορεάτικα) ή/και αυτά του διπλού συμπλέκτη του vag group. 

Τα τελευταία όμως φημίζονται για την κακή αξιοπιστία τους οπότε θα εμένα μακριά από αυτά. 

Τέλος όποιος ενδιαφέρεται για το yaris hybrid ας κοιτάξει καλύτερα για το mazda hybrid (όχι το mazda 2 mild hybrid) οπου κυριολεκτικά είναι yaris με σηματάκι mazda. Είναι ελαφρώς φθηνότερο (500 γιούρια) και αντί για 16 μήνες αναμονή έχει 8.

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, panther-21- said:

Δυστυχώς η Toyota με το cvt της έχει το χειρότερο αυτόματο. Από πλευράς αξιοπιστίας είναι κορυφαίο και δοκιμασμένο αλλά μόλις γυρνάει από ηλεκτροκινητηρα σε θερμικό νομίζεις ότι έχει πρόβλημα το μοτέρ με τον θόρυβο που κάνει. 

Είχαν πει ότι στην νέα γενιά θα βελτιωθεί η αίσθηση αλλά προς το παρόν είναι κακή ή συμπεριφορά του. Αντίθετα λοιποί γιαπωνέζοι (honda, mazda, Nissan) με ίδιας λογικής κιβώτιο (6 σχέσεων δλδ) δεν έχουν το ίδιο θέμα. Το ίδιο και τα υπόλοιπα 8αρια αυτόματα της αγοράς (γαλλικά η κορεάτικα) ή/και αυτά του διπλού συμπλέκτη του vag group. 

Αντρέα μόνο ο θόρυβος του είναι το πρόβλημα ο οποίος όμως μαθαίνοντας να οδηγάς το αυτοκίνητο στην πράξη το μειώνεις στο ελάχιστο. 

Γενικά είναι ένα κιβώτιο που απεχθάνεται την απότομο πάτημα του γκαζιού. 

Όμως, είναι το ιδανικό κιβώτιο για υβριδικό. 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, MITSAKLAS said:

Αντρέα μόνο ο θόρυβος του είναι το πρόβλημα ο οποίος όμως μαθαίνοντας να οδηγάς το αυτοκίνητο στην πράξη το μειώνεις στο ελάχιστο. 

Γενικά είναι ένα κιβώτιο που απεχθάνεται την απότομο πάτημα του γκαζιού. 

Όμως, είναι το ιδανικό κιβώτιο για υβριδικό. 

Εμένα μου έκανε κακή εντύπωση ο θόρυβος πάντως και μάλιστα το ίδιο αντίστοιχο 6αρι αυτόματο της mazda δεν το κάνει. Κατά τα άλλα η αξιοπιστία του δεν αμφισβητείται και σίγουρα δεν συγκρίνεται με τα προβληματικά διπλοσυμπλεκτα του vag group που βλέπεις να βγάζουν στην 5ετια προβλήματα σε πολλούς. 

In other news μετά από 1 μήνα συμβίωσης με το cx-30 και επειδή ο σαλονικιος συνταξιούχος ενδιαφέρεται να μάθει, εγώ στο trip computer 7.1l/100km κατανάλωση με οδήγηση ΜΟΝΟ μέσα στην πόλη και μάλιστα σε κατάσταση αρκετής κίνησης. Το αμάξι θυμίζω είναι mild hybrid και όχι full hybrid και με αυτόματο κιβώτιο που σημαίνει και εξτρά κατανάλωση (0.5l/100km).

  • Δικεφαλάκι 2
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, panther-21- said:

 

In other news μετά από 1 μήνα συμβίωσης με το cx-30 και επειδή ο σαλονικιος συνταξιούχος ενδιαφέρεται να μάθει, εγώ στο trip computer 7.1l/100km κατανάλωση με οδήγηση ΜΟΝΟ μέσα στην πόλη και μάλιστα σε κατάσταση αρκετής κίνησης. Το αμάξι θυμίζω είναι mild hybrid και όχι full hybrid και με αυτόματο κιβώτιο που σημαίνει και εξτρά κατανάλωση (0.5l/100km).

Στα 12.900χλμ που το πήρα το Μάρτιο του 2022, είχε μέση συνολική κατανάλωση από την αρχή 4,5λ/100χλμ. 

Στα 19.800 που το έχω τώρα, την έχω κατεβάσει στα 4,2 και σχεδόν τα μισά χιλιόμετρα είναι εθνική που δεν είναι το καλύτερο του. 

Μέσα στην πόλη είμαι στα 3,5-3,8 και Αθήνα-Καλαμάτα-Αθήνα από 4,3-4,5 στα περίπου μέσες-άκρες 115-120χλμ μέγιστη ταχύτητα. 

  • Δικεφαλάκι 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MITSAKLAS said:

Στα 12.900χλμ που το πήρα το Μάρτιο του 2022, είχε μέση συνολική κατανάλωση από την αρχή 4,5λ/100χλμ. 

Στα 19.800 που το έχω τώρα, την έχω κατεβάσει στα 4,2 και σχεδόν τα μισά χιλιόμετρα είναι εθνική που δεν είναι το καλύτερο του. 

Μέσα στην πόλη είμαι στα 3,5-3,8 και Αθήνα-Καλαμάτα-Αθήνα από 4,3-4,5 στα περίπου μέσες-άκρες 115-120χλμ μέγιστη ταχύτητα. 

Σήμερα που μπήκα Αττική οδό και πήγαινα μέχρι από 90 έως 130-140 για 14χλμ απόσταση έγραψε το κοντέρ κατανάλωση 4.5l/100km. 

Για διλιτρο μοτέρ με 186 αλογατα και χωρίς να είναι φουλ υβρίδιο, το θεωρώ και απίστευτο ως αριθμό. 

Μιλάμε 1.5 τόνος αμάξι και καίει σχεδόν όσο ο κουβάς το 107 της συμβίας. 

Μετά μου λέτε για φοκους πόκους και μαλακιες.. ΤΖΑΠΑΝΙΛΑ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ. 

Και τζαπανιλα μειντ ιν Χιροσίμα όχι.. μειντ ην τσεχ ρεπαμπλικ η τουρκιγιε. 

  • Δικεφαλάκι 3
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, panther-21- said:

Δυστυχώς η Toyota με το cvt της έχει το χειρότερο αυτόματο. Από πλευράς αξιοπιστίας είναι κορυφαίο και δοκιμασμένο αλλά μόλις γυρνάει από ηλεκτροκινητηρα σε θερμικό νομίζεις ότι έχει πρόβλημα το μοτέρ με τον θόρυβο που κάνει. 

Στο test drive δεν το πρόσεξα να σου πω, αλλά δεν το είχα κατά νου και δεν πρόσεξα κάτι. Ελπίζω ότι ο θόρυβος θα καλύπτεται από τη μουσική που παίζει μόνιμα 🤘

3 hours ago, panther-21- said:

Τέλος όποιος ενδιαφέρεται για το yaris hybrid ας κοιτάξει καλύτερα για το mazda hybrid (όχι το mazda 2 mild hybrid) οπου κυριολεκτικά είναι yaris με σηματάκι mazda. Είναι ελαφρώς φθηνότερο (500 γιούρια) και αντί για 16 μήνες αναμονή έχει 8.

 

Απίστευτο αυτό με το mazda, το ειχα δει πριν κανα μήνα. Είπαμε για ίδια πλαίσια κλπ, αυτοί εδω το ξέσκισαν, όντως το μόνο που αλλάζει είναι το σήμα. Πάω σε van εκδοση που δν νομίζω ότι βγάζει η mazda, και -καλώς εχόντων των πραγμάτων- παραλαμβάνω Δεκέμβρη.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Geologos said:

Είδα Κόνα τώρα στο δρόμο. Παντού έχει φτάσει η αμαξάρα του Άδαρου.

Το απλό θα είδες 99%

Το N line πλέον έμαθα δεν το φέρνουν 

KONA BY HADES LIMITED EDITION 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, panther-21- said:

Εμένα μου έκανε κακή εντύπωση ο θόρυβος πάντως και μάλιστα το ίδιο αντίστοιχο 6αρι αυτόματο της mazda δεν το κάνει. Κατά τα άλλα η αξιοπιστία του δεν αμφισβητείται και σίγουρα δεν συγκρίνεται με τα προβληματικά διπλοσυμπλεκτα του vag group που βλέπεις να βγάζουν στην 5ετια προβλήματα σε πολλούς. 

In other news μετά από 1 μήνα συμβίωσης με το cx-30 και επειδή ο σαλονικιος συνταξιούχος ενδιαφέρεται να μάθει, εγώ στο trip computer 7.1l/100km κατανάλωση με οδήγηση ΜΟΝΟ μέσα στην πόλη και μάλιστα σε κατάσταση αρκετής κίνησης. Το αμάξι θυμίζω είναι mild hybrid και όχι full hybrid και με αυτόματο κιβώτιο που σημαίνει και εξτρά κατανάλωση (0.5l/100km).

Θα σ επαιρνα τηλ αυτες τις μερες γ πλεροφοριες. Το χα στο μυαλο μου

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Hades said:

Το απλό θα είδες 99%

Το N line πλέον έμαθα δεν το φέρνουν 

KONA BY HADES LIMITED EDITION 

Ante re valto kyriakh na pame na doume to mats na to akousoume k sto dromo. 

Tha fonaxoume k @MITSAKLAS na ashmosei k na sou euxhthei kalotaxido.... 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Hades said:

Το απλό θα είδες 99%

Το N line πλέον έμαθα δεν το φέρνουν 

KONA BY HADES LIMITED EDITION 

Γκούχου γκούχου, υπάρχουνε τα N τα κανονικά όμως; 😄 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, CHⓇIS said:

Ante re valto kyriakh na pame na doume to mats na to akousoume k sto dromo. 

Tha fonaxoume k @MITSAKLAS na ashmosei k na sou euxhthei kalotaxido.... 

Θα του κάνω δώρο κουκλάκι Κλοπ.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×